"Älä nyt sytkärillä..."

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

ViestiKirjoittaja Arru » To Marras 16, 2006 10:13 pm

Warrior kirjoitti:
Poro- kirjoitti:Minä käytän sytyttämiseen aina zippoa. Mielestäni helpoin ja mukavin vaihtoehto, enkä ole kyllä sivuaromejakaan huomannut. Mitä lie YsiVitosta käyttäävät zipoissaan jos kerta haisee ja maistuu läpi....

... tai sitten käyttävät jotakin ruohonleikkuribensaa... Parhaimpien tarinoiden mukaan jotkut ovat erehtyneet jopa käyttämään mopobensaa... Hyvässä pöytäseurassa kuulin kerran muutaman version tästäkin "legendasta". No, "ainahan kunnolla lorsatessa tulee panna jotenkin eholle", kuten eräs kirjailija totesi.
Töissä kerran loppui zipostani bensa ja tikkui ei ollut. Lorutin mootorisahan kaksitahtibensaa sisuksiin ja hyvin toimii. Savus vaan niin prklesti. Intiassa käytin muun puutessa pari viikkoa jotain ysikutosta lyijutöntä :oops: :lol: :lol:
Käyttäjän avatar
Arru

ViestiKirjoittaja Blindman » Pe Marras 17, 2006 7:15 am

Käytin asetonia, lainasin siis puolisoni kynsilakanpoistoainetta ja tiputin pari pisaraa zipon langalle. Tällä sytytettiin vain savukkeita.
Menen aina sieltä mistä aita on matalalin, kestäisi siinä sitten kuinka kauan tahansa.
Käyttäjän avatar
Blindman

ViestiKirjoittaja Aapo » Pe Marras 17, 2006 1:44 pm

Poro- kirjoitti:Minä käytän sytyttämiseen aina zippoa. Mielestäni helpoin ja mukavin vaihtoehto, enkä ole kyllä sivuaromejakaan huomannut.

Oletpas, ainaskii eilen, ja sanoit vielä tutuksi aromiksi! >þ
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Poro- » Pe Marras 17, 2006 9:56 pm

No siis tarkoitan epänormaaleja pahoja aromeja ;)
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Warrior » Su Marras 19, 2006 10:23 pm

Poikkeusolot ovat asia erikseen. Silloin tosimies käyttää apuna luovuutta. Minusta nähden muut saavat käyttää zipoissaan "bensana" ihan, mitä haluavat. Itse kuitenkin käytän aidoissa zipoissa vain aitoa zippobensaa ja väitän edelleen itsepintaisesti, ettei haise.

Minun on kuitenkin tunnustettava, että parin viime päivän aikana olen käyttänyt Xikarin butaanisytytintä. Lopputulos on jotenkin kevyempi. Ikävöin silti zippojani, vaikka lähellähän ne ovat tuossa tupakkapöydän alahyllyllä. En tiedä oikein itsekään, miksi valitsin nyt butaanisytkärin, vissiin varmaan kokeilun- tai vaihtelunhalusta. Kyllä minun täytyy olla Poron- kanssa samaa mieltä zipon käyttöominaisuuksista. En ole siis vielä tehnyt "kääntymystä".
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Poro- » Ma Marras 20, 2006 1:14 pm

Zippo = totuus
muu on vääräuskoisten propagandaa. ;) :twisted:
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Warrior » Ma Marras 20, 2006 8:53 pm

:lol: :sigge:
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

Edellinen

Palaa alueelle Vapaata puhetta