Matkapuhelin

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Matkapuhelin

ViestiKirjoittaja Pikku-MiCi » Ti Elo 03, 2010 8:45 am

N900nen olikin ihan floppi Nokialta, ei sitä juurikaan enää myydä.Siinä kapulassahan ei oloe yhtään mitään hyvää.Samaan kategoriaan menee toi N97, mutta N97mini on sitten jo ihan eri laite, parempi kun edeltäjänsä. X6sen kanssa ei ole ainakaan meillä ollut yhtään ongelmaa. Noita minejä on muutama käynyt korjauksessa latausongelman takia. Että prosentuaalisesti noissa ei noita rautavikoja pahemmin ole ollut verrattuna myytyyn määrään.
Käyttäjän avatar
Pikku-MiCi

ViestiKirjoittaja Lasse » Ti Elo 03, 2010 12:56 pm

Pikku-MiCi kirjoitti:N900nen olikin ihan floppi Nokialta, ei sitä juurikaan enää myydä.Siinä kapulassahan ei oloe yhtään mitään hyvää.Samaan kategoriaan menee toi N97, mutta N97mini on sitten jo ihan eri laite, parempi kun edeltäjänsä. X6sen kanssa ei ole ainakaan meillä ollut yhtään ongelmaa. Noita minejä on muutama käynyt korjauksessa latausongelman takia. Että prosentuaalisesti noissa ei noita rautavikoja pahemmin ole ollut verrattuna myytyyn määrään.

Rohkenen olla eri mieltä :wink:...paitsi N97:sta tietty.
Käyttäjän avatar
Lasse
Moderaattori

ViestiKirjoittaja mto » Ti Elo 03, 2010 4:37 pm

Apple iPhone 4 on floppi Applelta.

Applen puolustajat sairastavat tukholman syndroomaa. (lähde: http://www.digitoday.fi/tiede-ja-teknol ... 0925753/66)

Nokia N900 on kuitenkin uutta nokiaa uudella käyttöliittymällä joten sallittakoon pienet bugit / mokat mutta apple silti jaksaa tehdä täysin samanlaisen koneen kuin aiemminkin mutta lisäongelmilla. Tukholman syndrooma pitää paikkansa kun kaikki hamuavat uutta iPhonea.
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja Pikku-MiCi » Ti Elo 03, 2010 7:20 pm

Käyttäjän avatar
Pikku-MiCi

ViestiKirjoittaja RyJ » Ti Elo 03, 2010 7:51 pm

Mitä tulee melkein päivittäin vastaanotettua noita puhelimia asiakkailta takuuhuoltoon ovat suurimmaksi osaksi vikoina nämä:
- näytössä selkeä halkeama, asiakkaan itse aiheuttama
- ohjelmistovika mikä korjaantuu päivityksellä
- kulumisesta aiheutuvat viat

Olenkin joskus jopa yllättynyt, että valtuutettu takuuhuolto, johon puhelimia lähetän korjaa takuuksi myös noita itse aiheutettuja vikoja (fyysistä vikaa). Ei aina, mutta usein kuitenkin.
Mitä tulee N97 niin huomasin ettei tukkurilta enää sitä saakkaan :o Ei ollut pitkään kyllä markkinoilla. Omani on tosiaan "Made in Finland" malli ja se on vuoden nyt palvellut. Ainut vika on tuo kameran linssi jonka suljin on aiheuttanut. Sen saisi takuuseen mutta en jaksa lähettää, kuvia otan muutenkin harvoin.
RyJ

ViestiKirjoittaja soldier of wise » Ti Elo 03, 2010 7:53 pm

lankapuhelin forever. :P
I dont care if you never see the world like I do
Käyttäjän avatar
soldier of wise

ViestiKirjoittaja Jari T » Ti Elo 03, 2010 8:22 pm

mto kirjoitti:Apple iPhone 4 on floppi Applelta.

Applen puolustajat sairastavat tukholman syndroomaa. (lähde: http://www.digitoday.fi/tiede-ja-teknol ... 0925753/66)

Nokia N900 on kuitenkin uutta nokiaa uudella käyttöliittymällä joten sallittakoon pienet bugit / mokat mutta apple silti jaksaa tehdä täysin samanlaisen koneen kuin aiemminkin mutta lisäongelmilla. Tukholman syndrooma pitää paikkansa kun kaikki hamuavat uutta iPhonea.

Ihmetellyt olen kovasti tuota yhä yltyvää Applevihaa. Ainahan Mac-käyttäjiä on "fanipojiksi" dissattu, mutta iPuhelimen tultua tuntuu siltä, että suurimmalla osalla ihmisistä on jotakin nokkelaa negatiivista sanottavaa tuotteista -- joista ei useimmiten ole mitään henkilökohtaista käyttökokokemusta. Mikä lie syynä?
--
Jari T
Käyttäjän avatar
Jari T

ViestiKirjoittaja mto » Ke Elo 04, 2010 5:59 am

Jari T kirjoitti:

Ihmetellyt olen kovasti tuota yhä yltyvää Applevihaa. Ainahan Mac-käyttäjiä on "fanipojiksi" dissattu, mutta iPuhelimen tultua tuntuu siltä, että suurimmalla osalla ihmisistä on jotakin nokkelaa negatiivista sanottavaa tuotteista -- joista ei useimmiten ole mitään henkilökohtaista käyttökokokemusta. Mikä lie syynä?

peniskateus? en tiedä syytä. muutaman kerran oon käyttäny itse iphonea ja todennut sen turhaksi.
Nuoresta alkoholistista, vanhaksi alkoholistiksi..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja Lasse » Ke Elo 04, 2010 7:43 am

Pikku-MiCi kirjoitti:http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2010/05/28/nokia-n900-floppasi/20107668/12

Juttu oli väärin, n900 myi 100 000 viidessä viikossa eikä kuukaudessa.
Käyttäjän avatar
Lasse
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Lasse » Ke Elo 04, 2010 7:46 am

Jari T kirjoitti:

Osalla tekniikkafoorumeista enimmäkseen itseaiheutettua, toisaalta nykyaikaan kuuluu hämmentävän militantti suhtautuminen kodinkoneisiin.
Käyttäjän avatar
Lasse
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Skiido » To Elo 05, 2010 2:10 am

mto kirjoitti:
Jari T kirjoitti:

peniskateus? en tiedä syytä. muutaman kerran oon käyttäny itse iphonea ja todennut sen turhaksi.

Kateudesta en tiedä? Olen yhden iphonen käyttäjän tavannut, mutta silläkin oli lisäksi matkassa vielä oikein puhelinkin. En nähnyt kaverin iphonella koskaan soittavan vaan otti puhelimen.

Häpeäkseni täytyy tunnustaa, että reilu vuosi sitten sorruin ostamaan uuden puhelimen, mitään hyvää en tuosta oikeastaan melkein 10v vanhaan verrattuna ole löytänyt äänen laatu ja akun kestokin on huonompi kuin tuossa vanhassa (alkuperäinen akku). No ehkä kamera jolla olen kaksi kuvaa ottanut, kuvaamiseenkin käytän siis kameraa. No mahtuuhan tuo uusi sentään paremmin taskuun.
.
Skiido

ViestiKirjoittaja MarcusVonSaxberg » To Elo 05, 2010 6:51 pm

Skiido ehkä kaverillasi oli Ipod Touch? Joka on siis identtisen näköinen pikaiseilla vilaisulla.
Kuva
No, we cannot tell you what this is like. You are the boss of your own senses! Taste, evaluate, determine and enjoy!!
Käyttäjän avatar
MarcusVonSaxberg

ViestiKirjoittaja jpop » To Elo 19, 2010 11:32 pm

Pikku-MiCi kirjoitti:N900nen olikin ihan floppi Nokialta ... Siinä kapulassahan ei oloe yhtään mitään hyvää.

Rohkenen olla _hyvin_ vahvasti eri mieltä! Vehje ei missään nimessä sovi kaikille ja laitetta olisi kyllä ehkä syytä kutsua taskutietokoneeksi missä on puhelinominaisuudet. Minulle (nörtti mikä nörtti) tuo on kuitenkin tällä hetkellä parasta mitä tarjolla on - ja paranee joka päivä uusien softien ja päivitysten myötä. Alussa softissa toki oli melkoisesti puutteita toiminnallisuudessa, mutta bugeja oli loppujen lopuksi varsin vähän. On toki mahdollista että minulla on vain käynyt tuuri ja olen saanut hyvin toimivan yksilön ja kaikki on aina toiminut. Esimerkkinä tästä, ajelen tuota koko ajan ylikellotettuna gigahertsiin tyystin ilman ongelmia. Kannettavan käyttö on vähentynyt N900:n myötä merkittävästi, duuniin liittyviä asioita lukuunottamatta.
jpop

ViestiKirjoittaja RyJ » Ke Syys 29, 2010 8:53 pm

Nokia N8 on kyllä mielenkiintoinen puhelin. Ominaisuuksia löytyy monenlaista ja uusi Symbianin softa tulee olemaan. Saa nähdä, vaihdanko N97 siihen. Huono puoli on se, ettei siinä ole sitä näppäimistöä.
RyJ

ViestiKirjoittaja Baskerville » Ke Syys 29, 2010 10:14 pm

RyJ kirjoitti:Huono puoli on se, ettei siinä ole sitä näppäimistöä.

Mitäpä tuolla tekee ihan turha verme jos kosketusnäyttö vaan on toteutettu kunnolla että se on hyvä käyttää, ittellä Omnia HD en ole kertaakaa perinteistä näppylästöä kaivannut.
Käyttäjän avatar
Baskerville

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta