Isompi humidori

Sikarinpolttoon liittyvä välineurheilu tänne (humidorit, leikkurit, tupperdorit, jne... )

Valvoja: Lasse

Isompi humidori

ViestiKirjoittaja Valvoja » Ke Helmi 15, 2017 9:59 am

Mulla on nyt käytössä Adorinin Santiago Deluxe (L?). Nyt olisi tarvetta suuremmalle, johon mahtuisi myös hyvin kokonaisia laatikoita, mutta ei kuitenkaan kokonaista kaappia (hellasärö).

Mitä humia arvon sikarharrastaja suositeelisitte? Ajatuksissa on ollu joko Adorini kaappi (http://www.cigarworld.de/zigarrenzubeho ... r-90010869) tai kirstu (http://www.cigarworld.de/zigarrenzubeho ... 01201_6193).

Onko näistä kokemuksia? Jotain muita vastaavia, joita kannattaa harkita? Adorinin laatuun olen ollut tyytväinen.

Tavoitteena on ostaa sikareita laatikoittain ja pyrkiä vähän myös "kypsentämään" niitä:)
Valvoja

Re: Isompi humidori

ViestiKirjoittaja Simeoni » Ke Helmi 15, 2017 10:36 am

Jos on Adorini hakusessa, niin käypäs vilkaisemassa tuolta myyntiosiosta. Hyvinkään suunnalla taitaa olla parikin Adorinia vielä kaupan. :wink:
"Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman – or a bad woman; depends on how much happiness you can handle."
Käyttäjän avatar
Simeoni

ViestiKirjoittaja Valvoja » Ke Helmi 15, 2017 11:12 am

Kiitti, huomasin kyllä nuo jo. Nyt kartoitan, että onko nuo Adorinit oikeasti ne, joihin minun kannattaa sijoittaa.
Valvoja

ViestiKirjoittaja Pikku-MiCi » Ke Helmi 15, 2017 2:28 pm

Riippuu laatikoiden määrästä. Vittoriaan mahtuu muutama hassu laatikko, Aficionadoon sit muutama enemmän. Molemmat on aika pieniä jos ajatellaan laatikoitten suhteen. Jos havittelet laatikoita alkaa hamstraamaan niin suoraan joku isompi kaappi. Jos kiinnostaa niin laita vaikka yv. tä niin katsellaan noita mitä mulla on myynnissä ja multa löytyy myös Matsuin kompuravikainen viinikaappi ylimääräisenä jos isompaa ja halpaa olet vailla.
Käyttäjän avatar
Pikku-MiCi

Palaa alueelle Tarpeisto