Matkapuhelin

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Matkapuhelin

ViestiKirjoittaja johku12 » Su Joulu 16, 2012 4:42 pm

Räyhäkäs kirjoitti:Kaikkein parhain näppäimistö olisi kuitenkin sellainen, jossa olisi kaikki Numerot järjestyksessä ettei tarvitsisi kaivaa niitä erikois näppäimen Takaa. täytyy varmaan teetätytyttää semmoinen noksusamsunkiluuri jossa GWERTY näppäimistön Lisäksi on myös Numerot 1 2 3 4 H 6 7 8 9 0 heti näköisällä

En usko että H on numero. Jos kelpuutat kosketusnäytöllisen niin esimerkiksi androidiin on saatavilla muita näppäimistösoftia missä joissain on saatavilla myös numerot pysyvästi.
johku12

ViestiKirjoittaja Tomassino » Su Joulu 16, 2012 5:21 pm

Kyllä H on numero. Se juontaa juurensa Roomalaisiin numeroihin ja vastaa viittä tsiljoonaa.
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja Jaga » Su Joulu 16, 2012 6:52 pm

seimi kirjoitti:
BlackWatch kirjoitti:Miä mistään mittää tiiä, mutta eikös se kirjoiteta QWERTY. Ei mulla muuta tähän saumaan..

Ei todellakaan. Mistä sä nyt ton vetäsit? Tiedtäkö sä ylipäänsä pajonkaan matka puhelimista :mrgreen:

Pirkammaalla on vaan VERTI-näppiksiä.
Sikaritalon foorumin ensimmäinen aatelinen, ystävien kesken Sir Jaga
Käyttäjän avatar
Jaga

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ma Joulu 17, 2012 5:04 pm

jOS MAailmaa ristiin rastiin matkaillu kaikki tietävä miljö nääri Masavee voisi ystävälLisesti kertoA minulle, mistä Saisin GWERTY-näppäimistön, kun omassa Näppäimistössäni vasemalta ylhältä lukkien on virhe-eellisesti Q-W-E-R-T-Y.

Ja toisekseen voisiko joku kertoa miten menetellä, jos on kussut omaan kenkäänsä? Tai jos on tymä.?
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ma Joulu 17, 2012 5:07 pm

Tomassino kirjoitti:Räyhis, otapa nyt ne lääkkeet... :shock:

Ei pysty. Idiotian edessä olen voimaton.

Normaalisti masaveen aivopierut on helppo sivuuttaa, mutta kun saman vuorokauden aikana jouduin todistamaan myös erään johtavassa asemassa olevan tapauksen "pätemistä" niin kamelin selkä katkesi.

Tämä johtavassa asemassa oleva kielinero tiesi kertoa, että pullo X joka on hänen kädessään on cointreau-tyyppistä appelsiinilikööriä. Itse vilkaisin pulloa ja sanoin, että tuo on kreikkalaista väkevää punaviiniä.

"Eikä ole, katso itse! Etiketissä lukee appellation controllee, se tarkoittaa appelsiini cointreauta!"

Haulit huppuun-osastoa. Siis voi ...tu.
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja masaVee » To Joulu 20, 2012 8:56 am

ai katos perkkule,tuli viärin kirjootettua vahinkossa,noo ei kai tua ny muailmaa tapa jos qwerty onkii gwerty tms,kyl älykkäät immeiset ny ton hoksaa muutonkin ku ainasella vittuilulla ja tyhjäpäisellä suunsoitolla täällä palstoilla,Ei taira olla älyä ja mielen malttia noilla räyhäävillä nihilisti kommareilla kun tännekin saavat kirjotella tyhjää suunsoittoaan :D vitun välii ja mai pen rai tollasille kommenteille.5555555

Toisaalta ihmettelen miten ja mistä noita netti,irkki,forumi,chatti,yms,terroristeja oikein sikiää tänne oikeiden ihmistenkin hyvien harrastusten palstoille terrorisoimaan muita ainaisilla negatiivisilla kommenteillaan,
Mitään positiivista eivät osaa sanoa mistään ja ottaneet kai oikein elämäntehtäväkseen kaivella kaikki palstat läpi saadakseen edes jotain negatiivista kommentoida oikeiden ihmisten puheisiin, Hankkisivat nyt nämä terrosisoivat anarkistit edes jonkinlaisen elämän itselleen ettei tarvitse koko päivää roikkua netin keskusteluissa vittuilemassa ihmisille,Nimimerkitkit jo kertovat hieman tyyppien luonteesta, Mitään muuta elämää ei taida olla kuin räyhätä ja kritisoida toisten puheita jos jollakin verukkeella,
ei taida olla näillä pikkupiruilla oma elämä oikein kunnossa kun aikaa ja vihaa on toisia kohtaan ihan liiaksi asti,
itse olen kyllä suvaitsevainen ja yritän ymmärtää mutta joillekin ei vain tuo empatia enää riitä,Hankkikaa elämä ja menkää muualle täältä kunnollisten ihmisten harrastus sivuilta vaikka terrorisoimaan jotain roskalaatikkoa esim, Suomi24 palstoja,sinnehän nuo terroristit ja kriminaalin poikaset normaalisti kuuluvat,Ei tänne.

No kukin tyylillään enkä itse viitsisi komentoida jokakerta jonkun vahinkossa väärin kirjoittamiin juttuihin, Kuka edes viitsii tollasiin asioihin puuttua kun asiat tuli ymmärrettyä muutoinkin vaikka joku lause tms,onkin väärin välillä,Asian sisältö ja tarkoitus tulee muutoinkin selväksi. Ei siinä enää tarvita jonkun nihilistin kommentteja jostain kirjoitus virheestä.Taitaa olla vain joillakin oma elämä niin kurjaa ja aikaakin liiaksi asti kun kaivelee toisten virheitä jatkuvasti.
Jääköön omaan arvoonsa moiset kriminaalin sikiöt :) aivopierut vai miksihän noita sekoilijoita voisi oikein kiltisti sanoa.
masaVee

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » To Joulu 20, 2012 9:45 am

masaVee kirjoitti:No kukin tyylillään enkä itse viitsisi komentoida jokakerta jonkun vahinkossa väärin kirjoittamiin juttuihin, Kuka edes viitsii tollasiin asioihin puuttua kun asiat tuli ymmärrettyä muutoinkin vaikka joku lause tms,onkin väärin välillä,Asian sisältö ja tarkoitus tulee muutoinkin selväksi.

*taputtaa*

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » To Joulu 20, 2012 11:33 am

Kuva
Olisin kirjoittanut enemmänkin, mutta mustepulloni katosi yhtäkkiä jonnekin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja BlackWatch » Pe Joulu 21, 2012 1:20 am

masaVee kirjoitti:ai katos perkkule,tuli viärin kirjootettua vahinkossa,noo ei kai tua ny muailmaa tapa jos qwerty onkii gwerty tms,kyl älykkäät immeiset ny ton hoksaa muutonkin ku ainasella vittuilulla ja tyhjäpäisellä suunsoitolla täällä palstoilla,Ei taira olla älyä ja mielen malttia noilla räyhäävillä nihilisti kommareilla kun tännekin saavat kirjotella tyhjää suunsoittoaan :D vitun välii ja mai pen rai tollasille kommenteille.5555555

Toisaalta ihmettelen miten ja mistä noita netti,irkki,forumi,chatti,yms,terroristeja oikein sikiää tänne oikeiden ihmistenkin hyvien harrastusten palstoille terrorisoimaan muita ainaisilla negatiivisilla kommenteillaan,
Mitään positiivista eivät osaa sanoa mistään ja ottaneet kai oikein elämäntehtäväkseen kaivella kaikki palstat läpi saadakseen edes jotain negatiivista kommentoida oikeiden ihmisten puheisiin, Hankkisivat nyt nämä terrosisoivat anarkistit edes jonkinlaisen elämän itselleen ettei tarvitse koko päivää roikkua netin keskusteluissa vittuilemassa ihmisille,Nimimerkitkit jo kertovat hieman tyyppien luonteesta, Mitään muuta elämää ei taida olla kuin räyhätä ja kritisoida toisten puheita jos jollakin verukkeella,
ei taida olla näillä pikkupiruilla oma elämä oikein kunnossa kun aikaa ja vihaa on toisia kohtaan ihan liiaksi asti,
itse olen kyllä suvaitsevainen ja yritän ymmärtää mutta joillekin ei vain tuo empatia enää riitä,Hankkikaa elämä ja menkää muualle täältä kunnollisten ihmisten harrastus sivuilta vaikka terrorisoimaan jotain roskalaatikkoa esim, Suomi24 palstoja,sinnehän nuo terroristit ja kriminaalin poikaset normaalisti kuuluvat,Ei tänne.

No kukin tyylillään enkä itse viitsisi komentoida jokakerta jonkun vahinkossa väärin kirjoittamiin juttuihin, Kuka edes viitsii tollasiin asioihin puuttua kun asiat tuli ymmärrettyä muutoinkin vaikka joku lause tms,onkin väärin välillä,Asian sisältö ja tarkoitus tulee muutoinkin selväksi. Ei siinä enää tarvita jonkun nihilistin kommentteja jostain kirjoitus virheestä.Taitaa olla vain joillakin oma elämä niin kurjaa ja aikaakin liiaksi asti kun kaivelee toisten virheitä jatkuvasti.
Jääköön omaan arvoonsa moiset kriminaalin sikiöt :) aivopierut vai miksihän noita sekoilijoita voisi oikein kiltisti sanoa.

Huoh, olenhan itse oikeinkirjoituksen mestarismies, tahi kisälli vähintään, mutta näin kaljahuuruissa jaksoin lähes puolet tästäkin vuodatuksesta lukea, sitten alkoi silmissä vilisemään.
En arvostele, enkä saarnaa. Mutta helevata nyt joku roti tuohon kirjoitusasuun, niin jaksaa vielä tätä sanansäilän sivaltelua tuomiopäivänkin jälkeen seurailla. Ei mulla muuta.

ps. son muuten aviopieru, kun oikeinkiroitusta noudatetan, krijaimlelisetsi.
elämä on...
Käyttäjän avatar
BlackWatch

ViestiKirjoittaja masaVee » Pe Joulu 21, 2012 8:44 am

oiskohan tää sopiva asu :D
tällai ku kirjoittais pitemmänkin toorin ni joha alkais silimissä vilistelee kissoi ja hiiriiki sit,hehe

:mrgreen: :bisse:
masaVee

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Pe Joulu 21, 2012 11:45 am

Kun yksi henkilö pilaa muiden ilon piittaamattomuudellaan, kyse on individualismista ja yksilön oikeuksista. Jos toinen yksilö käyttää puheenvuoroa ilonpilaajaa vastaan, kyse on kiusaamisesta ja nihilismistä.

Jos yhteisö huomauttaa sopimattomattomasta käytöksestä, on enemmistö väärässä tässä tapauksessa.

Ihme logiikkaa. Ai niin, missäs maassa me elettiinkään..

Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

ViestiKirjoittaja noviisi » Pe Joulu 21, 2012 12:45 pm

Kuva
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja drinkalot » Su Joulu 30, 2012 5:42 am

masaVee kirjoitti:...noilla räyhäävillä nihilisti kommareilla kun tännekin saavat kirjotella tyhjää suunsoittoaan :D vitun välii ja mai pen rai tollasille kommenteille.5555555
...netti,irkki,forumi,chatti,yms,terroristeja oikein sikiää tänne oikeiden ihmistenkin ...,
...nämä terrosisoivat anarkistit edes jonkinlaisen elämän ..,
ei taida olla näillä pikkupiruilla oma elämä oikein kunnossa ...,
Ei siinä enää tarvita jonkun nihilistin kommentteja ...
...Taitaa olla vain joillakin oma elämä niin kurjaa ...
...Hankkikaa elämä ja menkää muualle täältä kunnollisten ihmisten harrastus sivuilta vaikka terrorisoimaan jotain roskalaatikkoa esim, Suomi24 palstoja,sinnehän nuo terroristit ja kriminaalin poikaset normaalisti kuuluvat...

masaVee kirjoitti:itse olen kyllä suvaitsevainen ja yritän ymmärtää...

Just. Sen kyllä huomaa.
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja AnttiH » Su Joulu 30, 2012 12:58 pm

drinkalot kirjoitti:
masaVee kirjoitti:...noilla räyhäävillä nihilisti kommareilla kun tännekin saavat kirjotella tyhjää suunsoittoaan :D vitun välii ja mai pen rai tollasille kommenteille.5555555
...netti,irkki,forumi,chatti,yms,terroristeja oikein sikiää tänne oikeiden ihmistenkin ...,
...nämä terrosisoivat anarkistit edes jonkinlaisen elämän ..,
ei taida olla näillä pikkupiruilla oma elämä oikein kunnossa ...,
Ei siinä enää tarvita jonkun nihilistin kommentteja ...
...Taitaa olla vain joillakin oma elämä niin kurjaa ...
...Hankkikaa elämä ja menkää muualle täältä kunnollisten ihmisten harrastus sivuilta vaikka terrorisoimaan jotain roskalaatikkoa esim, Suomi24 palstoja,sinnehän nuo terroristit ja kriminaalin poikaset normaalisti kuuluvat...

masaVee kirjoitti:itse olen kyllä suvaitsevainen ja yritän ymmärtää...

Just. Sen kyllä huomaa.

Mikä ei täsmää :lol:
Kiinnostaako firma viroon? Ota yhteyttä.

Tilaatko paljon sikareita ulkomailta, tökkiikö Suomen verotus mielestäsi?
Virolainen osoite 185€/vuosi. Säästät rahaa kun kierrätät paketit Viron kautta.
AnttiH

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ti Heinä 16, 2013 8:01 pm

Pitäs vaihtaa luuri. Mikähän kannattas ostaa ja miksi?
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta