Omat vyöt

Valvoja: Lasse

ViestiKirjoittaja JeiJei » To Loka 05, 2006 6:21 pm

victor kirjoitti:minä olen kerran tehnyt oman vyön tulostin lapseni kuvan sikareihin mitkä tarjosin varpajaisissa

Loistava idea! Laiskana miehenä pakko kysyä, ei sulla sattuis olemaan tulostuspohjaa tuolle vyölle jäljellä? Jos on, olisko mahdollista saada se? Toki lapsesi kuvan vois jättää pois, laitan sitten omani tilalle kun hetki koittaa...
Käyttäjän avatar
JeiJei

ViestiKirjoittaja victor » To Loka 05, 2006 7:02 pm

valitettavasti ei ole joudut puuhastelemaan ihan itse :bisse:
victor

ViestiKirjoittaja mto » Ke Helmi 07, 2007 10:49 am

minä skannasin erään sikarin vyön ja poistin tekstit.

sellainen olisi tarjolla jos joku vielä tarvitsee adoben psd muodossa tai vaikka jpg, ihan miten vain.
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja kajy » To Helmi 08, 2007 5:01 pm

Tuolla Heartfelt Industriesin sivuilla on myytävänä nuita vöitä, jos ei jaksa itese alkaa vääntämään.
Vöiden koko on 3/4" leveä ja 3 1/4" pitkä. Eli 1,905 cm ja 8,255 cm.
Itse olen tehnyt esim. wodilla tuon kokosia laatikoita A4-paperin täyteen ja tehnyt niihin kuviot tai tekstin.
Hienoja on tullu ja ajaneet asiansa.
Käyttäjän avatar
kajy

ViestiKirjoittaja tomkuo » Ma Heinä 02, 2007 1:58 am

victor kirjoitti:minä olen kerran tehnyt oman vyön tulostin lapseni kuvan sikareihin mitkä tarjosin varpajaisissa

Kaikkea "tekin" väsäätte... mutta sinänsä varmasti hilpeä varpajais-idea. Tosin en kyllä itse lähtisi moista väsäämään. Ei pahalla :wink: Se mitä nimikko sikareihin (vöihin) tulee, niin mielestäni sikarilla saa olla se nimi (vyö) mitä se on. Eli "Cohiba" on "Cohiba" eikä esim. "Cohiba" ole "Teppo I" :wink: Mutta jokainen polttaa tyylillään... hyviä sikari hetkiä kaikille! 8)
tomkuo

Edellinen

Palaa alueelle Design