risut ja ruusut

Valvoja: Lasse

risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja pertti66 » Su Syys 04, 2005 10:46 am

Olen pari kertaa tilanut sikareja sikaritalosta ja täytyy sanoa että sikarit ovat aivan erinomaisesti pakattuja ja tilaukset tulivat nopeasti.Nämä sivustot ovat myös hyvin tehdyt ja sikarien esittelyt mielenkiintoisia.Premium luokan sikareja saisi olla laajempi valikoima varsinkin kun uskoisin itseni kaltaisia maistelijoita olevan huomattavia määriä.
pertti66

ViestiKirjoittaja Jussi » Ma Syys 19, 2005 4:56 pm

Ja täältä tulee lisää Ruusuja. Olin tilannut Sikaritalosta vahingossa samaa sikaria kahdessa eri pakkauksessa. No ottivat yhteyttä tekstiviestillä sekä sähköpostilla, josko haluaisin vaihtaa toisen satsin johonkin muuhun. Tämä on sitä ihan oikeaa PALVELUA. Aiemmin kävi myös pieni kömmähdys erään humin kanssa mutta silloinkin sain uuden ja vielläpä kalliimman tuotteen samaan rahaan tilalle.
Käyttäjän avatar
Jussi

ViestiKirjoittaja TH » Pe Marras 04, 2005 6:58 pm

Muutamia tilauksia tehneenä voin todeta palvelun olevan ensiluokkaista, ainoa pieni huomautus tulee yhden tilauksen lähettäminen väärää osoitteeseen.
Valikoima niin sikarien kuin oheistavaran osalta voisi olla laajempi.
Foorumi on loistava idean, kun vielä laajempi sikarien nauttijakunta löytäisivät tänne.
Siihen voimme kaikki vaikuttaa..

T: Paholaismaisen pistävän ja löyhkäävän hajun ystävä
TH

ViestiKirjoittaja Pikkis » Ke Tammi 09, 2008 7:56 pm

Heips, ruusuja tulee täältäkin, palvelu on ollut aina todella hyvää, mutta valitettavasti joudun nyt nakkaamaan yhdellä risullakin :(

Tilasin Joulun alla 50kpl Sibelius mini vanilijan makuisena, mutta kuten viimeksi, eivät sikarit nytkään maistu tai tuoksu yhtään vanilijalle, ongelma tai harmin aihe onkin se, että en ole saanut vastausta tiedusteluuni, onko kyseisessä tuotteessa edelleen samaa ongelmaa, kuin aiemmin, että maut ovat menneet sekaisin eikä voi tietää mitä saa, sikarit ovat erittäin hyviä ja tykkään niistä tuollaisinakin. Mutta vastaus olisi ollut kiva saada, nyt on tainnut jo mennä parikin viikkoa, kun lähetin mailia.

Mutta yksi risu ei ole paha, kun muuten heitän ruusukimpulla :D
Pikkis

ViestiKirjoittaja Poro- » Ke Tammi 09, 2008 8:33 pm

Tämä vaniljahomma onkin suuri ongelma, sillä jos itse tilaisin punttisikareita, ehdottomasti en hyväksyisi vaniljaa, koska se sotkee koko humidorin hajumaailman.

Sen sijaan jos ostaisin pieniä paketteja, voisin ottaakkin vaniljaa vaihtelun vuoksi. Luulen, että moni palstalainen on samaa mieltä. Suurissa erissä minit vaativat yleensä ainakin tupperisäilytyksen.
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Vieras » Ke Tammi 09, 2008 10:00 pm

Mä voin vaihtaa noi noin 47kpl tavallista siihen vaniljaan jos jollakin on sitä :D Mulla alkaa olemaan niin paljon tota tavallista ja tykkään vaniljan makuisista
Vieras

ViestiKirjoittaja Pikkis » To Tammi 10, 2008 2:39 pm

Anonymous kirjoitti:Mä voin vaihtaa noi noin 47kpl tavallista siihen vaniljaan jos jollakin on sitä :D Mulla alkaa olemaan niin paljon tota tavallista ja tykkään vaniljan makuisista

Mitä mitä, miten mun nimimerkki ei näy vaikka olen kirjautunut? No mutta kuitenkin, kyllä noista se 50kpl tulee kasaan, mä kun nyt haluaisin edes yhden sellaisen Sibelius vaniljan saada maistettua :cry: kaikki niitä ovat kehuneet, jotka ovat polttaneet prkle kun tänne ei yhtään eksy, jos tilaisi kaamean kasan niin osuisikohan sitten sekaan niitä :D
Pikkis

Re: risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja zero.e » Pe Touko 16, 2008 2:33 pm

pertti66 kirjoitti:Olen pari kertaa tilanut sikareja sikaritalosta ja täytyy sanoa että sikarit ovat aivan erinomaisesti pakattuja ja tilaukset tulivat nopeasti.Nämä sivustot ovat myös hyvin tehdyt ja sikarien esittelyt mielenkiintoisia.Premium luokan sikareja saisi olla laajempi valikoima varsinkin kun uskoisin itseni kaltaisia maistelijoita olevan huomattavia määriä.

Palvelu todellakin on ensiluokkaista ja toimitukset nopeita. Sivulle kaipaisin kyllä lisää kuvia sikareista pistemäärien rinnalle. Osa ostopäätöstäni ainakin syntyy sikarin ulkonäön ja sen luoman ensivaikutelman perusteella.

Pakko kysyä nyt kun tuli kirjoitettua: mihin "sikaritalo suosittelee" merkintä perustuu? Hinta/laatusuhteeseen? Yleiseen suosioon? On mietityttänyt jo useamman kerrran kun on kohdalle osunut.
Käyttäjän avatar
zero.e

Re: risut ja ruusut

ViestiKirjoittaja Warrior » La Touko 17, 2008 12:48 am

Isoja ruusuja "Töölön Sikarikaupalle". Kävin eilen ostamassa neljä piippua, viisi sikaria, 200 kappaletta piipunrasseja, neljä pakkausta flakea ja kaksi Fibam 2 -imuketta. Palvelu oli ensiluokkaista, ja sain hyviä neuvoja piippujen sisäänpolttoa varten. Kahvi oli erityisen hyvää, ja sitä oli riittävästi. Yleensä teen superisoja ostoksia aika harvoin. Nyt siihen oli hyvä syy. Lisäksi yksi pyytämistäni piipuista oli hankittu ymmärtääkseni erityisesti pyynnöstäni paikalle. Rupattelu oli mukavaa, ja ajankulku pysähtyi ikään kuin hetkeksi myönteisessä mielessä. Päivästäni tuli loistava. Kiitos vielä kerran Markulle!
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

Palaa alueelle Uutiset ja palaute ja parannusehdotukset