"Konjakeissa"

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: "Konjakeissa"

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ma Syys 28, 2015 4:47 pm

Ihmiset kuvittelevat nykyään että sosiaalisuus tarkoittaa sosiaalista mediaa. Sosiaalisia ollaan postaamalla kuva ruuastaan kaikkien nähtäväksi. Puhelimella myös käytetään vain somea, kenellekään ei voi soittaa.

Vaimollakin on tuo vamma nykyään aika vakavana. Jos pitäisi selvittää lähtisikö joku jonnekin suunnilleen nyt heti, niin otetaan puhelin käteen ja postataan jotan epämääräistä facebookiin tyyliin "Olispa kiva mennä jonnekin" tms. Sitten ihmetellään kun seuraa ei löydy kun kukaan ei ymmärtänyt että tuo tarkoitti, että "Olisin lähdössä baariin, kuka tulee mukaan nyt heti?". Soittaa ei tietenkään voi kysyäkseen asiaa joltain suoraan.
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja susiluoto » Ti Syys 29, 2015 8:58 am

Tuota marian juttua olen miettinyt hiukka, olikohan niin että porukat valmistautuivat mukavaan kotiillanviettoon, kuulet mitä kaverit puhuu, kukaan ei törmäile pöytään kertomaan itsestään, kukaan porukasta ei lähde kahdeksi tunniksi juttelemaan jonkun Jallun kans kun sillä oli niin hankala tilanne.Eli olivat alkuperäistarkoituksessa lähteneet illanviettoon, ei kuppilaan?
Käytän itse paljonkin tekstiviestejä nykyään koska kuulen huonosti, en häiritse työtä tekevää jne.
Mene tiedä. :piippu: :piippu:
susiluoto

ViestiKirjoittaja seimi » Ti Syys 29, 2015 9:14 am

Komppaan tässä susiluotoa. Itse olen sitä mieltä, että baarissa meno paskenee aina. Kenen tahansa kotona on kivaa tahi muussa ei-baari ympäristössä. Voi keskittyä kavereihin, joita näkee harvoin. Kuulee kaikkien jutut. Voi juoda kallista viinaa huomattavan halvalla. Kusella käynti on helppoa ja nopeaa. Sikarit saa poltettua pihalla tai terdellä. En ymmärrä miksi haluaisin huutaa jonkun korvaan, katsella ventovieraita ja jonottaa tiskillä. Ehkä vastenmielisintä mulle on se, että en baarissa pysty kunnolla keskustelemaan frendien kanssa.

Tämä tietenkin nyt, kun olen keski-ikäinen ja on perhe. Nuorempana sinkkuna toki viihdyin baarissa ja vielä paremmin sen jälkeisessä reisimajoituksessa.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja seimi » Ti Syys 29, 2015 9:18 am

Mä en ihan hahmota, että kuka alkoi miettimään jatkosuunnitelmia ja mitä se tossa teidän skenessä tarkoitti. Mä lähden aina siitä, että meidän kotona viinaa, sikareita ja ruokaa riittää aamu neljään. (Itsehän olen toki tässä vaiheessa jo sohvalla nukkumassa). Ikinä ei ole meidän illanistujaisista tai bileistä kukaan baariin halunnut.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja Maria » Ti Syys 29, 2015 11:38 am

Tämähän on aiheuttanut keskustelua. :D

Ehkä ilmaisin itseäni epäselvästi. Jatkosuunnitelmilla tarkoitin pakollista poistumista juhlapaikalta, sinne ei voinut jäädä aamuyöhön asti. Ei varmaan olisi pitänyt mennä koko kekkereihin.
Tulen ensikerralla sitten seimin juhliin kun sellaiset järjestät. :D :oops:
Maria

ViestiKirjoittaja Kumppari » Ti Syys 29, 2015 12:18 pm

Joo, bileet Seimillä!
Luomun ja käsityöläisten ystävä!
Käyttäjän avatar
Kumppari

ViestiKirjoittaja Johnnyboy » Ti Syys 29, 2015 12:46 pm

x
Viimeksi muokannut Johnnyboy päivämäärä Pe Helmi 12, 2016 8:39 am, muokattu yhteensä 1 kerran
"Tupakointi lyhentää elämää - mutta onneksi vain loppupäästä"
Käyttäjän avatar
Johnnyboy

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ti Syys 29, 2015 6:03 pm

seimi kirjoitti:Ikinä ei ole meidän illanistujaisista tai bileistä kukaan baariin halunnut.

Sä ryyppäät yksin ja sammut ennen puoltayötä, joten pitänee paikkansa... :mrgreen:
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja Jaga » Ke Syys 30, 2015 11:55 am

Kumppari kirjoitti:Joo, bileet Seimillä!

Mukana! :bisse:
Sikaritalon foorumin ensimmäinen aatelinen, ystävien kesken Sir Jaga
Käyttäjän avatar
Jaga

ViestiKirjoittaja Jaga » Ke Syys 30, 2015 11:56 am

Johnnyboy kirjoitti:Kyllä kotona on mukavata olla. Voin myös tulla seimin kotiin, eiköhän sielläkin ole mukavata. Illan isäntä vaan saattaa tippua jo alkuillasta :D.
Sohvalle sammuneiden kanssa on ollut tapana pitää ns. "nyyttikestit" :mrgreen:

Uusi merkitys kun kutsussa kysytään että kuka haluua tulla seimille. :lol:
Sikaritalon foorumin ensimmäinen aatelinen, ystävien kesken Sir Jaga
Käyttäjän avatar
Jaga

ViestiKirjoittaja Nepa » La Loka 10, 2015 9:25 pm

Kaljoissa taas vaihteeks, tosin tänään ei mennä tutulla turvallisella karjalalla. Täänään nautittu naapurin tuotetta A.Le Coqia :mrgreen: :bisse:
Käyttäjän avatar
Nepa

ViestiKirjoittaja Captain1955 » La Tammi 02, 2016 10:41 pm

Uuden Vuoden aattona meni överiksi, siskonpoika piti pirskeet joihin erehdyin menemään. Penteleen poika teki rommicolaa sekoittaen "Malibúa" Coca Colaan. Muutaman tuollaisen ällömakean paskapaukun jälkeen alkoi meikäläisellä oksennus lentää. Hyi helvetti, kun ajattelenkaan sitä kookos-kola-yhdistelmää.

Jätin makeat pilssivedet nuoremmille ja join loppuillan huomattavasti meikäläisen makuun sopivampaa Baltic Darkia -ilman kookoskokishöpötyksiä. Huuhtoutui siinä sitten onneksi kookosparfyymit suusta.
Käyttäjän avatar
Captain1955

ViestiKirjoittaja noviisi » To Tammi 07, 2016 7:33 pm

Jos vaikka lasillisen rommia nautiskelisi. Tai siis toisen...

Lähteekö kukaan mukaan virtuaalibaariin?
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja HenkkaM » To Tammi 07, 2016 7:46 pm

Portviiniä nautiskelen lasillisen, seuraksi :D
Käyttäjän avatar
HenkkaM

ViestiKirjoittaja noviisi » To Tammi 07, 2016 7:50 pm

Hyvä valinta! Nää molemmat lämmittää kivasti tällä säällä.
Käyttäjän avatar
noviisi

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta