Blazer PB207 torch - Varma valinta

Sikarinpolttoon liittyvä välineurheilu tänne (humidorit, leikkurit, tupperdorit, jne... )

Valvoja: Lasse

Re: Blazer PB207 torch - Varma valinta

ViestiKirjoittaja Jaga » Ma Heinä 21, 2008 9:08 pm

meerola kirjoitti:Päätin tämän ketjun luettuani tilata itsekin Blazerin Heartfeltiltä. Olisiko tällä kertaa muita innokkaita kimppatilaukseen? YV:tä minulle jos kiinnostaa, tilauksen voisi laittaa vetämään vielä heinäkuun aikana.

Olen kyllä lähiaikoina tilaamassa heartfeltiltä vähän kaikenlaista, mutta minun mielestä kimppatilauksissa ei oikein hyödy kukaan mitään, paitsi ehkä tulli. :x Postikulut kuitenkin nousee tuotteiden määrän mukaan ja samalla ylittyy herkemmin tulliraja. (n.45e) Lisäksi riesana on usein Suomen päässä postittelu.

Heartfelt on kyllä tilauspaikkana ihan ykkönen. Eilen (sunnuntai) pistin sähköpostia ja kyselin tarkempia tietoja elektronisesta kostuttimesta. David vastasi sähköpostiin puolessa tunnissa ja liitteenä oli skannattu käyttöohje ja digikuvat liittimistä joista kyselin. :shock: Olisi kyllä hienoa jos saisi useammassakin paikassa edes lähelle yhtä hyvää asiakaspalvelua. Toki olen sikaritalostakin saanut erittäin hyvää palvelua, taitaa olla sikaritarvikemyyjien ammattitauti. :sigge:
Sikaritalon foorumin ensimmäinen aatelinen, ystävien kesken Sir Jaga
Käyttäjän avatar
Jaga

ViestiKirjoittaja meerola » Ma Heinä 21, 2008 11:16 pm

Jaga kirjoitti:Olen kyllä lähiaikoina tilaamassa heartfeltiltä vähän kaikenlaista, mutta minun mielestä kimppatilauksissa ei oikein hyödy kukaan mitään, paitsi ehkä tulli. :x Postikulut kuitenkin nousee tuotteiden määrän mukaan ja samalla ylittyy herkemmin tulliraja. (n.45e) Lisäksi riesana on usein Suomen päässä postittelu.

Onhan tuossakin vinha perä. Miten edellisessä kimppatilauksessa mahtoi käydä?
Jaga kirjoitti:Heartfelt on kyllä tilauspaikkana ihan ykkönen. Eilen (sunnuntai) pistin sähköpostia ja kyselin tarkempia tietoja elektronisesta kostuttimesta. David vastasi sähköpostiin puolessa tunnissa ja liitteenä oli skannattu käyttöohje ja digikuvat liittimistä joista kyselin. :shock: Olisi kyllä hienoa jos saisi useammassakin paikassa edes lähelle yhtä hyvää asiakaspalvelua. Toki olen sikaritalostakin saanut erittäin hyvää palvelua, taitaa olla sikaritarvikemyyjien ammattitauti. :sigge:

Vastaava kokemus Cigar.comista. Sieltä heti meilaili Jeff, "Personal Cigar Consultant" ja hommat hoituivat todella tyylikkäästi.
meerola

ViestiKirjoittaja SmokingElvis » Ke Loka 08, 2008 5:03 pm

Blazer on ollut käytössä nyt yli vuoden. Se on palvellut erittäin hyvin ja ollut maineensa veroinen, mutta nyt valitettavasti olen huomannut jo pari kuukautta sen, ettei se tahdo enää syttyä ollenkaan. Etenkin jos koittaa ulkoilmassa sitä sytyttää, ei liekkiä tule millään. En tiedä mistä tämä voisi johtua (olen kyllä yrittänyt huolella pitää sitä). Voiko syy olla butaanin vanhenimisessa säiliössä tms.?
SmokingElvis

ViestiKirjoittaja JSP » Ti Marras 04, 2008 10:50 pm

SmokingElvis kirjoitti:Blazer on ollut käytössä nyt yli vuoden. Se on palvellut erittäin hyvin ja ollut maineensa veroinen, mutta nyt valitettavasti olen huomannut jo pari kuukautta sen, ettei se tahdo enää syttyä ollenkaan. Etenkin jos koittaa ulkoilmassa sitä sytyttää, ei liekkiä tule millään. En tiedä mistä tämä voisi johtua (olen kyllä yrittänyt huolella pitää sitä). Voiko syy olla butaanin vanhenimisessa säiliössä tms.?

Mulla ei jostain syystä Ronsonin kaasu toiminut. Kokeilin kahdessa eri sytkässä. Outoa.
JSP

ViestiKirjoittaja Fefe » Ke Marras 05, 2008 6:17 pm

LarsGP kirjoitti:Omasta Blazeristani tuli hajos-merkkinen n.kolmen kuukauden käytön jälkeen.Halpahan se oli,silti ketuttaa.

Mistä ostit sen?
Käyttäjän avatar
Fefe

ViestiKirjoittaja Fefe » Ke Marras 05, 2008 7:45 pm

LarsGP kirjoitti:
Fefe kirjoitti:
LarsGP kirjoitti:Omasta Blazeristani tuli hajos-merkkinen n.kolmen kuukauden käytön jälkeen.Halpahan se oli,silti ketuttaa.

Mistä ostit sen?

Tuolta:http://heartfeltindustries.com

Ensin hävisi kipinä,sitten lakkasi kaasu virtaamasta.Putsasin,ilmasin kaasusäiliön muutaman kerran,ei vaikutusta.

Laita sinne mailia ongelmastasi, noissa on nimittäin takuu. Omani vuoti, eli ei pitänyt kaasuja sisällään ja sain uuden tilalle lähetettyäni sinne noottia. Nyt toimii. 8)
Käyttäjän avatar
Fefe

Edellinen

Palaa alueelle Tarpeisto