Legendaarisimmat sitaatit palstalla

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Legendaarisimmat sitaatit palstalla

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Pe Touko 24, 2013 9:52 pm

Palasin strategisen tauon jälkeen koluamaan tätä kylähullujen sampoa, ja täytyy todeta, että monien naamakämmenten ja harha-askelten ohella täällä on paljon kuolematonta viisautta. Entä jos kerättäisiin yksissä tuumin parhaat/huonoimmat tai muuten vaan legendaariset sitaatit tänne? Aloitan Jarin kauniilla tarinalla aiheessa Vanhan piipun kunnostus

Jari T kirjoitti:
Armando Bugari kirjoitti:Satutko tietämään, mistä saisi tietoa näistä Savinellin "nahkatakeista" ja yleisimminkin kiinnostaa miten takki teknisesti puetaan piipun päälle. Olen tietenkin googlannut, mutten löytänyt muuta kuin ebayn myynti-ilmoituksia?

Täytyy myöntää, etten tiiä noista mitn'.

Veikkaan kuitenkin:

Takittomat briaarit hengaavat baaritiskillä aamuyöllä. Valomerkki on jo tullut.
Jumittavat loppuun asti - jätehuoltavat. Kaikissa fillejä ynnä kuoppia. Stemit vinossa jne.

Klubitakkinen uiguuri huutaa ovelta: "Kaikki ulos heti, tai tulee porttikieltoa!"

Piiput (suurin osa Savinelleja) hoippuu narikkaan ja kiskoo rotsit päälle. Kompuroivat ulos. Sataa. Eletään seiskytluvun puoliväliä.

-

Jari T
Olisin kirjoittanut enemmänkin, mutta mustepulloni katosi yhtäkkiä jonnekin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

Re: Legendaarisimmat sitaatit palstalla

ViestiKirjoittaja Iivana » La Touko 25, 2013 10:58 pm

Tää on mielenkiintonen. Tosi mielenkiintoinen. Tätä oon itsekkin ajatellut.
Täytyy tässä yön aikana selata foorumia ja katsella; täällä on muuten tosi hyviä pakinoitsijoita ja kielellä leikittelijöitä joukossa.
Käyttäjän avatar
Iivana

ViestiKirjoittaja Nepa » Su Touko 26, 2013 1:49 am

Männis-Kosonen kirjoitti:Mainio Männis-Kosonen / tietäjä tuhannen tupakan
kulki kohti suurta kauppaa / aitan ukset havannoiden

Tuop'on purkki kurja kovin / peltisaavi Petersonin
Hyde Parkki uusi aivan / Saksas mahtoi tehty olla

Osti purkin, osti kaksi / kellarihin tunki'iäksi
ropoa seitsemäntoista / köyhempänä läksi tuolta

Alun kohta uuden vuoden / entistä ehomman tultua
pankolta tuokkosen nouti / auki vaskisen vääntihe

Siin'on tuoksu Kiinan appeen / soijan soman koirankuonon
maustehena rommi raisu / mahlan lasku vaahterasta

Tulta iski kukkarosta / kipunan laati niverään
nousi savu kukkahinen / otti orvokki Englannin

Poltti kotvan, vartta lypsi / heinän hyväksi huomasi
tutinan sormissa tunsi / pehmeäksi kurkussansa

Josp'on pohja paljahana / pussi muovinen mujuina
läksi oitis Aleksille / kaupan hyllyt kokemahan.
Käyttäjän avatar
Nepa

ViestiKirjoittaja Iivana » Ma Touko 27, 2013 7:09 pm

Räyhäkäs kirjoitti:Mitä hompit?

Olen humalassa. Kuuntelen slide-kitarointia, mutten tarpeeksi lujaa. Vedän ranskalaissta siideriä, koska tunnen itseni elitistiksi. Kohta juustoa ja kahvia, kera kruaaassaaantin - eli voisarven - ja pottusalaatin.

Vetäkää siitä. Joo. Keskenänne.
Käyttäjän avatar
Iivana

ViestiKirjoittaja Männis-Kosonen » Pe Touko 31, 2013 11:51 am

Hyvä aihe! Nepa aloitti tosin näköjään legendaarisimman hirveistä sitaateista. Palstalla on niin hyviä kynäniekkoja että vain nielemällä yli 600 annosta häpeäntunnetta olen saanut jotain tänne sekaan änkytettyä. Varsinkin Räyhiksen tekstit tuli aina luettua vaikka aihe olisi ollut "Kilta tupakan saatavuus" tai vielä tarpeettomampi (en nyt saata keksiä esimerkkiä). Tässä pari pientä nättiä läppää joille olen hihitellyt jälkeenpäin viikkokausia:

Reverend Godless, Mikä tänään on hyvin/naurattaa kirjoitti: Elokuva on elokuva, eikä sen välttämättä tarvitse kaikilta osin vastata todellisuutta. Yrittihän ne pari vuotta sitten tehdä Mannerheimistä karheikkoputtarin jossain muovailuvaha-animaatiossa. Ei tuon päältä tarvitse pyllyään kipeyttää.

Jari T, Vanhan piipun kunnostus kirjoitti: Itse käytän kiilloitusaineena Autosol-tahnaa (saatavana esim. Ohlsonin Clasin puodeista ja huoltoasemilta). Aikaisemmin kokeilin hammastahnaa, mutta hiomatahna antaa paljon paremman tuloksen - paljon lyhyemmässä ajassa. levitä tahnaa bitsiin, anna kuivahtaa hetken ja kiilloita kangasrätillä (esim. vanha Ratto t-paita käy hyvin!).

Jari T, Tupakan valmistelu ja piipun pakkaus kirjoitti: Seuraavassa yksi yleinen kolmivaiheinen tapa pakata ko. leikkausta. Puhalla piipun läpi vaalean, juuri pestyn paimentolaismaton päällä (okei, toi on valinnaista) varmistaaksesi, ettei savukanavaan eikä pesään ole jäänyt tupakanmuruja, rassinöyhtää tai muuta materiaa.

Sailor, Älä suosittele piipputupakkaa -ketju kirjoitti: Tämä on varmaankin se ns sosiaalinen tupakka koska huonetuoksu on varmaan aistikas ja kukkeahko, mun mielestä tosta hajusta saa sokeritaudin.

Sailor, Suosittele piipputupakkaa -ketju kirjoitti: On ns. sosiaalinen tupakka mun listoillani. Huonetuoksu saa kyllä kehuja, eikä maku ole laisinkaan paha. Nikotiinia siitä taitaa löytää vain kansitekstin varoituksesta eikä siinä oikein varsinainen tupakka maistukaan mun suussani millään lailla.
Käyttäjän avatar
Männis-Kosonen

ViestiKirjoittaja Nepa » Pe Touko 31, 2013 7:29 pm

Re: Punainen amphora

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » To Huhti 01, 2010 8:57 am
Onpas jyrkkiä mielipiteitä. Huh huh.

No minun mielestä sorbus on hyvää ja kontaktiliiman ohari tuoksuu hurmaavalle. Ehkä olen juntti tai tyhmä.

Aijai kun punainen amfora käryää maissarissa, samalla kun katson aurinkolasien läpi hiacen peilistä miten olen juuri ajanut romanikerjäläisen rahakupin yli. It's a mans world!
Käyttäjän avatar
Nepa

ViestiKirjoittaja janne.k » La Kesä 01, 2013 7:31 pm

Männis-Kosonen kirjoitti:
Jari T kirjoitti: Huonearomista en ikävä kyllä osaa sanoa, koska en viitsinyt käydä välillä ulkona. Naapurin Collie ei ainakaan alkanut haukkumaan.

Viime kerhoillan jälkeen voin kertoa, että todennäköisesti naapurisi collie, rauhassa levätköön, ei enää pystynyt haukkumaan vedettyään hatsit tätä myrkkyä. Next manin polttaman Ennerdalen kuvottavaa lemua ei voi verrata mihinkään muuhun kuin Wunderbaum-tehtaan räjähdysmäiseen tulipaloon, joskin sillä erotuksella, että jälkimmäinen olisi suorastaan toivottava tapahtuma. Mikä tahansa Captain Black tai Lakelandin tavanomainen kölninvesi vielä menee, mutta Ennerdalen polttaminen suljetuissa tiloissa pitäisi kidutukseen rinnasteisena toimintana kieltää lailla ja ulkotiloissa taas sen polttajat saisi ampua vapaasti, mieluiten vielä siten, että vajaasti poltetuksi jääneestä piipusta maksettaisiin tapporaha. Tämän voi varmasti tulkita kansanryhmää vastaan kiihottamiseksi, mutta jonkunhan nyt täytyy sitä toimintaa jatkaa kun Kaarina Hazardkin vain pyytelee anteeksi oikealta ja vasemmalta. Taidankin ottaa strategiseen paikkaan tatuoinnin "Ennerdale - insert only".

Männis-Kosonen kirjoitti:Veikkaan, että 3000-luvun arkeologikunnasta puolet jättää eroanomuksensa kun tuo inkvisitiolaite nousee tuhkan ja laavan seasta. 2000-luvun neandertaalien pohjaton julmuus voi tulla niille yllätyksenä.

Tätä verbaaliakrobatiikkaa on semmoisen kuudensadan viestin verran täällä! Jari T:n viestit kannattaa myös tsekata.
janne.k

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Ti Kesä 25, 2013 10:46 pm

En tähän väliin laita varsinaista sitaattia, mutta tässä on yhden foorumilaisen kaikista postauksista koottu sanapilvi. (siis useimmin esiintyneet sanat isommalla jne.) Kuka arpoo ensimmäisenä oikean henkilön, saa piippukeisarin arvonimen (tai vaihtoehtoisesti kulauksen sementtiä pastorin valtikasta, kumpi vaan paremmin sopii).
Kuva
Tänään oli muuten hidas päivä töissä.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja noviisi » Ti Kesä 25, 2013 11:23 pm

^ Noita sanoja kun haki, niin aina pompsahti yksi ylitse muiden ja sehän oli MIKSU.
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Ti Kesä 25, 2013 11:33 pm

noviisi kirjoitti:sehän oli MIKSU.

The one and only. Onnea keisarille :bisse:
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja noviisi » Ke Kesä 26, 2013 9:29 am

^ Hmmmm - piippukeisari. Tokkopa sitä mitään piippukeisareita ollaan, kun ei piippu kovin usein suupielessä roiku. Olisikohan kuitenkin kyseessä keisari ilman piippua? Tä? :shock:
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Pe Kesä 28, 2013 11:09 pm

Räät poskelle ja seinänaapuri luultavasti hereille.

Mahamed Buli kirjoitti:
Sailor Andy kirjoitti:Kysyisin muuten kaikilta niiltä, jotka käyttävät kloriitti- tai kiehuvaa vettä:
Miten helvetissä te saatte sen stemin sisäpuolen kiiltäväksi, tai edes vähän parempaan kuntoon, kun sen ulkopuoltakin joutuu hiekkapaperilla hinkkaamaan jotta sen saa mustaksi?
A

No tietenkin näin:

1. Pöllit muijaltasi (tai otat omista virkkauskamoistasi) pätkän villalankaa.
2. Ujutat sen stemin läpi.
3. Pujotat toisen pään isovarpaasi ympärille ja toisen pään hampaidesi vällin.
4. Laitat lankaan hammastahnaa.
5. Hakeudut verhottoman ikkunan ääreen.
6. Kuljetat stemiä ylös ja alas.

Bonuksia saat, kun verhoamattomaan ikkunaasi on hyvä näkyvyys pihan/parkkipaikan toisella puolella olevasta lastentarhasta.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja Nepa » La Kesä 29, 2013 1:51 am

Sailor kirjoitti:Tällainen ketkumainen ylösnosto, mutta mä en häpee mitään.
Jossain paskanjauhamisketjussa taisin jo mainitakin tästä, mutta älkää hyvät lukeneet ihmiset ostako Dan Pipeltä sellaista kuin Little Wren. Tai ostakaa vaan jos pidätte lievää törkeämmin maustetuista tupakeista.
Valmistajansa kuvauksen mukaan tässä on mustaa cavendishia ja virginiaa. Saattaa hyvinkin olla. En käy vänkäämään vastaan. Saattaa olla paljon muutakin mutta niin täpöllä ovat alemannit tätä fågelia maustaneet että minkäänlaista käsitystä itse tupakan mausta ei mulle kyllä syntynyt.
Tässä maistuu oudosti sanoisinko lakritsipiippu, anisviina, huulikiilto ja kumina tai mikälie. Nikotiinia siinä ei liene yhtään. Riittoisaa tämä on kyllä. Mun makutottumisilla tästä riittää vielä lastenlapsillekin savut.
Tämä on varmaankin se ns sosiaalinen tupakka koska huonetuoksu on varmaan aistikas ja kukkeahko, mun mielestä tosta hajusta saa sokeritaudin. Ja mitä sosiaalista siinä on kun tätä poltettuaan äijä painuu heti perään uusintapiipulle, tälllä kertaa jonkun nikotiinipitoisemman kanssa.
Tällekin varmaan löytyy ystävänsä, mutta kieroon pitää katsoa sellaista joka väittää tässä jotain tupakkia maistavansa.

Älä suosittele piippu tupakkaa.
Käyttäjän avatar
Nepa

ViestiKirjoittaja Nepa » Pe Joulu 27, 2013 10:55 pm

Daytune kirjoitti:täytyy vaan ihmetellä kuinka täältä löytyy niin paljon lapsellisia pentuja =D tämä sivusto ei kyllä vaikuta olevan asioista tietäville ihmisille tarkoitettu kun näitä googleviisaiden kirjoituksia lueskelee =D.

:lol: :bisse:
Käyttäjän avatar
Nepa

ViestiKirjoittaja AnttiH » Su Tammi 05, 2014 8:36 pm

Nepa kirjoitti:
Daytune kirjoitti:täytyy vaan ihmetellä kuinka täältä löytyy niin paljon lapsellisia pentuja =D tämä sivusto ei kyllä vaikuta olevan asioista tietäville ihmisille tarkoitettu kun näitä googleviisaiden kirjoituksia lueskelee =D.

:lol: :bisse:

Paras :mrgreen:

Mr.Daytuneen törmätty ihan toisessakin yhteydessä jokin aika sitten. Onneksi ei tunnistanut :lol:
Kiinnostaako firma viroon? Ota yhteyttä.

Tilaatko paljon sikareita ulkomailta, tökkiikö Suomen verotus mielestäsi?
Virolainen osoite 185€/vuosi. Säästät rahaa kun kierrätät paketit Viron kautta.
AnttiH

Seuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta