Mitä ammatteja nimimerkkien taakse kätkeytyy???

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Mitä ammatteja nimimerkkien taakse kätkeytyy???

ViestiKirjoittaja Cheich » Su Loka 07, 2012 4:17 pm

Valokuvaaja
Käyttäjän avatar
Cheich

ViestiKirjoittaja masaVee » Ti Loka 23, 2012 7:58 am

elämä heittelee ja ammatitkin vaihtuu tai ne mihinkään vaihdu mut lisää tulee aina välillä :)
laivakonemies mut meninkin töihin sit ekan pestin jälkeen konepajalle.ilmastointiasentajanakin tuli muutaman vuos oltua,
sit inhotuin konepajan meteliin tuohon hommaan 8V päästä ja opin hienomekaanikoksi/mekatroniikka, josta olikin luonnollista jatkaa automaatio ohjelmointi ja asennustyöhön,jonka jälkeen töitä ulkomailla vaihtelevasti useita vuosia aasian maissa ja euroopassa kone ja laiteasentajana ja tuli tehtyä sähkötkin niihin samalla mutta kun nää pomot rupes kyseleen onko oikeuksia tehä niitä sähkötöitä kans ni ei ollu, joten pitihän nekin luvat ja oikeudet hankkia ja taas mentiin tukka putkella ympäri suomea ja ulkomaita tälläkertaa sähkötöissä :D
sit jostain kumman syystä tuli hiljasta keikkahommissa ja läksin kiinaan pariksi kuukaudeksi reissaamaan,otin summassa lennot keskelle kiinaa ja sieltä sit valuin etelään pikkuhiljaa,välillä junalla välillä bussissa joskus abostolinkyydillä missä milloinkin,en tykännyt maasta,romantisoitu ja surkea paikka.
päätin jättää puolenvuoren seikkailut stop parin kk jälkeen ja otin netistä lennon vaki turvasatamaani thaimaahan,siellä sit viihdyinkin huoltomiehenä ja harjoittelin perheelämää paikallisessa pohjoisessa 6kk :)
stoppihan siijen tuli muijan kieroilun takia ja eiku suameen ja hiljaselta näytti niin sähkö ja kaakelointihommia espanjaan 5kk ajankuluksi, nyt hiljaiseloa ja kuulostellu kukahan viittis ottaa töihin noo talkkarin hommia ny tehny ajankuluksi,ei siitä mitään tienaa mut elää :)
et mikähän se ammatti oikein olikaan,kait se on reissumiäs :D
kone-sähkö-automaatio-reissumiäs vissiin :D
nii ja talojakin muurailin 7kpl harkoista asiakkaille aikonas ja omakin firma pyöri siinä samalla 10V kunnes kyllästyin verottajan kohtuuttoman törkeään ryöstämiseen,ny vaan sillo tällö jotain omakotitalojen ja teollisuuden sähkötöitä aika huonosti ollu mitään,
masaVee

ViestiKirjoittaja noviisi » Ti Loka 23, 2012 8:45 am

^ Lähdetään siitä, että opettelet nyt heti yhden asian. Lause alkaa isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen. Kukaties menestyksen avaimetkin ovat sen jälkeen aavistuksen lähempänä henkilöäsi.
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja masaVee » Ti Loka 23, 2012 9:27 am

mää en nuista välitä,ei haittaa itteäni ja muiden haitat ei mua kiinnosta pätkääkään osaako lukea mun tekstii vai ei,
minä teen mitä haluan ja muut mitä (ehkä)osaavat :D
pilkunnussijat saa mun puolesta mennä sinne missä aurinko ei paista ja muutenkin ei ole ns,"normaaleja"ihmisiä sellaset kliinit just kaikki täydellistä viimosen päälle pilkulleen kondiksessa olevat pellet ja ns,näkymättömät mitäänsanomattomuudet.mie hiihän omia polkujani ja teen just sen mitä pitääkin enkä ole muiden palloteltavissa muutenkaan ikinä ollut,

ihminen on erehtyväinen ja lehmä on märehtiväinen :)
ei se jumalakaan ollu täydellinen kun loi naisen :D
:piippu:
mottoni on siis
minä teen mitä haluan ja muut mitä osaa(raukat)
masaVee

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ti Loka 23, 2012 2:49 pm

Jessus mitä tekstiä. Oikein maailmanmies täällä, ei ihme että tuolla asenteella on turpaan ympäri palloa.
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ti Loka 23, 2012 3:15 pm

Oikeat maailmanmiehet ei hae tosirakkautta Pattayan baareista. Säälittävyyskerroin kohoaa eksponentieelikäyrän lailla tällaisia lukiessa.
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja noviisi » Ti Loka 23, 2012 10:04 pm

masaVee kirjoitti:"...nyt hiljaiseloa ja kuulostellu kukahan viittis ottaa töihin..."
"...aika huonosti ollu mitään,"

"...minä teen mitä haluan ja muut mitä osaa(raukat)"

Eikö noiden säälinkeräysten ja tuon mahtailun välillä olekin melkoisen suuri ristiriita?

(Sormeni hamuilevat suolapähkinöitä.) :twisted:
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja mto » Ti Loka 23, 2012 10:18 pm

omasta mielestä oon kuningas mutta..

...logistiikkatyöntekijä.
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ke Loka 24, 2012 8:27 am

Laitoinko jo ammattini tänne? Itsehän teen näitä remppahommia ikäänkuin siinä sivussa, oikeasti olen opintoja vaille kirurgi ja muutamaa sataa tekemätöntä ja hyväksymätöntä käsikirjoitussivua vaille oleva menestynyt dekkaristi.

Koskaan en ole armoa pyytänyt mutta kerran pelastin maailman.
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Lepakko » Ke Loka 24, 2012 9:49 am

masaVee kirjoitti:mää en nuista välitä,ei haittaa itteäni ja muiden haitat ei mua kiinnosta pätkääkään osaako lukea mun tekstii vai ei,
minä teen mitä haluan ja muut mitä (ehkä)osaavat :D
pilkunnussijat saa mun puolesta mennä sinne missä aurinko ei paista ja muutenkin ei ole ns,"normaaleja"ihmisiä sellaset kliinit just kaikki täydellistä viimosen päälle pilkulleen kondiksessa olevat pellet ja ns,näkymättömät mitäänsanomattomuudet.mie hiihän omia polkujani ja teen just sen mitä pitääkin enkä ole muiden palloteltavissa muutenkaan ikinä ollut,

ihminen on erehtyväinen ja lehmä on märehtiväinen :)
ei se jumalakaan ollu täydellinen kun loi naisen :D
:piippu:
mottoni on siis
minä teen mitä haluan ja muut mitä osaa(raukat)

Tuon noviisin esillekirjoittaman perussäännön ei luulisi rasittavan liikaa. Olisi hiukan helpompi saada selvää masaVeen raapustuksista. Nyt on sellaista abäläwäbälää, että jää jatkossa lukematta. Tällaisella palstalla edes kaikkein alkeellisimpien kirjoitussääntöjen kunnioittaminen on myös muiden palstalaisten kunnioittamista.

Ehkä tätä voisi verrata pitkään muurinpätkään, jossa kukin maalailee omaa pätkäänsä. Muut telaavat tasaista kerrosta, joka kestää katseen, mutta sitten yksi roiskii suoraan purkista eri värillä sinne tänne ja uhoaa kuinka ei paskaakaan kiinnosta miltä näyttää. Tällaiset roiskijat voisivat mennä tuhrimaan suoli24:n vessanseinää, niin pysyisi näillä suht suppean piirin palstoilla joku taso. Vaikka ei korkea, niin edes jonkinlainen.
Käyttäjän avatar
Lepakko

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ke Loka 24, 2012 12:58 pm

Lepakko kirjoitti: Vaikka ei korkea, niin edes jonkinlainen.

RIENAAJA!!!!! :mrgreen:
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Ke Loka 24, 2012 1:21 pm

Oikeakielisyys on kuin henkilökohtainen hygienia; sitä voi laiminlyödä muttei kannata hämmästyä seurauksista.
Olisin kirjoittanut enemmänkin, mutta mustepulloni katosi yhtäkkiä jonnekin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ke Loka 24, 2012 4:44 pm

Reverend Godless kirjoitti:Oikeakielisyys on kuin henkilökohtainen hygienia; sitä voi laiminlyödä muttei kannata hämmästyä seurauksista.

Tykkään.

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Nöyhtänäppi » Ke Loka 24, 2012 8:21 pm

Paria vuotta vaille eläkeläinen.

P.S. Laittakaa masavajakki vihamiehiin, niin ei tarvitse lukea osaamattoman ripulointia.
Nöyhtänäppi

ViestiKirjoittaja Tomassino » To Loka 25, 2012 7:49 pm

Pitäisikö mun osallistua jotenkin tähän oikeakielisyyskeskusteluun? 8)
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta