Monte Canario Minisikari -kotelon koko?

Valvoja: Lasse

Monte Canario Minisikari -kotelon koko?

ViestiKirjoittaja moottorisaha » Ma Huhti 24, 2006 6:22 pm

Kyse tästä
tuotteesta, eli minkä kokoinen on noiden sikareiden kotelo??(tarkalleen) jos joku tietää..

Ihan vaan siinä mielessä kysellen, että jos sen tilaa niin tuleeko postiennakolla vai tavallisena kirjeenä.

:roll:
moottorisaha

Sibelius-askista

ViestiKirjoittaja Warrior » Ti Touko 02, 2006 6:41 pm

topi kirjoitti: Kun tuli puheeksi: onnittelen Sibeliuksen tuotteistajia. Puulaatikko on aistikas ja "suomalainen". Lienee kallis ratkaisu --- paljonko me kuluttajat joudumme maksamaan siitä?

Minua rupesi kiinnostamaan, kumpaa Sibelius-askia oikein tarkoitat? Minusta nuo kuvassa olevat robustoaskit näyttävät aistikkailta ja suomalaisilta, mutta samaa en menisi sanomaan mini-Sibeliuksen askista. Mielestäni puurasia on kömpelö ja lisäksi sikarit on pakattu siihen todella tiukkaan. Otapa yksi sikari ulos ja yritä laittaa se takaisin askiin. Voimalla ei kannata runnoa, sillä muuten tapahtuu kauheita ja taitoa ei ole, ainakaan minulla.

Yleisesti ottaen mini-Sibeliuksissa on kaksi asiaa, jotka ärsyttävät minua ja toinen niistä on aski, vaikka muuten pidänkin mineistä sikareina yli kaiken. Toisaalta askin päällä olevaa Sibeliuksen figuuriakin katselisi mieluummin nuoremmasta Sibeliuksesta kuin vanhemmasta kansallissäveltäjästä.

Mitähän puumateriaalia laatikot ovat? Ovatko ne seetriä?
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja rekola » La Touko 20, 2006 7:32 pm

Kiinnostavaa tietää pakkausten aiheuttamat kustannukset. Turhan harvoin tulee sitäkin mietittyä kun ostan niitä niitä sikareita, joilla on seurassaan kaunis "puulaatikko"
Käyttäjän avatar
rekola

Palaa alueelle Design