cigarregister

Sikarinpolttoon liittyvä välineurheilu tänne (humidorit, leikkurit, tupperdorit, jne... )

Valvoja: Lasse

cigarregister

ViestiKirjoittaja Ekans » To Syys 14, 2006 9:47 pm

Käyttääkö kukaan teistä tätä ohjelmaa http://www.cigarregister.com/? Itse aloin käyttää sitä toissapäivänä , on muuten hyvä ohjelma. Olen joskus käyttänyt cigarbriefcasea mutta ei oikein jaksanut kun se oli niin "kömpelö". Suosittelen tämän ohjelman käyttämistä.
Käyttäjän avatar
Ekans

ViestiKirjoittaja Aapo » Pe Syys 15, 2006 3:36 am

Ai, tilaatsä kans ECCJ:tä?
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja rekola » Pe Syys 15, 2006 1:45 pm

Kätevähän tämä on pidemmän päälle. Itselläni ei ole kuitenkaan ollut aikaa tutustua syvällisemmin koko hommaan :oops:
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja Ekans » Pe Syys 15, 2006 6:16 pm

Aapo kirjoitti:Ai, tilaatsä kans ECCJ:tä?

Mikä se on?
Käyttäjän avatar
Ekans

ViestiKirjoittaja taipalmaa » Pe Syys 15, 2006 9:37 pm

European Cigar Cult Journals. Olisko tommonen. http://www.cigar-cult.com/cig/ Googlasin vaan... :roll:
Käyttäjän avatar
taipalmaa

ViestiKirjoittaja Ekans » Pe Syys 15, 2006 10:55 pm

Jaa, kokeilin kerran tilata sen mutta eivät huolineet rahaani.
Käyttäjän avatar
Ekans

ViestiKirjoittaja MM » Pe Syys 15, 2006 11:54 pm

No, minä olen tilannut lehden. Se on aika mukavaa selailtavaa. Sikariarvostelut ovat paremmasta päästä.

Niin, viime numerossa oli artikkeli tästä ohjelmistosta ... itse en ole kokeillut, koska olen taas vaihteeksi Macintosh-käyttäjä.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

ViestiKirjoittaja janski » La Syys 16, 2006 3:01 am

MM kirjoitti:No, minä olen tilannut lehden. Se on aika mukavaa selailtavaa. Sikariarvostelut ovat paremmasta päästä.

Niin, viime numerossa oli artikkeli tästä ohjelmistosta ... itse en ole kokeillut, koska olen taas vaihteeksi Macintosh-käyttäjä.

Vaan mikäpä vika mäkeissä, henkilökohtaisia tietämyskoneita paremmasta päästä :wink: Mutta asiaan, olisiko tämä nyt sitten SE lehti? Smokemagin tilaamista mietin, mutta olen aavistuksen skeptinen.

EDIT: typot
--
Janski
janski

ViestiKirjoittaja rekola » La Syys 16, 2006 9:19 am

MM kirjoitti:No, minä olen tilannut lehden. Se on aika mukavaa selailtavaa. Sikariarvostelut ovat paremmasta päästä.

Tuleeko vielä kyseisen lehden välissä "cigarix"? On se vaan kätevä, kesäisin tulee käytettyä yhtenään. Itse en ole lehteä tilannut vaan käynyt hakemassa muutaman kopion Brobergista
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja MM » La Syys 16, 2006 6:26 pm

rekola kirjoitti:

Tuleeko vielä kyseisen lehden välissä "cigarix"? On se vaan kätevä, kesäisin tulee käytettyä yhtenään. Itse en ole lehteä tilannut vaan käynyt hakemassa muutaman kopion Brobergista

Yksi cigarix oli liitteenä viime vuonna, sittemmin ei ole näkynyt. Taisin jo hukata omani. Kätevä se kyllä oli.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

ViestiKirjoittaja rekola » La Syys 16, 2006 6:51 pm

Pitäisiköhan tilata sellainen laatikollinen mitä he mainostavat? Joskus tarvetta tuntuisi olevan, varsinkin ravintoloissa kun tuhkakupit ovat mitä ovat :roll:
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja Aapo » Su Syys 17, 2006 2:18 am

Niin, viime numerossa oli artikkeli tästä ohjelmistosta

Ja kun kyseinen numero tipahti postilaatikkoon alkuviikosta, olin laskevinani yhteen 1+1.
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Aapo » Su Syys 17, 2006 2:20 am

janski kirjoitti:olisiko tämä nyt sitten SE lehti? Smokemagin tilaamista mietin, mutta olen aavistuksen skeptinen.

Smoke on hyvin jenkkiläinen julkaisu. ECCJssä on enempi munaa touhussa, mutta kaksikielisyys on perseestä, etenkin saksasta englanniksi käännettyjen artikkelien osalta.

Osaatko ranskaa?
http://www.amateurdecigare.com/
...pitäs varmaan opetella kieltä. :roll:
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja rekola » Su Syys 17, 2006 2:20 pm

Jep, mulla on yks I`amateur de cigare lehti, jonka ostin Luxemburista. En osaa ranskaa, mutta hienot on kuvat :lol: voisin lähettää sulle jos haluut tutustua. onko täällä muuten kyseisen kielen taitavia?

Muita hyviä lehtiä ovat Pipe&cigar magazin sekä C (the lifestyle magazine) C edellämainituista on kaksikielinen.
Käyttäjän avatar
rekola

Re: cigarregister

ViestiKirjoittaja Tony1911 » La Syys 23, 2006 3:35 pm

Ekans kirjoitti:Käyttääkö kukaan teistä tätä ohjelmaa http://www.cigarregister.com/?

Hmph. Näköjään pelkästään Windowsille.

Tietoa sikareista hakisin mieluummin tosin muutenkin itse netistä kuin luottaisin yhteen ohjelmaan. Arvioni polttamistani sikareista tallennan jo nyt PDA:han sekä tietokoneelle. Ja jos haluan tietää mitä sikareita omistan tällä hetkellä avaan vaan tuon pikkuisen humidorin kannen ja vilkaisen sen sisään. :) Eli en taida muutenkaan olla kohdeyleisöä tuolle ohjelmistolle.
I am free, no matter what rules surround me. If I find them tolerable, I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do. -- Robert Heinlein
Käyttäjän avatar
Tony1911

Palaa alueelle Tarpeisto