Tatuointeja

Sana on vapaa. Tänne voit kirjoittaa mitä vaan.

Valvoja: Lasse

Re: Tatuointeja

ViestiKirjoittaja _-Empty_Slot-_ » Su Syys 30, 2012 4:10 pm

Lauri kirjoitti:Kukas tuon teki?

Tattoo-Karin tiloissa vieraillut chileläinen Tomás Vásquez.
"What is the difference between a $10 and a $2 cigar? Eight bucks."
Käyttäjän avatar
_-Empty_Slot-_

ViestiKirjoittaja soldier of wise » Ti Loka 02, 2012 9:59 pm

_-Empty_Slot-_ kirjoitti:Tänään hain Hyvinkäältä lisää väriä itseeni. Kuva siksi että ihminen on käärme ihmiselle. Lisää kuvaa tulossa kuukauden päästä.

Kuva

Go vasgueses!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
I dont care if you never see the world like I do
Käyttäjän avatar
soldier of wise

ViestiKirjoittaja _-Empty_Slot-_ » Ti Loka 02, 2012 10:15 pm

soldier of wise kirjoitti:
_-Empty_Slot-_ kirjoitti:Tänään hain Hyvinkäältä lisää väriä itseeni. Kuva siksi että ihminen on käärme ihmiselle. Lisää kuvaa tulossa kuukauden päästä.

Kuva

Go vasgueses!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Ja viel molemmilla jalkapöydässä. nice.
"What is the difference between a $10 and a $2 cigar? Eight bucks."
Käyttäjän avatar
_-Empty_Slot-_

ViestiKirjoittaja masaVee » Ti Loka 23, 2012 8:42 am

itellä on parit kuvat käsivarsissa ja noilla ulkomaan keikkahommissa aasiassa ne ottanut kun pitkään asuin ja merkitystä on itelle paljon ,elämän muutosta ja tapahtumaa silloin ja siitä muistot otin ikuisesti,ja tyytyväine ollut vaikka eka kuva jo 20V vanha,ylpeänä ne kannan ja muistelen aikoja parempia silloin :D
vuosia olen jo miettinyt seuraavia kuvia ja,
joskus kun saan sorvailtua aihealueen kuntoon niin tyyliin yakuza tattoo otan kokoselkä hartiat täyteen vielä kuvakollaasia,mutta jää siihen kun ensin se ikuinen muisto pitää rakentaa knutoon tuolla aasiassa,eli sen jälkeen otan kuvat kun
A.naimisissa aasialais muijani kanssa,
B,eka tytär syntyy ja
C.eläketalo valmis,thaimaassa
sit on tämän elämän osa etapit/ek:t suoritettu taas yksi pykälä eteenpäin :D
masaVee

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ti Loka 23, 2012 8:54 am

masaVee kirjoitti:itellä on parit kuvat käsivarsissa ja noilla ulkomaan keikkahommissa aasiassa ne ottanut kun pitkään asuin ja merkitystä on itelle paljon ,elämän muutosta ja tapahtumaa silloin ja siitä muistot otin ikuisesti,ja tyytyväine ollut vaikka eka kuva jo 20V vanha,ylpeänä ne kannan ja muistelen aikoja parempia silloin :D
vuosia olen jo miettinyt seuraavia kuvia ja,
joskus kun saan sorvailtua aihealueen kuntoon niin tyyliin yakuza tattoo otan kokoselkä hartiat täyteen vielä kuvakollaasia,mutta jää siihen kun ensin se ikuinen muisto pitää rakentaa knutoon tuolla aasiassa,eli sen jälkeen otan kuvat kun
A.naimisissa aasialais muijani kanssa,
B,eka tytär syntyy ja
C.eläketalo valmis,thaimaassa
sit on tämän elämän osa etapit/ek:t suoritettu taas yksi pykälä eteenpäin :D

Ihan vaan offtopic, satutko olemaan sama heppu kun HuutoNetissä joskus nimim. masavs?
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja masaVee » Ti Loka 23, 2012 9:16 am

ei ole mulla tollasta nimimerkkiä ollu
masaVee

ViestiKirjoittaja AnttiH » Pe Marras 02, 2012 10:33 pm

Komeita kuvia eräillä ja eräiden mielipiteet tuli selväksi tatskojen suhteen.

Tatuointi on jokaisen henkilökohtainen asia, kuten myös tatuoimattomuus. Mielestäni on typerää alkaa arvostelemaan toista tatuointien perusteella. Itse en henkilökohtaisesti tunne montaakaan henkilöä jolla ei tatuointeja ole.

Itse olen kokenut "syrjintää" tatuointien takia mutta olin varautunut siihen kun otin niitä, se minkälaiseksi ihmiseksi minut katsotaan kun olen tatuoitu rystysistä olkapäihin asti, kaulassa, niskassa ja takaraivossa on myös kuvat. On mulla kyljissä, selässä,rinnassa kuvia ja jalatkin on tatuoitu. Ja lisääkin minä hullu olen ottamassa, jos se jotakuta ahdistaa niin se pitäkööt sen omana tietonaan.

Kyllähän tatuoinnit ja sikarit aiheuttaa tietynlaisia assosiaatioita ihmisissä, hauskin tapahtuma oli kesällä kun pyydettiin poistumaan erään Helsinkiläisen "luksus" hotellin terassilta koska olin pukeutunut t-paita malliseen kauluspaitaan ja farkkuihin. Ikävä kyllä baarin uusi hieman kireällä nutturalla varustettu työntekijä ei tiennyt että käyn siellä lähes päivittäin juomassa mojitot ja polttamassa sikarit. Eikä tarvinnut edes poistua paikalta kysyttyäni että onkohan eräs herrasmies jonka prätkää korjailen säännöllisesti töissä tänään.

Olen myös maailmalla joutunut keskivertoa ihmistä enemmän tullin tarkastuksiin, itse asiassa ainoat maat euroopan ulkopuolella jossa en ole joutunut tullin kanssa tekemisiin tatuointien perusteella on Venäjä sekä Jenkkilä.
Kiinnostaako firma viroon? Ota yhteyttä.

Tilaatko paljon sikareita ulkomailta, tökkiikö Suomen verotus mielestäsi?
Virolainen osoite 185€/vuosi. Säästät rahaa kun kierrätät paketit Viron kautta.
AnttiH

ViestiKirjoittaja Nepa » Su Helmi 03, 2013 2:02 am

Mulla on tossa oikeassa olkavarressa Stray Cats:in logo, muut on tulossa.
Käyttäjän avatar
Nepa

ViestiKirjoittaja astalo » La Helmi 09, 2013 8:45 pm

Olutta ja fisua nautittu. Jos sitä sitten kaupungille nauttimaan iltapuuroa. Matkaevääksi H. Upmann Half corona.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.
Käyttäjän avatar
astalo

ViestiKirjoittaja EES » La Helmi 09, 2013 9:20 pm

Eihän se edes pahasti mennyt väärään ketjuun. :D

Liekö ollut tarkoitus tähän rustata: "Konjakeissa"?
Käyttäjän avatar
EES

ViestiKirjoittaja H8red » La Helmi 09, 2013 9:36 pm

EES kirjoitti:Eihän se edes pahasti mennyt väärään ketjuun. :D

Liekö ollut tarkoitus tähän rustata: "Konjakeissa"?

Ehkä jos on tarpeeksi nauttinut ja iskee tarve kirjoittaa,ei sillä ketjulla niin väliä, jos on tarpeeksi "konjakeissa" Aamulla kiva lukea mitä illalla on kirjoitellut :) Jotkut tilaa netistä kännissä tavaraa ja nöyränä peruttaa tilaukset maanantaina. Tullut edellisessä työssä se huomattua.
Parisen viikkoa täs yksi tuleva tatuointi idea hautunut. Kuhan selvittää kaiken taustatiedot ja saa piirrettyä lopullisen kuvat mis on kaikkia riimut ja muut merkit kohallaan, eletään varmaan ens vuotta. Mut mielummin kuva, mikä oikeesti merkitsee ja on tarkoitus, kuin "tusina kuva". Mut kukin tavallaan.
I fly upon the blackest of wings
I soar through the dark night sky
I answer no call but my own
I alone forge mt reality
For I am the raven
The child of Odin
Käyttäjän avatar
H8red

ViestiKirjoittaja Czarnen » Ke Kesä 12, 2013 6:57 pm

Kannanpa korteeni kekoon yhtenä puhtaan ihon omaavista...

Musta on vaan hieno lukea tätä ketjua jossa kaverit kertoo tatuoinneista ja merkityksistä niiden takana. Koska tuostahan siinä nimenomaan on kysymys. Ainakin itse olen tällaisen ei-syvällisen-sisäisen-lempääläläisen-filosofistin taustan omaavana itsellekin sen näin selittänyt. Erona toki se, että jos itselläni olisi kuvia niin en niitä kyllä kovin äkkiä availisi kenellekään :)

Itse olen miettinyt tatuoinnin ottamista jo oikeastaan vuosia mutta suunnittelun asteelle jäänyt. Osittain siksi, että haluaisin sen näkyvän (sleeve) mutta toisaalta työni puolesta se ei kyllä saisi näkyä. Toisaalta, ja ehkä tärkeimpänä, en vielä ole keksinyt sopivaa, lopullista aihetta, vaan se tuntuu vaihtuvan jos ei viikoittain niin ainakin kerran kuussa. Tosin sen tiedän, että jossain vaiheessa tatuoin jotain lapsistani itseeni... Aika kuluu ja lapset kasvaa niin pirun nopeasti, että huomenna ne jo pakkaa kamojaan ja muuttavat jonkun lökäpöksyn kanssa yhteen (ja ei, tarkoituksena ei ole loukata ketään ko. kansanryhmään kuuluvaa)... :)

Toisaalta myös elämässä tapahtuneet muutokset ovat sellaisia, jotka haluaisin hakata ihoon. Pera kertoi tatuoinneistaan, että jäljellä on vain haikea kaipuu siitä mitä joskus oli (anteeksi, jos käsitin väärin, syytä tuota Lapin Kultaa tuop(e)issa) ja mä ainakn haluisin niistä jäävän muutakin kuin vain muiston. Olkoon se sitten ruma tatuointi, ainoa mikä merkitsee on se kuvan merkitys itselle ja omaan elämään.

Meni syvälliseksi joten lopetan....
Czarnen

ViestiKirjoittaja drinkalot » Ke Kesä 12, 2013 7:22 pm

Czarnen kirjoitti:Toisaalta, ja ehkä tärkeimpänä, en vielä ole keksinyt sopivaa, lopullista aihetta, vaan se tuntuu vaihtuvan jos ei viikoittain niin ainakin kerran kuussa.

Ole kova jätkä ja ota "Kanaa Kung Po 3,95" Kiinalaisilla kirjaimilla. :mrgreen:
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja Czarnen » Ke Kesä 12, 2013 7:38 pm

drinkalot kirjoitti:
Czarnen kirjoitti:Toisaalta, ja ehkä tärkeimpänä, en vielä ole keksinyt sopivaa, lopullista aihetta, vaan se tuntuu vaihtuvan jos ei viikoittain niin ainakin kerran kuussa.

Ole kova jätkä ja ota "Kanaa Kung Po 3,95" Kiinalaisilla kirjaimilla. :mrgreen:

No siitähän se idea sitten lähti :mrgreen: joku kun kysyy että miksi tuollainen niin sanoo vaan että kaveri sano foorumilla että se olisi hieno. Ei kai asioista tietysti liian vaikeeta tarvi tehdä...? :D
Czarnen

ViestiKirjoittaja Johnnyboy » To Tammi 09, 2014 5:19 pm

x
Viimeksi muokannut Johnnyboy päivämäärä To Helmi 11, 2016 12:41 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"Tupakointi lyhentää elämää - mutta onneksi vain loppupäästä"
Käyttäjän avatar
Johnnyboy

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Vapaata puhetta