Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Su Maalis 14, 2010 10:17 pm

Nimimerkki Warrior kysyi tätä minulta, ja sehän on topicin paikka.

Modet voivat poistaa tämän ketjun jos näkevät tarpeelliseksi.

Ja pannaan sama teksti tähän kuin "Olen palannut"-ketjussa, niin ei jää aloitus keneltäkään.

Kuvan polasin härskisti Pertti Jarlan "Fingerpori"-nimisestä sarjakuvasta. Kuvan henkilö on Suomen Arkkitehtiseuran jäsen, mies joka ihannoi suunnattomasti Alvar Aaltoa, suoria kulmia sekä maalaamatonta betonia. Minä itse inhoan kaikkea tuota ja myös arkkitehtejä (joista käytän köllinimeä "arkkienkeli"). Sattuman suodessa, saatan kuitenkin silkkaa lystikkyyttäni esittää arkkienkeliä, mm. pukeutumalla tummaan pukuun sekä poolopaitaan, unohtamatta suupielessä keikkuvaa liverpoolilaista jonka varrella osoitelisin sokkeleita/kattotuoleja päästäen hyväksyviä murahduksia suustani.

Tosielämässä minua yhdistää tuohon kuvaan lievä ylipaino, isot pulsarit, piippu ja silmälasit.

Toisilla foorumeilla edustan mustavalkoisella JJ Cale otoksella ja Mercenary-hahmolla, vanhasta Amiga-klassikosta "Chaos Engine". En yleensä vaihtele avataaraa, vaan löydän/keksin passelin vaihtoehdon yleensä heti.
Viimeksi muokannut Räyhäkäs päivämäärä Su Maalis 14, 2010 10:33 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

Re: Avatarisi tarina

ViestiKirjoittaja Tomassino » Su Maalis 14, 2010 10:25 pm

Oma avatarini omaa suurta yhdennäköisyyttä luutnantti Blueberryn kanssa, ja on minun alter egoni.
Suussa sauhuaa Antico, koska vain paras on hänelle kyllin kitkerää. Vyöllä savuaa ristiinvetokotelossa patruunakonversio Colt Navyn uskollisesta revolverista 0.38 special-kaliiberilla. Huopahattu on Made in U.S.A. ja elämä on raiteilla niin kauan kuin veressä virtaa nikotiini ja skotlantilainen viski.
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja Leopold » Su Maalis 14, 2010 11:15 pm

"Die-die, man-things! Your doom has come!"
- Grey Seer Thanquol
Käyttäjän avatar
Leopold

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ma Maalis 15, 2010 9:28 am

Leopoldin naamaa olen peräti suurennuslasin kanssa ihmetellyt. Hyvä, että asiaan tuli selvyys. Tällä foorumilla on lähes poikkeuksetta hienoja avataaroja, olisi kiva kuulla lisää.
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Jaga » Ma Maalis 15, 2010 9:44 am

Minun avatar on hieman selkeämpi kuin edellä mainitut, mutta kerrotaanpa silti. Avatarissani on kuva ihan ensimmäisen sikaritilauksestani sikarit panhuilumaisessa rivistössä. Kuvasta löytyy sikarit vasemmalta oikealle: Partagas Lusitanias, Vegas Robaina Classicos, Montecristo No.2, Quintero Brevas, Trinidad Coloniales, Cohiba Siglo II, Bolivar Petit Corona, Rafael Gonzalez Panetelas Extra, La Rica Robusto, Hoyo de Monterrey Epicure No.2, Partagas Serie D No.4 ja Charles Fairmorn Maduro Robusto.

Kertoonee jotain keräilyharrastuksesta kun osa ensimmäisen tilauksen sikareistakin on vielä humissa kypsymässä. 8)

edit. Kuva on siis kesältä 2007.
Sikaritalon foorumin ensimmäinen aatelinen, ystävien kesken Sir Jaga
Käyttäjän avatar
Jaga

ViestiKirjoittaja Kumppari » Ma Maalis 15, 2010 1:03 pm

Siinä on vasemmassa kädessäni oleva tatuointi: Pyhimys-logo, jolla on moottoripyöräilijän avokypärä päässä, sikari kädessä ja saappaat jalassa ja jalanjäljet.

Pyhimys siksi, että se on mielestäni parhain tikku-ukkopiirros ja kuvaa suojelijaani ateisti-tavalla. Kypärä siksi, että harrastan myös moottoripyöräilyä, sikari on itsestäänselvyys ja saappaat=kumpparit=Kumppari.

Punaisella värillä on sitten hieman poliittinen säväys, päätelköön siitä kuka mitäkin haluaa...kävelee vasemmalle ja on siis vasemmassa kädessä.
Luomun ja käsityöläisten ystävä!
Käyttäjän avatar
Kumppari

ViestiKirjoittaja mto » Ma Maalis 15, 2010 3:29 pm

laitoin vaan ekan kuvan jonka löysin koneelta. kuvastaa mua täydellisesti mutta sikaria tolle on vaikee istuttaa suuhun..
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja Omskakas » Ma Maalis 15, 2010 7:03 pm

Avatar on kuuluisa internetmeemi:
http://encyclopediadramatica.com/Trollface

Tuo ilme on vaan niin hyvä, ettei sitä voi hymyilemättä katsoa.
Käyttäjän avatar
Omskakas

ViestiKirjoittaja kettu91 » Ti Maalis 16, 2010 1:01 pm

James Bond on hieno hahmo, herrasmies ja naistenmies. En osaa laittaa näyttelijöitä paremmuusjärjestykseen, mutta kyllä Pierce Brosnan on kärki-seitsikössä :wink: Ja ainoa sikaria polttanut Bond. Ompahan mies esiintynyt myös Cigar Aficionadon kannessa!
Aloitteleva aficionado.
Käyttäjän avatar
kettu91

ViestiKirjoittaja Korsteeni » Ti Maalis 16, 2010 2:20 pm

Käyttäjän avatar
Korsteeni

ViestiKirjoittaja Torchia » Ti Maalis 16, 2010 2:44 pm

No, tuon piti kyllä olla Ted Johnson (se piippua polttava kaveri), mutta maitomies sattui olemaan valmiina editoituna. Ja taas loppui huvitus kesken.
Käyttäjän avatar
Torchia

ViestiKirjoittaja Bf109 » Ti Maalis 16, 2010 4:10 pm

Polttelun suuntauduttua sikareista useammin piippujen suuntaan, päätin ottaa sikariaiheisen avatarin pois. Lueskelin samoihin aikoihin Wikipedian tekstiä Raymond Chandlerista ja siellä toi kuva tuli ekan kerran vastaan joten vaihdoin vanhan avatarin tilalle samalta istumalta. Alunperin piti vaihtaa kuva toiseen kun parempi tulee vastaan mutta se jäit tai sitten ei vain ole tullut sitä parempaa vastaan.
Jos olisin Lee Van Cleef, tuo kauhea mies
Aamukahvi ois musta, niin maineenikin
Maissipiippua suutelisin
Savut muilla maksattaisin
Käyttäjän avatar
Bf109

ViestiKirjoittaja LSF » Ti Maalis 16, 2010 11:05 pm

Minä ihe ja mielestäni tyylikkäässä kuvassa. Sopivasti peittyen (viski)lasin taakse ja joku robusto kädessä. Kaikin puolin aihepiiriin liittyvä kuva jossa itse jään kuitenkin loppupeleissä piiloon.

Suorastaan ylpeä olen avattarestani!
"We are such stuff
As dreams are made on;
and our little life Is rounded with a sleep."
(Shakespeare, the Tempest)
Käyttäjän avatar
LSF

ViestiKirjoittaja Herkuttelija » Ti Maalis 16, 2010 11:46 pm

Avattareni hahmona, on komisario Maigret. Mietteliäs persoona, kuten minäkin. Ransakalainen poliisisarja. Komisario, Maigret "Migree" on esitetty, Suomessa televisiosarjana. Niihin aikoihin olin, koululainen. :piippu:
Ei savua ilman tulta.
Käyttäjän avatar
Herkuttelija

ViestiKirjoittaja MarcusVonSaxberg » Ke Maalis 17, 2010 3:08 am

Itselläni avatarina komistuttaa Sigmund Freud. Avatarin valinta oli simppeli, olen tässä nyt alkuvuoden kuunnellut yhden pariskunnan murheita niin yhdessä kuin kummankin kanssa erikseen. Tuli mieleen että näähän alkaa muistuttaa pian jotain ihme kallonkutistajan istunnoilta joten siitä se ajatus sitten lähti... Ei silti mieleni tekisi lähteä lukemaan psykologiaa yliopistoon.
Kuva
No, we cannot tell you what this is like. You are the boss of your own senses! Taste, evaluate, determine and enjoy!!
Käyttäjän avatar
MarcusVonSaxberg

Seuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta