Kuinka säilyttää sikari kuukauden?

Sikarinpolttoon liittyvä välineurheilu tänne (humidorit, leikkurit, tupperdorit, jne... )

Valvoja: Lasse

ViestiKirjoittaja Mats-Petter » La Syys 02, 2006 12:42 pm

fotomik kirjoitti:
rekola kirjoitti:Nyt eivät kyllä kuvat pelitä :?
Mutta, mehän voidaan katsoa ne täältä, eikös niin 8)
http://fotomik.blogspot.com/

Eikö? Miul näkyy ookoo, voipi olla että on jotain pielessä. Nooh, sieltähän ne näkkyy muutenkin.

Nyt näkyy itselläkin ihan ok, kun kävin ne foorumin ulkopuolella katsomassa. Ennen sitä ei näkynyt ollenkaan, joten tässä lienee syy.
"The dignified value the aroma of cigars"
Käyttäjän avatar
Mats-Petter

ViestiKirjoittaja Tony1911 » Ma Syys 04, 2006 8:38 pm

Juu, ei sitten näkynyt muuten minullakaan nuo kuvat ennenkuin erikseen kopioin kuvien osoitteet ja avasin ne erillisessä tabissa. (Turhia pipareita minä kun en ota vastaan, kiitos. Selaimeni on laiharilla, minulla kun on ainoastaan 1GB keskusmuistia tässä lootassani. ;) )
I am free, no matter what rules surround me. If I find them tolerable, I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do. -- Robert Heinlein
Käyttäjän avatar
Tony1911

ViestiKirjoittaja rekola » Ma Syys 18, 2006 2:53 pm

Ohjataan keskustelu taas PG:hen.
Kipaisin tänään ostamassa kyseistä ainetta yhteen matkahumiini. Kun tulin kotiin rupesin tarkastelemaan pulloa ja huomasin viimeisen käyttöpäivän olevan 15.11.2006. Minusta käyttöaika on todella lyhyt. En ole pitkään aikaan ostanut pg:tä apteekista, mutta kysyisin muilta, jotka ovat seuraavaa. Onko pg:llä yleensa näin lyhyt käyttöaika. Itse muistin aivan toista. Onkohan tässä dementia iskenyt :roll:
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja Ekans » Ma Syys 18, 2006 3:14 pm

Sen siitä saa kun ei käytä beadsejä tai humidi puckia, en ole ikinä käyttänyt pg:tä joten en tiedä. Beadsit syövät vain akkuvettä....
Käyttäjän avatar
Ekans

ViestiKirjoittaja rekola » Ma Syys 18, 2006 3:42 pm

Ekans kirjoitti:Sen siitä saa kun ei käytä beadsejä tai humidi puckia, en ole ikinä käyttänyt pg:tä joten en tiedä. Beadsit syövät vain akkuvettä....

Hyvä herra, kyse on yhdestä matkahumista. Olen todennut, ettei beadsit ole kyseiseen paikkaan todellakaan se paras vaihtoehto. Muuten olen tyytyväinen beadsien käyttäjä :wink:
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja rekola » Ma Syys 18, 2006 7:39 pm

Kerro toki Puckin toimivuudesta, jos on kokemusta :)
Käyttäjän avatar
rekola

Edellinen

Palaa alueelle Tarpeisto