Mikä tänään on hyvin/naurattaa

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Mikä tänään on hyvin/naurattaa

ViestiKirjoittaja JayH » Su Maalis 07, 2010 10:37 pm

Tänään naurattaa saunan jälkeen nauttimani Traquair Jacobite Ale ja sen jälkeen nautittu kotimittainen "4cl" Cao Ilaa... Mainiota.

p.s Tunnelmaa luo myös Cigar Jazz -nimien albumi spotifystä. Vieläkun pöllin laittais tulille.... :sigge:
Käyttäjän avatar
JayH

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ke Maalis 10, 2010 6:35 pm

Nyt naurattaa taas vaihteeksi. Löysin googlesta käännöstoiminnon kun hain tietoa Ashtonin Artisan's blendistä ja keksin klikata käännöksen päälle.

Ei stana. Ostaisitko tupakkaa jota mainostetaan nettikaupassa näin:

Tämä täyteläinen Englanti seos huolellisesti muotoillun kokeneille putken tupakoitsija. Virginia ja Turkin tupakkaan yhdenmukaistaa Syyrian Latakia ja ripaus Perique luoda maku on resoundingly rikas, mausteinen ja täytä.

Pipes&Cigars sivu käännettynä.

---

Miltäs kuulostaisi Pieni Ashton's historiikki?

Aloitetaan alussa-real alussa. Olen halunnut Briar tupakoinnin putkien kun olin lapsi, eikä välttämättä polttaa joko, vaan niillä ja työskennellä (tai typerys). Olin kahdentoista, kun menin läheiseen huumeiden tallentaa ja vakoilla jotain erityistä, kaksi rasiaa Holiday piipputupakkaa ja visapiippu, kaikki on 79 senttiä. Minun täytyi olla, että putki, joten ostin paketin. I savustettu putki tietenkään, mutta ei viihtynyt hyvin. Ja en tosiaankaan ole kuin kiiltävän pinnan, että putki. Joten tarttui joitakin hiekkapaperilla ja otti tämän Shine oikeus pois. Tarkasteltuna parempi sitten, mutta ei tarpeeksi hyvä. Loppujen lopuksi se oli putki, ja minun kaksitoista vuotta vanha mielessä putket olisi näköiseksi. Joten menin takaisin töihin eri työkalut ja teki, että putki näyttää-erilainen. Ei lainkaan tyytyväinen minun työn menin ulos ja ostaa toisen putken, tällä kertaa ilman tupakkaa. Ei edes tupakoi tämä ennen kuin aloitin muuttaa sen ulkonäköä. Ja mielestäni tein pirun hyvää työtä. Säädettävä, että putki näyttää ikään kuin se olisi mennyt läpi kaikenlaisia katastrofeja ja tulevat esiin eräänlainen kaikkien oikeus. Olin tyytyväinen.

:lol: :lol: :lol:
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Ke Maalis 10, 2010 6:39 pm

Räyhäkäs kirjoitti:Aloitetaan alussa-real alussa. Olen halunnut Briar tupakoinnin putkien kun olin lapsi, eikä välttämättä polttaa joko, vaan niillä ja työskennellä (tai typerys). Olin kahdentoista, kun menin läheiseen huumeiden tallentaa ja vakoilla jotain erityistä, kaksi rasiaa Holiday piipputupakkaa ja visapiippu, kaikki on 79 senttiä. Minun täytyi olla, että putki, joten ostin paketin. I savustettu putki tietenkään, mutta ei viihtynyt hyvin. Ja en tosiaankaan ole kuin kiiltävän pinnan, että putki. Joten tarttui joitakin hiekkapaperilla ja otti tämän Shine oikeus pois. Tarkasteltuna parempi sitten, mutta ei tarpeeksi hyvä. Loppujen lopuksi se oli putki, ja minun kaksitoista vuotta vanha mielessä putket olisi näköiseksi. Joten menin takaisin töihin eri työkalut ja teki, että putki näyttää-erilainen. Ei lainkaan tyytyväinen minun työn menin ulos ja ostaa toisen putken, tällä kertaa ilman tupakkaa. Ei edes tupakoi tämä ennen kuin aloitin muuttaa sen ulkonäköä. Ja mielestäni tein pirun hyvää työtä. Säädettävä, että putki näyttää ikään kuin se olisi mennyt läpi kaikenlaisia katastrofeja ja tulevat esiin eräänlainen kaikkien oikeus. Olin tyytyväinen.

Eeppistä neroutta.
Olisin kirjoittanut enemmänkin, mutta mustepulloni katosi yhtäkkiä jonnekin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Su Maalis 14, 2010 5:53 pm

Kuva
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja JayH » Su Maalis 14, 2010 5:56 pm

Räyhäkäs kirjoitti:Kuva

Miten joku voi nauraa tuolle? Tuo lähinnä aiheuttaa meille kaikille tuttua refleksiä :yrjo:
Käyttäjän avatar
JayH

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Su Maalis 14, 2010 9:44 pm

Kyllä tuo tiputti vaimon lattialle sikiöasentoon hihittämään USEASTI tämän päivän aikana. Itsekään en voi kovin kauaa kuvaa katsoa, liiasta nauramisesta voi saada jonkinlaisen halvauksen.

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Männis-Kosonen » Su Maalis 14, 2010 10:08 pm

Weegeen lelumuseossa oli toimiva StarWars flibu. Uppouduin neljännesvuosisadan aikamatkaan niin että hukkasin perheenkin. Henkilökunnan ilmeistä päätellen muutama isukki on aiemminkin tripannut samalla kohtaa.
Käyttäjän avatar
Männis-Kosonen

ViestiKirjoittaja Warrior » Su Maalis 14, 2010 10:12 pm

Kahvinkeittimessä on lämmintä teetä. Onnistuin polttamaan pienessä Droitin piipussa melkein tunnin ajan Original Choice -piipputupakkaa. Aamulla sain myös jumpattua puoli tuntia.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Sami » Ma Maalis 15, 2010 1:46 pm

1. Kohta saan uuden etuhampaan, edellisen katkettua savustettuun hirvenkylkeen 3½kk sitten.
2. Siitä suunnistan suoraan Siljan terminaaliin ja lähden Stokiksen risteilylle.
3. Ohessa olen puuhastellut pöytävarausta Dong Bei Hu ravintolaan. Seurana hyviä ystäviä. Paras kiinalainen missä olen ikinä syönyt. Etukäteen varattuna kokonainen pekingin ankka.
4. Loma jatkuu vielä :D
Sami
Sami

ViestiKirjoittaja Warrior » Ma Maalis 15, 2010 5:28 pm

Sain tiskattua. Kupissa lämmin tee. Pikku-Sibeliukset odottavat polttamisen aloitusta vieressä, samoin kasa lukemattomia Helsingin Sanomia odotteleee avaamistaan :sigge:. Kävin ostamassa K-kaupan tarjouksesta neljä 200 gramman suklaalevyä viiden euroon hintaan. Ulkona oli mukava kävellä prätkärotsi niskassa, meikattuna ja aurinkolasit silmillä. Siinähän nuo viimeisimmät.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ti Maalis 16, 2010 9:29 pm

Kuva

Ilman käsiä-kohta pudottaa mut joka kerta.

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Bf109 » La Maalis 20, 2010 2:16 pm

Polttelin Pfeifen Huberin Balkkanilaista istuessani pilkkijakkaralla, sain sen verran saalistakin että pääsen paistamaan ahvenfileitä tänään. Pitäis useammin muistaa palata perusasioihin.
Jos olisin Lee Van Cleef, tuo kauhea mies
Aamukahvi ois musta, niin maineenikin
Maissipiippua suutelisin
Savut muilla maksattaisin
Käyttäjän avatar
Bf109

ViestiKirjoittaja Warrior » Ke Maalis 24, 2010 8:13 pm

Hyvä, nopea ja ystävällinen palvelu yksityisellä lääkäriasemalla.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja soldier of wise » To Maalis 25, 2010 10:26 am

KESÄ! :D
I dont care if you never see the world like I do
Käyttäjän avatar
soldier of wise

ViestiKirjoittaja Tomassino » Pe Huhti 02, 2010 4:03 pm

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135255790645.gif

Onkohan kyseessä tuplateräinen giljotiini? :lol:
Viimeksi muokannut Tomassino päivämäärä La Huhti 03, 2010 4:07 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta