Sika(ri)rinki Vol. 3

Yleistä keskustelua sikariharrastuksesta.

Valvoja: Lasse

Re: Sika(ri)rinki Vol. 3

ViestiKirjoittaja savustaja » Ma Kesä 12, 2017 11:12 am

Mullakin tuota Piedraa kaapit pullollaan. Terveisiä Simeonille!
Käyttäjän avatar
savustaja

ViestiKirjoittaja Simeoni » Ma Kesä 12, 2017 1:20 pm

Mmmmm, Piedraa....

Lupaat vaan, sitten sieltä tulee kuitenkin vaan joku pre-embargo Davidoff... :(
(Edit. Ei kun eihän sellaista taida olla edes olemassa. Tokihan mä sen tiesinkin.)
"Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman – or a bad woman; depends on how much happiness you can handle."
Käyttäjän avatar
Simeoni

ViestiKirjoittaja oka » Ke Kesä 14, 2017 2:56 pm

Up. Vielä ehtii ilmoittautumaan.
Käyttäjän avatar
oka

ViestiKirjoittaja Tumppi » Ke Kesä 14, 2017 4:48 pm

Mukana jos huolitaan! :D
Tumppi

ViestiKirjoittaja noviisi » Pe Kesä 16, 2017 5:44 pm

VITTU MITEN HYVÄ SIKARI SAATANA, HUH-HUH!

Mä valkkasin pöllijuomaksi Mummia ja musaksi kaikenlaista progea ja rokkia. Sitten mä sytytin tän pöllin.
Hyvä, hyvä, vituhyvä. Vaniljatoffeeta, pippuria, medium-paahteista ikääntynyttä tupakkaa, hedelmäkarkkeja, piparkakkuja. Kompleksisuutta ja kerroksia. Niistä on herkku tehty useita vuosia sitten. Tällainen sikarin pitää olla!

Koko corona ja sitten mä siirryn arvailuun. Mulla on oikeastaan kolme vaihtoehtoa, Monte, Boli ja Hoyo. Niistä mä poimin esiin keskimmäisen ja totean pöllin olevan Bolivar Corona.
Tämä on vastaanottamistani pölleistä 1/3, joten jatkoa seuraa. Pölli palaa vielä, mutta pakko avata arvoituksen ratkaisu... hetkinen...

Oho! Saint Luis Rey Corona -07. Mä en muistanutkaan tätä merkkiä. Vastedes muistan. Kiitos!

:sigge:
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja oka » Pe Kesä 16, 2017 7:34 pm

noviisi kirjoitti:
Mä valkkasin pöllijuomaksi Mummia ja musaksi kaikenlaista progea ja rokkia.

Nummelassahan vedetään tänään tyylillä! :bisse:
Käyttäjän avatar
oka

ViestiKirjoittaja Callahan » La Kesä 17, 2017 1:35 am

Burmester 20 yo porttia lasillinen, puoli litraa Kukon vehnää ja läpinäkyvän tuubin pölli esiin.

Taitaa olla robuston kokoa, pituutta hiukan mittailen. Tuoksu tuo ensiksi mieleen Bolivarin. Vaikuttaako tähän ensivaikutelmaan nyt se, että Bolin makua olen tänään kaipaillut, ei voi tietää. Tämä on ensimmäinen sokkopölli, pientä hämmennystä on ilmassa, joka on lämmin. Kylmämaun perusteella ajatus Bolivarista vahvistuu edelleen ja tupruttelun ensimmäinen kolmannes ei tätä miksikään muuta. Todella pehmeän sävyinen, olisiko tällä jo vähän ikääkin (toive)? Toinen kolmannes tuo sitten annoksen makeutta mukaan ja taitaapa olla sittenkin Hoyo kyseessä, alku vain hämäsi. Ihan suoraa vastinetta en kuitenkaan löydä makumuistista ja ikää pohdin taas, ei voi ihan tuore olla. Viimeisellä kolmanneksella palaan taas Bolin kannalle ja jotenkin nenä on sitä mieltä vaikka suu arpookin.

Luulenpa polttamiini pölleihin verraten, että tuhkasin juuri joko 70% painotuksella Bolivarin RC:n tai 30% painotuksella Hoyon Epi 2:n. Aivan hemmetin hyvän pöllin joka tapauksessa ja ei voi olla tuolla tasaisuudella ihan eilen tehty, tosin voi toki olla hyvinkin ensimmäinen lajiaan minulle. Niin paljon on vielä kokeilematta, olihan tämä kuubalainen?

Kuori auki. Nonni, Quai d'Orsay ER Francia, kiitos ja kumarrus. 2015 Robusto Diplomatico vai mikä ihme tämä on?

EDIT 1, -1 olla sana. EDIT 2, no nää EDITit
Viimeksi muokannut Callahan päivämäärä La Kesä 17, 2017 1:50 am, muokattu yhteensä 2 kertaa
Käyttäjän avatar
Callahan

ViestiKirjoittaja david-off » La Kesä 17, 2017 1:38 am

Robusto diplomatico kyllä ja arvostelu oli mielenkiintoista luettavaa! :D
Käyttäjän avatar
david-off

ViestiKirjoittaja oka » Ke Kesä 21, 2017 9:15 pm

No niin, Tuomaksen lähettämä rinkipölli tulille. Kaunis wrapperi, postin toimesta lievästi litistetty. Ensi nuuhkaisulta tuore. Pariksi tunniksi humiin hengittelemään.

Humielvuttelyn jälkeen uusi nuuhkaisu. First impression: tuoreehko Party E2. Veikkaus -15.
Käyttäjän avatar
oka

ViestiKirjoittaja oka » Ke Kesä 21, 2017 11:01 pm

oka kirjoitti:No niin, Tuomaksen lähettämä rinkipölli tulille. Kaunis wrapperi, postin toimesta lievästi litistetty. Ensi nuuhkaisulta tuore. Pariksi tunniksi humiin hengittelemään.

Humielvuttelyn jälkeen uusi nuuhkaisu. First impression: tuoreehko Party E2. Veikkaus -15.

No eikö mitä: H. Upmann Connossieur A JUL 13. Enpä olis uskonut, ei yhtään upmannilainen fiilis. Thanks, en ollut ennen tuota pölliä polttanutkaan!
Käyttäjän avatar
oka

ViestiKirjoittaja HenkkaM » To Kesä 22, 2017 5:30 pm

Pikku-MiCi:ltä tullut sikari työn alle jussin alun kunniaksi.
Melko kevyt kylmätuoksu, heinää, seetriä ja ehkä kaakaota. Melko siistin näköinen, kooltaan ilmeisesti petit corona. En mitään näistä tiedä mutta jotain pitänee arvata. Tuore Dominikaani, Davidoffin Winstoni?
http://imgur.com/3Kw5iwq
Käyttäjän avatar
HenkkaM

ViestiKirjoittaja Callahan » To Kesä 22, 2017 5:48 pm

^ pieni oikaisu, ...Callahan -> HenkkaM -> Pikku-Mici... :D
Käyttäjän avatar
Callahan

ViestiKirjoittaja HenkkaM » To Kesä 22, 2017 5:53 pm

Callahan kirjoitti:^ pieni oikaisu, ...Callahan -> HenkkaM -> Pikku-Mici... :D

Oho, sori! :mrgreen:
Sattuu näitä virheitä mobiililla turatessa.
Käyttäjän avatar
HenkkaM

ViestiKirjoittaja HenkkaM » To Kesä 22, 2017 6:36 pm

Sikari poltettu, tässä olikin nikotiinia ihan pirusti niin että puolivälissä joutui vähän himmailemaan. Maku oli melko voimakas, kuuba tuli vähän mieleen. Maku ja tuhkaan ilmestyvät valkoiset pisteet toi mieleen Upmannin sikarit niin pistetään sekin arvauksiin. Nyt vastauskuoren avaukseen...

EDIT: San Cristobal Oficios EMA MAR 08.
No tajusin sentään vaihtaa maan kuubaksi. Oikein mainio sikari kun haluaa kunnolla makua hyvän ateria päälle, onneksi söin juuri ennen tätä. Pistää miettimään kuinka tujua tämä on nuorena... Paljon kiitoksia hienosta ja minulle uudesta makuelämyksestä!

:sigge:
Käyttäjän avatar
HenkkaM

ViestiKirjoittaja Tumppi » To Kesä 22, 2017 8:28 pm

oka kirjoitti:
oka kirjoitti:No niin, Tuomaksen lähettämä rinkipölli tulille. Kaunis wrapperi, postin toimesta lievästi litistetty. Ensi nuuhkaisulta tuore. Pariksi tunniksi humiin hengittelemään.

No eikö mitä: H. Upmann Connossieur A JUL 13. Enpä olis uskonut, ei yhtään upmannilainen fiilis. Thanks, en ollut ennen tuota pölliä polttanutkaan!

Hienoa että voi kokeneemmallekin harrastajalle tarjota jotain uutta! :bisse:
Tumppi

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Sikariharrastus