Nyt menossa ( kuvien kera) sikariblogi

Yleistä keskustelua sikariharrastuksesta.

Valvoja: Lasse

Re: Nyt menossa ( kuvien kera) sikariblogi

ViestiKirjoittaja Ilpo » Pe Touko 05, 2017 1:22 pm

Raskaan työpäivän (ja viikon) sekä kolmen tunnin treenin jälkeen oli hyvä meditoida ja suorittaa järjestelmän alasajo ennen nukkumaan menoa. Näiden molempien tummahkot maut sopivat hyvin yhteen keväisessä illassa. Tämä IPA oli minulle uusi tuttavuus, NUB Cameroon taasen vanha kaveri. Sen tuoksu ja kylmä maku ovat aina hyviä ja onnistun polttaessa löytämään kahvia, kaakaota, mausteita ja pippuria. Palaa aina alun jälkeen takuuvarmasti tasaisesti ja veto on juuri sopiva. Savu on runsasta, kermaista ja paksua. Tämä kyseinen yksilö oli minulle ensimmäinen joka tuli ostettaessa vakuumipakkattuna ja valmiiksi porattuna. Siirsin sen sitten siitä humiini odottelemaan itse tapahtumaa.

Kuva
Ilpo

ViestiKirjoittaja Peitsi » Su Touko 07, 2017 11:19 am

18298735_422926614742526_5046336859106443264_n.jpg

Partagas Coronas Senior. Tavanomaisen hyvä Party, mutta Coronas Junior saattaa puhutella meikäläistä enemmän. Ehkä. Tasainen ja moitteeton kuluminen sekä sopiva veto polttoajan ollessa noin tunti. Ei pahaa sanottavaa (paitsi hinta Suomessa) ja täytyy hankkia lisää jos tulee järkevällä hinnalla vastaan.
Peitsi

ViestiKirjoittaja ouzo » To Heinä 27, 2017 9:29 pm

Moro vaan. Toinen postaus foorumille, noin vuoden norkoilun jälkeen.

Lämpimän kesäillan kunniaksi paloi Cohiba Siglo I sekä Davidoff Escurio petit robusto. Molemmat aika junnuja, mutta maistui!
Liitteet
IMG_20170727_222906.jpg
ouzo

Edellinen

Palaa alueelle Sikariharrastus