Matkapuhelin

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Matkapuhelin

ViestiKirjoittaja Airo » Ti Tammi 29, 2008 7:54 am

Tässä aamutuimaan tekemistä keksiessäni, ajattelinpa aloittaa uuden aiheen tänne.

Minkäslaisia puhelimia foorumilaisilla on ja kuinka käytätte puhelinta? Onko se vain soittelemiseen, vai onko joukossa monia jotka käyttävät esim. tätä foorumia puhelimella.

Onko siis joukossa muita jotka kokevat erityisen mieluisaksi älypuhelimet ja niiden ohjelmien kanssa taistelemisen :D

Tällä hetkellä puhelimena Nokia 9500 communicator, torstaista eteenpäin Nokia E61i
Airo

Re: Matkapuhelin

ViestiKirjoittaja Sami » Ti Tammi 29, 2008 8:38 am

Mulla on iskunkestämätön Nokia 5140i.
Reilu vuosi sitten ostettu. Soitto- ja hälyäänet häviävät itsestään. Akku kuivuu jo parissä päivässä, vaikka en käyttäisikään koko puhelinta.
Harkinnassa on äly(lelu)puhelin, jolla voisi lukea vaikka foorumia baarissa ja arvioida sikarin siltä istumalta. Saisi varmaan kirjoiteltua enemmän tännekin.
Sami
Sami

ViestiKirjoittaja Poika-78 » Ti Tammi 29, 2008 8:50 am

Minulla ei ole puhelinta ollenkaan. Ei myöskään tv:tä, radiota eikä tietokonetta. Käytän tätä foorumiakin vain unissani. En siis tiedä onko tämä foorumi edes olemassa :urpo2: Voi :yrjo:
-Siggelt sigge maistuva-
Käyttäjän avatar
Poika-78

ViestiKirjoittaja Poro- » Ti Tammi 29, 2008 7:22 pm

E65. Oikein tyytyväinen olen, joskin mieluummin olisin ottanut E90. Budjetti tuli vain esteeksi.
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Omni » Ti Tammi 29, 2008 7:52 pm

Mulla oli Sony Ericcson k750i, kunnes hävitin laturin ja tietokonekaapeli meni rikki... Makso puhelin uutena 440 € :twisted: Mihin kaikkeen muuhun hyödylliseen senkin rahan olisi voinut käyttää :roll: Se oli sitä kun halusi kaikkea uutta ja hienoa... Nykyään kelpaa vanha ja hienokin :)
Omni

ViestiKirjoittaja janski » Ti Tammi 29, 2008 8:31 pm

Nokian E70:llä mennään. Tykkään "lokinsiipimallista", kommari on liian halko. Softia on läjä jo työnkin puolesta, pushmail lienee kovimmassa käytössä puttyn ohella.
--
Janski
janski

ViestiKirjoittaja MiTo » Ti Tammi 29, 2008 9:20 pm

Palm Treo 600 ja Sony Ericsson W880i käytössä vaihtelevasti. Palmista tykkään koska se toimii samalla muistikirjana ja pelikoneena esim. päiväkahvilla piipun seurana :piippu: tai jos meinaa olla tylsää. W880i on enempi vapaallaolo puhelin loistavan mp3 soittimensa takia. Nettiä en puhelimella jaksa käyttää. Liiiiian hidastaaaaaa.
Palmi on siitä loisto vekotin että siihen on netti pullollaan erilaista softaa ja ohjelmaa.
The pipe with solemn interposing puff,
Makes half a sentence at a time enough;
The dozing sages drop the drowsy strain,
Then, pause and puff and speak, and pause again.

-William Cowper, Conversation
Käyttäjän avatar
MiTo

ViestiKirjoittaja mr__night » Ti Tammi 29, 2008 10:29 pm

Käyttöluurina ollu nyt vähän yli kaks vuotta Motorola V3 Razr (paksuus 1,4cm (jääny mainoksesta mieleen)). Akku kestää valmiudessa ihan hyvin, mut puhuessa piipputtaa kumman nopeesti nykyään. Muuten oikein kelpo puhelin ja jopa 0,3 MPix (VGA) kamera :D (jolla ei juur mitään tee).
Varapuhelimena Nokia 6510, jossa muun muassa radio ja halkeilleet kuoret. Toimii kuitenkin, jos tarvii.
Netillä varustettua luuria en vielä oo kokenu tarpeelliseks...kokisin ehkä jos sellainen olis ollu :)
Käyttäjän avatar
mr__night

ViestiKirjoittaja Aapo » Ke Tammi 30, 2008 8:01 am

Poro- kirjoitti:mieluummin olisin ottanut E90. Budjetti tuli vain esteeksi.

Kyllä mä olen ihan sujuvasti pulittanut sen 33€ kuussa. Ja kas, johan tosta on vartti maksettu! :D
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Bf109 » Ke Tammi 30, 2008 10:57 am

MiTo kirjoitti:Nettiä en puhelimella jaksa käyttää. Liiiiian hidastaaaaaa.

Tää sikariforumi ainakin latautuu aivan järjellisissä odotusajoissa :) Kirjoittelu selaimen bugien takia on kyllä aika rasittavaa... Luurina siis työnantajan tarjoilema Nokian N80. En kyllä uskalla kuvitellakaan mitä homma maksaa, onneksi ei tule laskut mulle himaan.

MP3-soittimena käyttäisin mieluusti, mutta se syö tosta rakkineesta ihan liikaa akkuja.
Jos olisin Lee Van Cleef, tuo kauhea mies
Aamukahvi ois musta, niin maineenikin
Maissipiippua suutelisin
Savut muilla maksattaisin
Käyttäjän avatar
Bf109

ViestiKirjoittaja Poro- » Ke Tammi 30, 2008 12:39 pm

Aapo kirjoitti:
Poro- kirjoitti:mieluummin olisin ottanut E90. Budjetti tuli vain esteeksi.

Kyllä mä olen ihan sujuvasti pulittanut sen 33€ kuussa. Ja kas, johan tosta on vartti maksettu! :D

Juu mutta piti valita maksaako itse 33e / kk, vai 0e ja ottaa E65 ;) Kahden vuoden päästä voi sitten hommata kommarin jos rahatilanne on elpynyt.
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Airo » Ke Tammi 30, 2008 2:05 pm

Ite suunnittelin kanssa E90, mutta aattelin että vois kokeilla jotain vähän pienempää ja jotain mitä ei tarvi koko ajan olla availemassa. :) Ja onhan sillä sitä hintaa.... Kytkyä kun en rupea harkitsemaankaan.

Tämä foorumi on kyllä yllättävän nopea latautumaan, jo aivan gprs:n voimin, wlanilla vielä nopeammin. Intissä tuli lueskeltua tätä aina silloin tällöin :)
Airo

ViestiKirjoittaja Jakke-Setä » To Tammi 31, 2008 12:52 am

Nokian 6250 on paras nuukialainen ikinä. Omani ostin jo vuonna 2002, ja vielä pelittää. Alkuperäinen akkukin vielä. Pari Siemens -syrjähyppyä (M65 ja M75) tein siinä välissä, vaan eiväthän nuo kestäneet menossa mukana.

Tällä kapulalla ei varmasti tee muuta kuin soita ja tekstaa, mutta eipä sillä tarvitsekaan. Lelut ovat erikseen.
-J-
Käyttäjän avatar
Jakke-Setä

ViestiKirjoittaja Warrior » Su Helmi 03, 2008 8:58 pm

Mulla on Nokia N 70 -karvalakkimalli ja Nokia 6151. N 70:ää käytän vapaa-ajan puhelimena, ja se on kytkypuhelin. Puhelin toimii minulla viestintävälineenä teksti- ja multimediaviesteissä, soittamisessa ja puhelujen vastaanottamisessa sekä soittamisessa. Sillä voi lähettää pikasähköpostiviestejä ja ottaa niitä vastaan. Siinä on kaksipuoleinen digikamera, nauhuri, ja joskus käytän sitä mp-3-soittimena. Sen muistikapasiteetti on puhelinluettelon suhteen mainio. Muistia olen lisännyt muistikortilla.

Nokia 6151:tä käytän taas läppärin kanssa modeemina, joka ei ole sidottu aikaan eikä paikkaan. Sen avulla hoidan myös nettiyhteydet kaapelin kautta. Tämä puhelin on vähän niin kuin virallinen työpuhelin. Nettiyhteydet voi hoitaa molemmilla puhelimilla myös infrapunalla, mutta se vaatii vähän säätämistä enkä ole sitä vaihtoehtoa koskaan kokeillut. Tässäkin puhelimessa on digikamera.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja mto » Su Helmi 03, 2008 9:47 pm

meni usko commareihin 9500:n jälkeen ja ostin e61i sitte. se tuntuu olevan ihan kätevä, ainaki pienempi ja menee taskuunki mukavasti.
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

Seuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta