Kerro vitsi.

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Kerro vitsi.

ViestiKirjoittaja mrannikko » Ma Tammi 20, 2014 12:06 pm

^ Päivän naurut! Tuolla on hyvä aloittaa työviikko ja ehtoovuorot!
mrannikko

ViestiKirjoittaja EES » La Maalis 29, 2014 11:51 pm

Kuva
Käyttäjän avatar
EES

ViestiKirjoittaja H8red » To Kesä 12, 2014 12:52 pm

Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika. Myyntipäällikkö tenttasi miestä: "Oot sitten maalta kotoisin?" "Joo-o." "Ootko ennen tehnyt myyntihommia?" "Juu, kyllä mä siellä maalla..."Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin. Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jäl...keen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt."No, montakos kauppaa olet tehnyt?" "Yhden."Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:"Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen sitten oli?""Pari sataa tuhatta""Pari sataa tuhatta!! Mitä *ihmettä* sä oikein myit?!?""Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet. Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mä myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudan kestävää extra siimaa. Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat.Sitten todettiin, että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä vein sen kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein. Seuraavaksi se totesi, ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitten vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin. Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 190 000""Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken tuon?""No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja, ja mä sitten sanoin sille, että sun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähde vaikka kalaan..."
I fly upon the blackest of wings
I soar through the dark night sky
I answer no call but my own
I alone forge mt reality
For I am the raven
The child of Odin
Käyttäjän avatar
H8red

ViestiKirjoittaja salinla » Su Loka 19, 2014 8:42 pm

Aasiassahan on paljon sellaisia naisia, joilla on penis. Miksikä sitä penistä kutsutaan?

THAIMAAN NORPPA!!
Check Hippie's blog: www.cigar-hippie.blogspot.com
salinla

ViestiKirjoittaja Simeoni » Ma Loka 20, 2014 7:08 am

^
Mikä on nimeltään Kaurismäen veljesten vähemmän tunnettu musiikkidokumentti 80-luvun suomirokkareiden Kaakkois-Aasian konserttikiertueesta?
THAIMAA-ILMIÖ.
"Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman – or a bad woman; depends on how much happiness you can handle."
Käyttäjän avatar
Simeoni

ViestiKirjoittaja TomiS » Ma Loka 20, 2014 7:17 am

Naapurin isäntä väitti toiselle, että hänellä on sellainen kukko mikä on niin kova panemaan, että se panee kanat hengiltä. Naapuri ei tätä uskonut vaan pyysi kukkoa lainaan omaan kanalaansa. Seuraavana aamuna mies meni katsomaan kanojaan. Paikalla oli pelottava hiljaisuus ja kanalan oven avattuaan mies näki, että kaikki kanat olivat hengettöminä lattialla, vain kukko patsasteli ylpeänä.
Tästä suivaantuneena mies päätti viedä kukon tuttavansa strutsifarmille, siellä saisi kukko kunnon vastuksen. Kukko jätettiin yöksi strutsien seuraan ja seuraavana aamuna mies meni katsomaan miten oli käynyt. Jo kauempaa mies näki, että paikan yläpuolella kaarteli pahaenteisesti korppikotkia. Aitaukseen päästyään mies näkikin kaikki strutsit maassa kuolleena, mutta nyt oli kukkokin hengettömänä selällään. Mies alkoi lähestyä kuollutta kukkoa, jolloin kukko avasi toisen silmänsä ja sanoi, " Shhhhh.. Siellä on hyvää pillua taivaalla!"
Käyttäjän avatar
TomiS

ViestiKirjoittaja woolybully » Su Loka 26, 2014 11:06 am

Miten Ylläs ja Pallas eroavat toisistaan?

-Kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläksellä jo paritellaan.
Käyttäjän avatar
woolybully

ViestiKirjoittaja EES » Pe Loka 31, 2014 4:04 pm

Do not be racist , be like Mario. He's an italian plumber, made by Japanese people, who speaks english, looks like a mexican, jumps like a black man, and grabs coins like a jew!
Käyttäjän avatar
EES

ViestiKirjoittaja Johnnyboy » Pe Marras 14, 2014 12:17 pm

x
Viimeksi muokannut Johnnyboy päivämäärä To Helmi 11, 2016 1:49 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"Tupakointi lyhentää elämää - mutta onneksi vain loppupäästä"
Käyttäjän avatar
Johnnyboy

ViestiKirjoittaja TheLoneSmoker » La Marras 15, 2014 3:02 am

Nainen on kuin teepussi, et voi koskaan tietää, kuinka vahva hän on ennen kuin panet hänet kuppiin ja lasket kuumaa vettä päälle.
Käyttäjän avatar
TheLoneSmoker

ViestiKirjoittaja Johnnyboy » Pe Joulu 05, 2014 7:35 am

x
Viimeksi muokannut Johnnyboy päivämäärä To Helmi 11, 2016 1:49 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"Tupakointi lyhentää elämää - mutta onneksi vain loppupäästä"
Käyttäjän avatar
Johnnyboy

ViestiKirjoittaja Tujonius » Ke Joulu 10, 2014 2:27 pm

Minä ja tyttöystäväni olimme seurustelleet jo yli vuoden joten päätimme mennä naimisiin. Vanhempani auttoivat kaikilla tavoilla ja ystäväni tukivat minua ja tyttöystäväni, hän oli upea. Ainoastaan yksi asia haittasi mieltäni, itse asiassa aika paljonkin ja se oli minun tyttöystäni äiti. Hän oli upea ura-nainen, fiksu ja todella seksikäs. Hän usein jopa flirttaili minulle ja teki oloni usein epämukavaksi.
Yhtenä päivänä hän soitti minulle ja pyysi tulemaan luoksensa keskustelemaan kutsukorteista. Minä lähdin ja kun saavuin hän oli yksin ja kuiskasi minulle, että hänellä on tunteita ja haluja minua kohtaan joita hän ei voi ylittää. Joten ennen kuin menisin naimisiin hänen tyttärensä kanssa, hän haluaisi rakastella kanssani vain kerran. Mitä minä voisin sanoa?
Olin todellisessa shokissa ja en pystynyt vastaamaan saati liikkumaan, kunnes hän sanoi että hän menee makuuhuoneeseen odottamaan ja jos olet sitä mieltä että rakastellaan niin tulisin vain ylös. Minä vain katsoin kiimassa hänen herkullista perää kun hän käveli rappusia ylös. Minä seisoin siinä hetken, käännyin ja lähdin kävelemään ulko-ovea kohti, avasin oven ja astuin ulos ovesta….
Hänen miehensä seisoi ulkopuolella ja kyyneleet silmillään hän halasi minua ja sanoi että olemme iloisia että läpäisit meidän pikku testimme. Me emme voisi pyytää parempaa miestä meidän tyttärellemme.
Tervetuloa perheeseen!
Tarinan opetus: Muista pitää kondomit aina autossa !
"Trying is a first step towards failure" -Homer Simpson-
Käyttäjän avatar
Tujonius

ViestiKirjoittaja salinla » Ke Joulu 10, 2014 5:40 pm

Oliko tositarina? :mrgreen:
Check Hippie's blog: www.cigar-hippie.blogspot.com
salinla

ViestiKirjoittaja Tujonius » To Joulu 11, 2014 6:24 am

Ei sentään.. :lol:
"Trying is a first step towards failure" -Homer Simpson-
Käyttäjän avatar
Tujonius

ViestiKirjoittaja FinMaky » Pe Joulu 19, 2014 10:01 am

Amerikkalainen äiti pisti botoxia 9v tyttärelle ja menetti huoltajuuden. Tytöllä ei ilmekään värähtänyt.
FinMaky

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta