Poistettavat viestit/ketjut

Valvoja: Lasse

Poistettavat viestit/ketjut

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Pe Elo 30, 2013 12:15 am

Olen harmikseni laittanut merkille, että ylläpito suorittaa sinänsä tärkeitä siivoustoimenpiteitä. Juttu on kuitenkin niin, että oleellisia keskusteluja heitetään "vuorten taa", kun taas jotkin tarkoituksettomat kyselyt saavat jatkaa majoittumistaan. Kysymykseni ylläpidolle kuuluukin: "Onko tällä foorumilla teille paskankaan väliä, vai siivoatteko summassa?"

Muutenkin Kai on poistanut suuren osan postauksistaan, esim. piipputupakan blendaus-ketjussa, mikä oli oikeasti tärkeää informaatiota. Onko tässä taustalla joku lain sanelema juttu, vai fiilispohjaltako vetelette?
Olisin kirjoittanut enemmänkin, mutta mustepulloni katosi yhtäkkiä jonnekin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

Re: Poistettavat viestit/ketjut

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Pe Syys 06, 2013 1:17 am

Ihmeellinen nillittäjä näköjään ihmisestä voi tulla kännissä. Tällä osastolla kun ei voi editoida viestejään, niin täytyy pehmentää näin jatkoviestillä. Siis, pahoittelen kusipäistä sävyäni tuossa ylempänä.

Kysymyksen asiaydin toki askarruttaa edelleenkin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja noviisi » Pe Syys 06, 2013 6:46 pm

Reverend Godless kirjoitti:Ihmeellinen nillittäjä näköjään ihmisestä voi tulla kännissä. Tällä osastolla kun ei voi editoida viestejään, niin täytyy pehmentää näin jatkoviestillä. Siis, pahoittelen kusipäistä sävyäni tuossa ylempänä.

Heh-heh! Onko tänään lempeä ja maailmaa syleilevä kukkaistyttökänni päällä? :mrgreen:
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja drinkalot » Pe Syys 06, 2013 6:52 pm

Mä en ole kyllä nyt lähiaikoina huomannut suurempia poisteluita. Niitä kyllä oli ennen yleisilmeen muuttamista.
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja seimi » Pe Syys 06, 2013 7:33 pm

drinkalot kirjoitti:Mä en ole kyllä nyt lähiaikoina huomannut suurempia poisteluita. Niitä kyllä oli ennen yleisilmeen muuttamista.

Hä? Mä en oo huomannut mitään "yleisilmeen muuttamista". Koska tällainen on tapahtunut? Miks mulle ei kerrottu? Toi voi olla, että RG viittaa johonkin piiputteluthreadeihin. Musta sikariposteista on pysynyt kaikki. Musta ei tule koskaan tolleen väkivaltainen kännissä kuin Revanderista, mutta usein tulee kyllä luettua posteja, mitä en muista kirjoittaneeni.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja seimi » Pe Syys 06, 2013 7:34 pm

seimi kirjoitti:
drinkalot kirjoitti:Mä en ole kyllä nyt lähiaikoina huomannut suurempia poisteluita. Niitä kyllä oli ennen yleisilmeen muuttamista.

Hä? Mä en oo huomannut mitään "yleisilmeen muuttamista". Koska tällainen on tapahtunut? Miks mulle ei kerrottu? Toi voi olla, että RG viittaa johonkin piiputteluthreadeihin. Musta sikariposteista on pysynyt kaikki. Musta ei tule koskaan tolleen väkivaltainen kännissä kuin Reverendirista, mutta usein tulee kyllä luettua posteja, mitä en muista kirjoittaneeni.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja seimi » Pe Syys 06, 2013 7:35 pm

Jaa, yritin muokkaa ton nimen oikein, mutta se teki ton. Dippa daa.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja drinkalot » Pe Syys 06, 2013 7:44 pm

seimi kirjoitti:Hä? Mä en oo huomannut mitään "yleisilmeen muuttamista". Koska tällainen on tapahtunut? Miks mulle ei kerrottu?

Nyt on kyllä havaintokyvyssä aika väkevä puute.

viewtopic.php?f=22&t=3307
Hasta la Victoria Siempre!
Käyttäjän avatar
drinkalot

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Pe Syys 06, 2013 9:24 pm

noviisi kirjoitti:
Reverend Godless kirjoitti:Ihmeellinen nillittäjä näköjään ihmisestä voi tulla kännissä. Tällä osastolla kun ei voi editoida viestejään, niin täytyy pehmentää näin jatkoviestillä. Siis, pahoittelen kusipäistä sävyäni tuossa ylempänä.

Heh-heh! Onko tänään lempeä ja maailmaa syleilevä kukkaistyttökänni päällä? :mrgreen:

Oli juurikin sellainen. Niin se maailma heittelee. Onneksi foorumille ei ole asennettu alkolukkoa vielä.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja Johnnyboy » Pe Syys 06, 2013 10:10 pm

Reverend Godless kirjoitti:
Oli juurikin sellainen. Niin se maailma heittelee. Onneksi foorumille ei ole asennettu alkolukkoa vielä.

Parhaat jutut jäisi kertomatta jos olisi alkolukko. Eikä kukaan meitä tunne..... paitsi jotkut... ehkä... ja vitunko väliä. :mrgreen:
"Tupakointi lyhentää elämää - mutta onneksi vain loppupäästä"
Käyttäjän avatar
Johnnyboy

Palaa alueelle Uutiset ja palaute ja parannusehdotukset