Uutta tupakkalakia pukkaa.

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Uutta tupakkalakia pukkaa.

ViestiKirjoittaja morley » To Maalis 22, 2018 10:53 pm

Tähän asti ollu vaa foorumin hiljanen ja satunnainen lueskelija, mut sikarihammasta rupes nii taas kolottamaa et piti tehä tunnukset. Nimittäin oon alotellu sikariharrastukseni joskus pari kolme vuotta sitten, oon edelleen aika alottelija mut mietojen pöllejen polttelu on ollu kesäsin iha rattosaa hommaa. Lähinnä itellä harrastus on näkyny vaa kesäsin ja keväällä aina iskee uus into päälle.

Viime keväänä kun aattelin että tilaan taas uudet satsin kesäks ,niin huomasin et valtio oli taas kehitelly jonku uuden lain ja verkosta tilaaminen ei onnistu. Näin Joensuulaisena se torpeedoi aika pahasti mun harrastuksen sinä kesänä. Nyt kun kevät puskee päälle taas nii rupesin miettii et onko täällä harratajia joensuun suunnalta jonka kautta sikareiden hankinta kävis jotenki kivuttomasti. Ite en juurikaa etelässä käy, ja ilmeisesti nyky lainsäädännöllä hakeminen kivijalkakaupasta on ainut tapa ?
morley

ViestiKirjoittaja drinkalot » Pe Maalis 23, 2018 2:55 pm

Tuolla myyntipuolella on silloin tällöin sikareita myynnissä. Kyttää sitä.
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja morley » Pe Maalis 23, 2018 10:33 pm

Juu pitää kyttäillä. Ei vaa vaikuta nii hirveen aktiiviselta toi myyntipalsta et kärsis laskee sen varaa. Lisäks ite oon vähä tällanen budjettisikareiden poltelija , taitaa tuolla myyntipalstalla liikkuu vähä eri hintaluokan sikarit.

Tällä hetkellä kelluu omassa humissa ainoastaan kaks bundles B tä.
morley

ViestiKirjoittaja drinkalot » Su Maalis 25, 2018 9:41 am

Heh, no sit tilaat saksasta ja toivot ettei tulli nappaa. Mahdollisuus siihen on aika pieni.
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja Syöpäkääryle » Su Maalis 25, 2018 9:48 am

drinkalot kirjoitti:Heh, no sit tilaat saksasta ja toivot ettei tulli nappaa. Mahdollisuus siihen on aika pieni.

Ainakin omat lempiliikkeeni lopettivat toimittamisen. Ei tuu sikareita, ei liiemmin viskejä enää tänne.

Laitatko yv:llä yhteystiedot (Joensuun mies), niin laitan pääsiäiseksi muutaman sikarin :wink:
Syöpäkääryle

ViestiKirjoittaja susiluoto » Ma Maalis 26, 2018 12:08 pm

THL on valmis kannabistuotteiden vapauttamiseen rikollisäkeen alta, en ole aiemmin käyttänyt mutta ehkä vaihtoehto kun tupakka on niin vaarallista.
susiluoto

Edellinen

Palaa alueelle Vapaata puhetta