Mikä tänään v'%*ttaa

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Mikä tänään v'%*ttaa

ViestiKirjoittaja Rike » To Helmi 04, 2010 3:12 am

Räyhäkäs kirjoitti:NORMIPÄIVÄ

Hervottoman hyvä! :lol:
Rike

ViestiKirjoittaja MarcusVonSaxberg » Pe Helmi 05, 2010 6:32 pm

Tänään vitutuksen ykkösaiheen on puistokemistit ja talvi. Perkele kun niitä saa jatkuvasti heittää pihalle täältä.
Kuva
No, we cannot tell you what this is like. You are the boss of your own senses! Taste, evaluate, determine and enjoy!!
Käyttäjän avatar
MarcusVonSaxberg

ViestiKirjoittaja JSP » La Helmi 06, 2010 12:44 pm

MarcusVonSaxberg kirjoitti:Tänään vitutuksen ykkösaiheen on puistokemistit ja talvi. Perkele kun niitä saa jatkuvasti heittää pihalle täältä.

Miksi ne spurgut teille alvariinsa tunkevat :shock:

Laita nyt hyvä mies kotisi ovi lukkoon :D
JSP

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » La Helmi 06, 2010 9:54 pm

MarcusVonSaxberg kirjoitti:Tänään vitutuksen ykkösaiheen on puistokemistit ja talvi. Perkele kun niitä saa jatkuvasti heittää pihalle täältä.

Jep, mäki just heitin faijani taas ulos

:D

Eivaiskaan. Tänään hatuttaa 7,6 richterin krapula joka estää kaikki tupakointiyritykseni.
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Tomassino » Ma Maalis 22, 2010 9:01 pm

Eilen sitten kävin paikallisessa ravitsemusliikkeessä istumassa ja polttamassa RyJ Milles fleursin. Alku sujui ihan hyvin, eli salakuljetin juomat tupakointitilaan, joka oli ilmava ja tyhjä ja aloitin rauhallisesti pötkylän kärventämisen. Syystä ja toisesta olin ollut koko päivän kireällä päällä raskaan viikon jälkeen ja tämä olisi nyt se minun ansaitsemani rentoutuksen hetki, joka poistaa pahimmankin kireyden raskaan työn raatajasta. Saisin huuhtoa yhdellä rauhallisella istumalla koko arkisen maailman murhetaakan stetsoniltani ja ratsastaa sen jälkeen auringonlaskuun. Linnut laulaisivat ja elämän savu puhdistaisi kehoni ja mieleni räyhänhengistä ja paholaisista.

Vaan ei. Ei sitten millään. Yksinkertaisesti meni koko polttotapahtuma täysin reisille ja lähtiessäni olin suunnilleen yhtä kiukkuinen kuin tullessani, mutta silti yhtä sikaria köyhempi.

Syynä mainittakoon noin 45-vuotias työttömäksi jäänyt tarjoilijamies (ja kyllä, hän on Tiedäthän..), joka oli kaljoissa ja muutenkin karannut sosiaalifilosofian laitokselta. Siinä siemaillessani tuota ah niin halpaa, mutta nautittavaa pikku pötkylää, alkoi hän kyseenalaistamaan sikarinpolttoni eettisyyden, polttaen itse samalla taskussa käivärtynyttä Mallua. Sain kuulla, että kaikki sikarinkäärijät ovat alipalkattuja, saavat kävellä 8 kilometriä töihin, eivätkä pysty ruokkimaan lapsiaan. On kuulemma pöyristyttävää, että käärijänaiset joutuvat tekemään tällaista työtä vain siksi, että kaltaiseni länsimaalaiset öykkärit saavat esittää varakkuuttaan sikari suussa.

Käskin tätä äijää mitä ystävällisimmin sanankääntein pitää nyt Wittu turpansa kiinni, kun toinen haluaa kerrankin hetken aikaa itselleen. No tietäen tämän sisustavan miestyypin, ei häntä kuitenkaan saanut hiljaiseksi millään. Kun olin todennut fiiliksen menneen ja sikarinkin olevan suht pilalla, koska sen tunteita oli loukattu, käytin lopun polttoajasta aloittamalla herrasen kanssa aivan silmittömät väittelyturnajaiset, aivan piruuttani.

Eniten nuppi kihisi siitä, että minun ylevää ja täysin mielenterveyden kohottamisen kannalta välttämätöntä nautiskeluani alkaa tuntemattomat arvostelemaan.. ja itsellään Mr Pinkillä on vieläpä paperossi kourassa. Ei perk*#~#*#!
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja Kumppari » Ma Maalis 22, 2010 10:21 pm

Tomassino kirjoitti:Eilen sitten kävin paikallisessa ravitsemusliikkeessä istumassa ja polttamassa RyJ Milles fleursin. Alku sujui ihan hyvin, eli salakuljetin juomat tupakointitilaan, joka oli ilmava ja tyhjä ja aloitin rauhallisesti pötkylän kärventämisen. Syystä ja toisesta olin ollut koko päivän kireällä päällä raskaan viikon jälkeen ja tämä olisi nyt se minun ansaitsemani rentoutuksen hetki, joka poistaa pahimmankin kireyden raskaan työn raatajasta. Saisin huuhtoa yhdellä rauhallisella istumalla koko arkisen maailman murhetaakan stetsoniltani ja ratsastaa sen jälkeen auringonlaskuun. Linnut laulaisivat ja elämän savu puhdistaisi kehoni ja mieleni räyhänhengistä ja paholaisista.

Vaan ei. Ei sitten millään. Yksinkertaisesti meni koko polttotapahtuma täysin reisille ja lähtiessäni olin suunnilleen yhtä kiukkuinen kuin tullessani, mutta silti yhtä sikaria köyhempi.

Syynä mainittakoon noin 45-vuotias työttömäksi jäänyt tarjoilijamies (ja kyllä, hän on Tiedäthän..), joka oli kaljoissa ja muutenkin karannut sosiaalifilosofian laitokselta. Siinä siemaillessani tuota ah niin halpaa, mutta nautittavaa pikku pötkylää, alkoi hän kyseenalaistamaan sikarinpolttoni eettisyyden, polttaen itse samalla taskussa käivärtynyttä Mallua. Sain kuulla, että kaikki sikarinkäärijät ovat alipalkattuja, saavat kävellä 8 kilometriä töihin, eivätkä pysty ruokkimaan lapsiaan. On kuulemma pöyristyttävää, että käärijänaiset joutuvat tekemään tällaista työtä vain siksi, että kaltaiseni länsimaalaiset öykkärit saavat esittää varakkuuttaan sikari suussa.

Käskin tätä äijää mitä ystävällisimmin sanankääntein pitää nyt Wittu turpansa kiinni, kun toinen haluaa kerrankin hetken aikaa itselleen. No tietäen tämän sisustavan miestyypin, ei häntä kuitenkaan saanut hiljaiseksi millään. Kun olin todennut fiiliksen menneen ja sikarinkin olevan suht pilalla, koska sen tunteita oli loukattu, käytin lopun polttoajasta aloittamalla herrasen kanssa aivan silmittömät väittelyturnajaiset, aivan piruuttani.

Eniten nuppi kihisi siitä, että minun ylevää ja täysin mielenterveyden kohottamisen kannalta välttämätöntä nautiskeluani alkaa tuntemattomat arvostelemaan.. ja itsellään Mr Pinkillä on vieläpä paperossi kourassa. Ei perk*#~#*#!

Missä näin kävi? Mä tuun ensi kerralla mukaan :mrgreen:
Luomun ja käsityöläisten ystävä!
Käyttäjän avatar
Kumppari

ViestiKirjoittaja Tomassino » Ma Maalis 22, 2010 10:36 pm

Juu mä soitan sulle heti, jos näin vielä käy. Kyllä sä kahdessa tunnissa tänne lakeuksille Raumån korkeudelta ajat. Mä vaikka pidättelen sitten hemmoa sen aikaa... :)
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ma Maalis 22, 2010 10:45 pm

Tomassino kirjoitti:Eilen sitten kävin paikallisessa ravitsemusliikkeessä istumassa...lopun polttoajasta aloittamalla herrasen kanssa aivan silmittömät väittelyturnajaiset, aivan piruuttani....Ei perk*#~#*#!

Hei! Minäkin hommasin itselleni porttarin lauantaina! Naapuripöydässä istunut herrasmies esitti ääneen arveluttavia harhaluuloja markkinatalouden nykytilasta sekä levitti tappiomielistä propagandaa lamaan liittyen. Jouduin suusanallisesti ojentamaan tätä sietämätöntä öykkäriä ja tehostin sanojani paukuttamalla nyrkkiä pöytään.

Saattaa tietenkin olla, että aikaisempi jyrkkä käytökseni mm. henkilökuntaa kohtaan ja ("Tunge ne pähkinät perseesees, anna homo sitä rahaa, mulle on ennenkin myyty velaksi, älä urputa") sekä portsaria ("Ai sulla on rahasta pulaa, punttien nosto ja asiakaspalvelu on kaks eri asiaa, haluatko sä tän rahan? ja mee ostaan itelles niska") esimerkkien kaltainen profaani kielenkäyttö saattoivat edesauttaa poistumiskehoitusta.

Aivan uskomatonta nipotusta!

Naapuripöydän sankari poistui/poistettiin myös joten pihamaalla päästiin näkemään vielä vanha kunnon "tuu tänne sanoo!", "Ite oot mutsis"-tyylinen debatti jossa ainoastaan taksin saapuminen paikalle pelasti tuon arkajalan elämänsä sakinhivutukselta.

Kaiken kaikkiaan, käskettiin lähtemään joten päätin poistua!
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja abraxas » Ti Maalis 23, 2010 11:16 am

piiput hukassa.
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas."
Käyttäjän avatar
abraxas

ViestiKirjoittaja kettu91 » Ti Maalis 23, 2010 1:33 pm

Kemian YO-kokeesta 33p, tuskin riittää Eximiaan:(
Aloitteleva aficionado.
Käyttäjän avatar
kettu91

ViestiKirjoittaja joonash » Ti Maalis 23, 2010 5:45 pm

Kirjoitusten jälkeen ei enää mitään kunnon tekemistä vähään aikaan. :( Jospa kelit tuosta kohta lämpenisi niin voisi heittää silloin tällöin sikarin tai piipullisen tulille.
Käyttäjän avatar
joonash

ViestiKirjoittaja abraxas » Ke Maalis 24, 2010 12:43 pm

piiput edelleen hukassa, tai ei hukassa vaan laukussa parinsadan kilomeetrin päässä, stana prkele.
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas."
Käyttäjän avatar
abraxas

ViestiKirjoittaja kettu91 » Ke Maalis 24, 2010 6:51 pm

joonash kirjoitti:Kirjoitusten jälkeen ei enää mitään kunnon tekemistä vähään aikaan. :( Jospa kelit tuosta kohta lämpenisi niin voisi heittää silloin tällöin sikarin tai piipullisen tulille.

Olen edelleen toiveikas töiden suhteen, mutta silti laitoin tilaukseen PlayStation3:n :D Ompahan päivisin sitten jotai tekemistä.

Jos jotai vitutuksen aihetta pitäisi keksiä niin olkoon se sitten oma laiskuus - fysiikan yo-koe olisi vielä perjantaina. Sen eteen pitäisi tehdä työtunteja about 30, ei ihan taida aika riittää.
Aloitteleva aficionado.
Käyttäjän avatar
kettu91

ViestiKirjoittaja piipustelija » Ke Maalis 24, 2010 7:22 pm

pienyrittäjän arki,silloin kun tulee vastoinkäymisiä yhdelle päivälle enemmän kun laki sallii :x
Käyttäjän avatar
piipustelija

ViestiKirjoittaja Warrior » Ke Maalis 24, 2010 8:11 pm

Väli- ja sisäkorvan tulehdus sekä kaksinkertainen antibiottikuuri. Piipputupakkaan ei maistu miltään. On nälkä. Julkinen tuerveydenhuolto on ihan ... Rahanmeno yksityisellä.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta