Etiketit

Valvoja: Lasse

Etiketit

ViestiKirjoittaja MM » Ti Syys 19, 2006 7:30 pm

Saksalaisten tapa tervehtiä kädestä joka aamu pitkänkin tuttavuuden jälkeen on hauska, vaikka hieman rasittava: "Guten Morgen, Herr Doktor" - "Guten Morgen, Herr Doktor". Vaikka tämä kauhistuttaakin englantilaisia, he sentään ovat samaa mieltä siitä että se voittaa ilman muuta nenien hieromisen jota eskimot kuulemma harrastavat. Ranskalaiset poskisuudelmat tuntuivat minustakin ennen vierailta, mutta nyt vanhemmiten olen alkanut soveltaa sitä eräisiin nuorempii naispuolisiin tuttaviini.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

Re: Etiketit

ViestiKirjoittaja Ekans » Ti Syys 19, 2006 9:13 pm

MM kirjoitti:Saksalaisten tapa tervehtiä kädestä joka aamu pitkänkin tuttavuuden jälkeen on hauska, vaikka hieman rasittava: "Guten Morgen, Herr Doktor" - "Guten Morgen, Herr Doktor". Vaikka tämä kauhistuttaakin englantilaisia, he sentään ovat samaa mieltä siitä että se voittaa ilman muuta nenien hieromisen jota eskimot kuulemma harrastavat. Ranskalaiset poskisuudelmat tuntuivat minustakin ennen vierailta, mutta nyt vanhemmiten olen alkanut soveltaa sitä eräisiin nuorempii naispuolisiin tuttaviini.

heh heh :wink: :wink:
Käyttäjän avatar
Ekans

ViestiKirjoittaja rekola » Su Syys 24, 2006 1:39 pm

Poskisuudelmat ovat erittäin vaikea "laji". Ikinä, kun ei tiedä lukukertojen määrää, jotka sinun kuitenkin oletetaan tietävän. Säännöt ja tavat ovat usein kovin monimutkaisia. Vain snobi suutelee yhden kerran, kolmea kertaa pidetään taas joissain piireissä maaseudulla harrastettavana sivistymättömänä tervehtimistapana. :roll:
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja jpop » Su Syys 24, 2006 1:45 pm

Poskisuudelmiin ym. on eri kulttuureissa ja eri alueilla eri säännöt. Helpoimmin nuo yleensä menevät, kun niissä kulttuureissa, missä niitä yleisesti harrastetaan, ei itse tee aloitetta, vaan vain myötäilee paikallisten aloitteita.
jpop

ViestiKirjoittaja rekola » Su Syys 24, 2006 2:13 pm

jpop kirjoitti:Poskisuudelmiin ym. on eri kulttuureissa ja eri alueilla eri säännöt. Helpoimmin nuo yleensä menevät, kun niissä kulttuureissa, missä niitä yleisesti harrastetaan, ei itse tee aloitetta, vaan vain myötäilee paikallisten aloitteita.

Jep, paras tapa on silmä kovana seurata toisen päänliikkeitä :lol:
Käyttäjän avatar
rekola

Palaa alueelle Design