Feikit

Yleistä keskustelua sikariharrastuksesta.

Valvoja: Lasse

Re: Feikit

ViestiKirjoittaja tartsan » Pe Touko 20, 2016 4:58 pm

Mä olen asioinut jonkin verran myös tuolla gestolla ja vaikea uskoa että myisivät muitakun aitoja tuotteita. On nimittäin sen verran asiallinen kauppa ja tuntuu olevan melko avoin ainakin myymälässä toiminnan suhteen. Laatikoita saa tosiaan tarkastaa useamman jos siltä tuntuu ja henkilökunta on todella ystävällistä.
Käyttäjän avatar
tartsan

ViestiKirjoittaja Jaga » Pe Touko 20, 2016 6:34 pm

Olen myös asioinut useita kertoja Geston kanssa eikä ole mielestäni syytä epäillä tuotteiden aitoutta. Paikan päällä en ole koskaan käynyt, mutta kuulemma sijainti on jossain yläkerroksessa eli muistuttaa enemmän asuntoa kuin liiketilaa. Ovat joskus kertoneet avoimesti tilauksen yhteydessä että viivakoodi on poistettu juuri noista mainituista syistä. Asiakaspalvelu on ollut Gestolla aina erinomaista sikarit moitteettomassa kunnossa.

Gestolla on hyvänä puolena myös ilmaiset postikulut Sveitsin sisällä, joten olen kerran tilannut siskolleni hotelliin valmiiksi sikarit odottamaan ja myös pari kertaa kaverilleni Zürichiin josta olen sitten itse sikarit tuonut vierailun yhteydessä. Hintataso on tosiaan jonkun verran edullisempi kuin muualla Sveitsissä, joskin frangin kellutus nosti ikävästi hintoja pari vuotta sitten. Vintage-osastolta löytyy välillä kunnon herkkupaloja ilman mitään erityistä premium-hintalisää.

Tuosta BBF:n väliseetristä vielä sen verran, että kuubalaisissa bokseissa väliseetri on melkein aina varsin karu eli ei ole polttomerkintöjä ja leikattu kulma on suora. Cabinettien päällä oleva seetri puolestaan on useimmiten pyöristetyllä kulmalla ja polttomerkinnöillä varustettu.
Sikaritalon foorumin ensimmäinen aatelinen, ystävien kesken Sir Jaga
Käyttäjän avatar
Jaga

ViestiKirjoittaja savustaja » Ma Touko 23, 2016 1:05 pm

Jaga kirjoitti:Gestolla on hyvänä puolena myös ilmaiset postikulut Sveitsin sisällä, joten olen kerran tilannut siskolleni hotelliin valmiiksi sikarit odottamaan ja myös pari kertaa kaverilleni Zürichiin josta olen sitten itse sikarit tuonut vierailun yhteydessä.

Tämä on muuten taivahan tosi. Helpottaa kavereiden vaivaamista, kun heidän ei tarvitse vaivautua itse liikkeeseen käymään.
Käyttäjän avatar
savustaja

Edellinen

Palaa alueelle Sikariharrastus