Kesän 2012 suunnitelmat

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Kesän 2012 suunnitelmat

ViestiKirjoittaja drinkalot » La Touko 12, 2012 11:37 am

NiTe kirjoitti:
seimi kirjoitti:
mto kirjoitti:- mennä naimisiin

Tässä on muuten sellainen nasta juttu, että naiset suostuu avioliitossa perinteisesti sellaisiin juttuihin, mistä ne on aikaisemmin kieltäytynyt. Ja kyllä, tarkoitan nyt nimenomaan "sitä". Tämä on fakta, jonka uskoisin, palstan ukkomiehet voivat sinulle vahvistaa.

Maailman paras ehkäisyväline on hääkakku...

Edit. Sori muistin väärin.

Hääkakkuhan siis vähentää naisen halukkuutta about 90 %
Ja maailman parhaan ehkäisyvälineen tittelistähän kilpailee marimekon yöasu ja naisen nauru.

Ja se päivämäärä sormuksessa on parasta ennen... :roll:
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja Sailor » La Touko 12, 2012 2:43 pm

seimi kirjoitti:

Tässä on muuten sellainen nasta juttu, että naiset suostuu avioliitossa perinteisesti sellaisiin juttuihin, mistä ne on aikaisemmin kieltäytynyt. Ja kyllä, tarkoitan nyt nimenomaan "sitä". Tämä on fakta, jonka uskoisin, palstan ukkomiehet voivat sinulle vahvistaa.

Aika moni poika on saatu houkuteltua avioliiton auvoiseen satamaan juuri tällaisilla lupauksilla. Toisille se arki sitten koittaa vääjämäättä, vaikka varmaan toisenlaisiakin tapauksia varmaan tunnetaan.

Jaa mutta omia suunnitelmia. Ei varmaan sen kummempia.

- Pari vanhaa mööpeliä eli frouwan huutokaupasta hommaama lipasto, amerikanarkku ja kirjoituspöytä pitäis ehjätä ja kunnostaa. Pari muutakin juttua odottaa insiraatiota.
- Vähän tätä vanhaa taloakin rempata.
- Kalastella
- Vierailla radalla (Alastaro) ainakin kerran. Viime vuosi jäi väliin.
- Perinteinen konepyöräreissu Viroon/Liettuaan/Latviaan/Puolaan. Tai jonnekin sinnepäin.
- Saaristoralli
- Jättää vastaamatta työnumeroista tuleviin soittoihin.
- Polttaa ahkerasti piippua.
- Ainakin yksi jokilaivakierros pitää tehdä. Ehdottomasti.
- Koittaa aktivoitua paremmin vanhassa harrastuksessa eli luontokuvauksessa.

Eiköhän noissa saa sen kuusi viikkoa kulumaan.
Käyttäjän avatar
Sailor

ViestiKirjoittaja Tomassino » La Touko 12, 2012 6:20 pm

No mutta mutta! Koskas laitat kutsut jakoon foorumille??

seimi kirjoitti:

No jaa.. Suattaapi olla. :mrgreen:

Ja se on fakta, että sormus sormessa on myös varmin naismagneetti tuolla ihmisten ilmoilla. On kato jo kerran hyväksi havaittu ja todisteena on juuri tuo rinkula. Naimisiinmenon jälkeen sitä naista sitten olisikin tarjolla niin pali, että saapi enimpiä lyödä pullolla päähän.
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja seimi » Su Touko 13, 2012 8:13 am

Tomassino kirjoitti:Ja se on fakta, että sormus sormessa on myös varmin naismagneetti tuolla ihmisten ilmoilla..

Jep, näin on. Yhtäkkiä seksuaalisesti halukkaat naiset a) kaunistuu b) nuorenee c) lisääntyy.

Musta tää on joku evoluutiopsykologinen juttu: Naiset haluavat panna varattuja jätkiä, koska niiden agenda on päästä sen kanssa naimisiin. Ne ei pidä ukkomiehen vaimoa minkäänlaisena uhkatekijänä, lähinnä "hidasteena".

Miehet taas eivät ihan hirveästi halua panna varattuja, koska useimpien miesten agendana ei ole saada nyrkistä/puukosta/kirveestä/haulikosta.

Toisaalta ukkomiehet ovat yleensä lopettaneet sen säälittävän piirittämisen, vonkaamisen ja puujalkavitsien kertomisen, ovat ns. "itsevarmempia", ja tämä taas on naaraiden mielestä kiihottavaa. Eli ehkä ukkomiehet vain käyttäytyvät eri tavalla kuin sinkut.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja soldier of wise » Su Touko 13, 2012 9:37 pm

jos vaikka kävis uimassa.. piippua vois aika runsaasti poltella.. ja tietty viskiä maistella.. ja ehkä ihan vähän musiikkia kuunnella..jos jaksaa. en tiedä.. ei varmaa kyllä sitä musiikkia.
I dont care if you never see the world like I do
Käyttäjän avatar
soldier of wise

ViestiKirjoittaja mto » Ti Touko 15, 2012 4:56 pm

Tomassino kirjoitti:

tervetuloa vaan pohjoissavoon. :sigge:

hääsikareina on muuten Oliva Serie G Special G
tuli ostettua oikein 48x paketti että riittää
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja Osku » To Touko 24, 2012 8:46 pm

Suuret on suunnitelmat..

Ensinnäkin talvella kanarianreissulla alkanut sikariharrastus alkaa ihan todenteolla kun voi ulkona istuskella kaikessa rauhassa tupruttelemassa (rouva ei jostain syystä antanut sisällä polttaa?!?)

Kesäloma on heinäkuun puolesta elokuun puoleenväliin, jos ei aiemmin kerkeä niin silloin viimeistään vois jatkaa viime kesänä keskenjäännyttä ulkorakennuksen remppaa, viime kesänä valmistui uusi katto, hormin ehostus, saunan laitto ja verstaan täydellinen remppa ja koko mökin sähköt, ulkomaalaus jäi puoleen, jos sen hoitais loppuun ja vähän pientä viimeistelyä.

Niin ja tulevan talven puutkin pitäs tehdä (kuivaa tavaraa jo on mutta vähän turhan järeää vielä) Muuten kesä meneekin ennen lomaa työtä tehden.. Kiva kun ei ilmastointi enää pelaa firman autossa. Juhannuksenakin varmaan täytyy taas kotosalla olla kun ei noita ötököitä saa mihinkään hoitoon (10 koiraa :lol: )
Partagas on parasta mitä sikariteollisuus on koskaan tarjonnut.
Käyttäjän avatar
Osku

ViestiKirjoittaja vesa1100 » To Touko 24, 2012 9:06 pm

kesähän menee taloa rakennellessa. ja rakentaessa palaa huonoimmat sikarit. paremmat sitte rauhassa iltasin! uintia,mökkeilyä,rullaluistelua,kaljaa,(kohtuuttomasti) nii eikä sevi piipunpolttoa unehtaa.
hyvää kesää tupakka kansalle.
vesa1100

ViestiKirjoittaja drinkalot » To Touko 24, 2012 9:29 pm

mto kirjoitti:
Tomassino kirjoitti:

tervetuloa vaan pohjoissavoon. :sigge:

hääsikareina on muuten Oliva Serie G Special G
tuli ostettua oikein 48x paketti että riittää

Eli teillä on 12 hengen häät. ;)
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja seimi » Pe Touko 25, 2012 8:27 am

drinkalot kirjoitti:Eli teillä on 12 hengen häät. ;)

:lol: Tää oli kyl hyvä! Mä oon aikoinani ollut bestmanina yhdelle kaverille, jonka häissä loppui ruuat kesken. Oli kyllä melko onnetonta säätämistä se häiden valmistelu. Ruokien tekemistä oli saituuksissaan delegoitu jollekin 18-v pikkusiskolle ja sen kaverille tai jotain. Saavuttuani sinne juhlapaikalle katoin sitä safkapöytää silleen, että "tää ei oo jumalauta todellista - tässä on ehkä 12 hengen safkat!".

Ilta eteni niin, että sulhanen pyysi mua ennen ruokaa kuuluttamaan, että "Ottakaa vain vähän ruokaa, että kaikille riittää". Häissä!!! Viinatkin olisi loppunut täysin kesken, ellen olisi kysynyt harkittua määrää ja komentanut sitä tuplaamaan satsia. Tohon safkajuttuun on sellainen selityksen poikanen, että morsian oli ulkomaalainen, eikä oikeen voinut ottaa osaa häiden järjestelyyn täysin ummikkona. Sulhasen vanhemmat taas eivät kyenneet/osanneet/halunneet ottamaan juurikaan vastuuta järjestelyistä omista syistään. Päävastuu jäi siis sulhaselle, joka oli vitun saita ja uuno näissä asioissa.

Mun mielestä toi on jotain ihan järkyttävän noloa ja häpeällistä. Mä olen saanut sellaisen kasvatuksen, että vieraille tarjotaan ja ruuat ja viinat ei saa loppua kesken. Ylijäänyt viina ei siellä kaapissa happane ja safkat voi syödä rääppiäisissä. Näin meitsin äiti kasvatti meidät.

Suvut on toki erilaisia näissä kestitsemisasioissa. Koen silti aina syvää myötähäpeää, kun olen jossain kylässä, missä isäntä viestittää saituutta tai sitä, että ei ajattele asiaa vieraan vinkkelistä. On ihan saatanan noloa, kun vieras tuo lahjaksi jonkun kalliin mallasviskipullon ja isäntä tarjoilee kolme vuotta vanhoja jallunpohjia, koska "tää viski on niin hyvää, että tämä kyllä säästetään johonki erityistilaisuuteen".

Olin just valmistujaisissa, joissa isäntä heitti ihan tosissaan lahjapulloista, että "nää onkin liian hyvää kamaa teille" - ja haki kaapista pulloja, joista ns. "raaski" luopua. Safkabudjetti oli alta satasen ja vieraat kokkasi, koska isäntä ei osannut. Kasvissyöjä toi omat tofut ja halloumit, koska muuten olisi nähnyt nälkää. Ja samainen kasvissyöjä toi isännälle pullon shamppanjaa.

Toinen lause oli tällanen, että "mietin ostanko korin kaljaa, mutta eipä toi tosiaan kallista toi pirkka ollut, kakskybää kori". Eli kutsutaan äijät saunomaan, ja sitten ihan vakavissaan MIETITÄÄN, että ostanko pari kaljaa. Ja vasta sitten kun tajutaa, että se 20 e on varaa investoida, niin se kori ostetaan. Siis yksi lava. Eikö toi nyt ole itsestäänselvyys, että sitä kaljaa ostetaan? Eikä mikään "mietinnän" asia.

Kelle ne parhaat viinat oikein halutaan tarjoilla, jos parhaat ystävät eivät ole niiden arvoisia? En tajua.

Perkele, huomaatteko, että suhtaudun tunteella tähän kysymykseen. Vielä 80-luvun alussa oli ihan yleistä, että vieraille oli vierasröökiaski ja vieraat sai polttaa sisällä, vaikka EMÄNTÄ ei itse polttanut. Nyt vaan että minäminäminä ja minun tarpeet ensin. Vittu.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja Tomassino » Pe Touko 25, 2012 1:46 pm

Mä oon Seimin kanssa tasan samalla linjalla. Omista häistä jäi aikoinaan boolia ja sahtia yli tonkka molempia ja ruokia syötiin kuohuviinin kanssa vielä pitkän aikaa. Ja hyvä niin. Meno oli kova kun kaikilla oli vatsa ja pää täynnänsä. Tarjoiluistaan ne häät usein muistetaan ja hyvästä orkesterista. Pihtaaminen se on synneistä suurimpia siinä kohtaa. Olen ollut kerran eräissä häissä, joissa sulhasen isä pihtasi boolin prosenteissa ja väki alkoi kyllästyä mehun juontiin. Kävin sitten hiljaisena hetkenä vaivihkaa kaatamassa booliin yhden Viru valgeapullon lisää ja rupeshan lopulta ihmiset viihtymään. :lol:
Viihtyvyyttä tosin häiritsi myös se, että morsian oli narsistinen punkero kotka, joka valitti suureen ääneen kaasoilleen, että "v###u täällä on tylsää"...
Jälkeenpäin kylillä vieraat olivat suureen ääneen ihmetelleet kuinka laihaa boolia oli äijä tehnyt, kun ei aluksi meinannut mennä mitenkään päähän. Eli se oli päällimmäinen asia minkä ihmiset muistivat...
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja H8red » Pe Touko 25, 2012 3:09 pm

Ite on noita hääbooleja tullut tehtyä kymmeniä. Eka satsi aina se vahvin, että porukka rentoutuu,sit voip vähän miedompaa tehä ja pitää juhlaväki kuitenkin toiminta kuntosena. Ja sit olen vielä vanhemmille rouvas henkilöille käynyt tarjoomassa konjaki ryypyt ,jos eivät ole boolia juoneet :)
I fly upon the blackest of wings
I soar through the dark night sky
I answer no call but my own
I alone forge mt reality
For I am the raven
The child of Odin
Käyttäjän avatar
H8red

ViestiKirjoittaja seimi » Pe Touko 25, 2012 4:32 pm

H8red kirjoitti:. Ja sit olen vielä vanhemmille rouvas henkilöille käynyt tarjoomassa

AISAA!!!
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja Omskakas » Pe Touko 25, 2012 4:47 pm

seimi kirjoitti:
H8red kirjoitti:. Ja sit olen vielä vanhemmille rouvas henkilöille käynyt tarjoomassa

AISAA!!!

Seimi, prkl! Jätkä on jo puoli kuuden aikaan ihan päissään. :roll:

Edit: Ja vielä: Kaverit voi valita, sukulaisia ei. Turhaa sä pihtareiden kanssa kaveeraat. :lol:
Käyttäjän avatar
Omskakas

ViestiKirjoittaja noviisi » Pe Touko 25, 2012 6:59 pm

Omskakas kirjoitti:
seimi kirjoitti:

AISAA!!!

Seimi, prkl! Jätkä on jo puoli kuuden aikaan ihan päissään. :roll:

Edit: Ja vielä: Kaverit voi valita, sukulaisia ei. Turhaa sä pihtareiden kanssa kaveeraat. :lol:

:lol: (repeilee) :lol:
Käyttäjän avatar
noviisi

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta