Rauha humidorissa, sielussa sekä ehdotus

Valvoja: Lasse

ViestiKirjoittaja Arru » Su Tammi 28, 2007 6:28 pm

Joo. JSP n kaa sama mieltä. Voihan tytöt kirjoittaa tänne vapaasti aiheita mitä haluavat, voi ja saa jopa korvamerkata että tyttöjen vastaukset only... Vapaa puhettä osiossa puhutaan mopoista, miks ei myös mekoista/meikeistä/kukkakasvatuksesta/poneista/PMS... Eli mielipide: tässä ei ole eroitettu miehet only, miks pitäis naiset only... Seuravaksi vammaisten osio? Tää sit ei ole tarkoitettu miltään kannalta loukkaukseksi ketään kohti, rakentava keskustelua vaan :wink: .
Käyttäjän avatar
Arru

ViestiKirjoittaja Aapo » Ma Tammi 29, 2007 5:24 am

JSP kirjoitti:En vain käsitä miksi täällä pitäisi olla erillistä naisten-osastoa varsinkaan kun keskustelu ei niin järin vilkasta ole muutenkaan.

No helevettiläinen, mää en ainakaan ala, jos mimmit alkaa puimaan että millainen käsilaukku sopii Cedros deLuxe 3:n aisapariksi ja sopiiko sama veska CdL 2:n kanssa ollenkaan, tai miten sikarin hajun saa korkokengistä parhaiten pois, tai millainen huulipuna istuu colorado claron kanssa sävy sävyyn! En kertakaikkiaan!

Anteeks, mie menen nyt nukkumaan. :)

...ihan pari pientä viestiä vaan enää!

JSP kirjoitti:Mutta vähentäisikö uudelle tulijalle foorumin "herra-kerho" vaikutelmaa se, että naisille olisi oma osastonsa?

Pahoin pelkään että se vahvistaisi tätä - varsin väärän oloista - vaikutelmaa. Minulta siis kategorinen "ei". Tuli sitten vaikka huulipunat ja korkkarit! :D
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Warrior » Pe Helmi 23, 2007 1:03 am

JSP kirjoitti:Miksi ihmeessä pitäisi olla jotain nais-sikaristit aluetta? Eihän mihinkään saada mitään uutta näkökulmaa jos naiset olisivat omalla alueellaan. Jos nykyiset keskustelut eivät kelpaa ja naiset pitävät niitä liian äijämäisinä (hah, tällä saitilla) niin tehköön itse jotain. Aloittakoon naisia kiinnostavista asioista keskuskusteluja ja pistäköön olemassaoleviin sitä haluttua nais-näkökulmaa.

Warriorkin on ikävä kyllä ollut hiljaa viime aikoina. Odottaako hän, että pojat hoitaa homman? :D

Minulla on ollut työkiireitä, joten en ole joutanut kirjoittamaan, vaikka halua olisikin ollut. Kun samassa työpaikassa on ollut useita sijaisia ennen minua, niin asioiden aika-tauluttamiseen, uudelleen opettamiseen ja niiden kiinni ottamiseen menee aikaa.

En ajatellut kyllä kirjoittaessani, että miesten pitäisi hoitaa yksistään kirjoittaminen tälle palstalle. Jpopin ajatuksessa on sikäli järkeä, etten tarkoittanut sitäkään, että pitäisi nyt ryhtyä perustamaan joka tai joistakin asioista erinäisiä keskustelun aiheita sekä miehille että naisille. Lähinnä tarkoitin sitä, että naiset voisivat rohkeammin ilmaista palstalla olemassa olonsa.

Tuskin me naisetkaan sentään pohtisimme vaate- ja käsilaukkuasioita sikaripalstoilla :lol:. Minulle kelpaavat aivan hyvin nykyiset keskustelutkin, mutta haluaisin naisten vain rohkeammin ilmaisevan omia mielipiteitään sikariasioista. Riittäisikö tämä tällä kertaa naisnäkökulman esilletuomiseksi :)?
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Poro- » Pe Helmi 23, 2007 7:40 am

Minulle ainakin riittää :lol:
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja rekola » La Helmi 24, 2007 4:51 pm

Tämä keskustelu kuulostaa vähän utopistiselta. Viljellään pelkoa ja hätäisiä päätelmiä. Mitä jos....

Kuitenkin tällä foorumilla hameväkeä ei kauheasti ramppaa. Mitä sikaritalosta tilanneisiin naisiin tulee, en usko heidän olevan foorumin kohderyhmää. Ja eihän pelkät nimet todellisuudessa mitään tarkoita. Näkyy sitä miehiä stokkan naisten alusvaate osastolla ostopuuhissa niin ikään, mutta vain harvi niitä ostaa omaan käyttöön. Toki niitäkin löytyy! ja tällöin puhutaan erittäin pienestä marginaalista. Menkää kadulla kyselemään ihmisiltä, kuinka moni polttaa sikaria. Väitän, että vasta sadas hihasta nykäisy tuottaa myönteisen vastauksen. Ja hän on mies sanokaa minun sanoneen.

Mitä tätä murehtimaan? tai jos niin samalla voidaan murehtia, että kuka kokkaa Matille uuniperunat Susan Kurosen jälkeen?
Käyttäjän avatar
rekola

Re:

ViestiKirjoittaja Warrior » Ma Huhti 21, 2008 1:58 pm

rekola kirjoitti: Kuitenkin tällä foorumilla hameväkeä ei kauheasti ramppaa. Mitä sikaritalosta tilanneisiin naisiin tulee, en usko heidän olevan foorumin kohderyhmää. Menkää kadulla kyselemään ihmisiltä, kuinka moni polttaa sikaria. Väitän, että vasta sadas hihasta nykäisy tuottaa myönteisen vastauksen. Ja hän on mies sanokaa minun sanoneen.

Mitä tätä murehtimaan? tai jos niin samalla voidaan murehtia, että kuka kokkaa Matille uuniperunat Susan Kurosen jälkeen?

Mielenkiintoisia ajatuksia ovat nämäkin. Foorumilla ei ramppaa kauheasti "hameväkeä", tai sitten tänne kirjoittava nainen ei uskalla tunnustaa kuuluvansa toiseen sukupuoleen, millä en nyt tarkoita Simone de Beauvoirin lanseeraamaa käsitettä. Miksi "Sikaritalosta" tilanneet naiset eivät olisi foorumin kohderyhmää? Ainakin "Sikaritalon" kohderyhmää he ovat, mutta jos foorumin asenne on toinen, en ihmettele naisten halua olla hiljaa. Lisäksi väite siitä, että kadulla vasta sadas nykäisy jonkun hihasta tuottaisi vastaan sikarinpolttajan, on paikkansapitämätöntä asiaa. Ei tarvitse mennä kuin ensimmäiseen kahvilaan, jossa saa polttaa, niin paikalla on vähintään yksi tai kaksi sikaristia. Minulle sikarinpolttaja on ensisijaisesti sikaristi, vasta toissijaisesti sitten jotakin muuta. Mielenkiintoisia ihmisiä riittää siitä huolimatta, mitä näillä on housuissaan.

Murehtimisen käsite tässä yhteydessä vaikuttaa ylilyönniltä eikä ole minun ilmaisemani käsite. Ennen kuin mietitään Matin uuniperunoiden valmistusta, olisi syytä miettiä, miksi jonkun pitäisi ylipäätään kokata Matille uuniperunat. Mattihan voi kokata ne itse. Toisaalta en niinkään miettisi niitä uuniperunoita vaan sitä, että pääministeri valehtelee julkisesti. Joka kieroilee vähässä, kieroilee myös paljossa, joten se niistä uuniperunoista.
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

Re: Rauha humidorissa, sielussa sekä ehdotus

ViestiKirjoittaja zero.e » Ma Huhti 21, 2008 10:43 pm

Itse kannatan ehdotusta. Kaikkihan tietävät ettei makuasioista voi muuta kuin kiistellä. Olisi tosiaan kiva saada vähän naistenkin näkemyksiä, kokemuksia ja tottumuksia selville. Kuvitella saattaa ettei naisten sikarien nauttiminen ole yhtä "karskia" kuin meikäläisillä. "Pokeria pelatessa aurinkolasit silmillä hämärässä huoneessa samaan kellonaikaan joka lauantai ilta. :sigge: "
Käyttäjän avatar
zero.e

ViestiKirjoittaja Warrior » Ti Huhti 22, 2008 7:11 pm

Olen sanonut jo aikaisemmin, että kyseessä oli ehdotus. Olisi vain mukavaa, jos joku uskaltaisi sanoa minunkin lisäkseni, että naisena olen pannut merkille sitä sun tätä sikaroinnista ja piiputtelusta eikä siitä tarvitsisi mennä sen kummempaan karsinointiin. Tällaiset keskustelunavaukset voisivat muutenkin sähäköittää foorumin sisältöä ihan myönteisessä mielessä.
Käyttäjän avatar
Warrior

Re:

ViestiKirjoittaja Warrior » Ma Huhti 28, 2008 2:11 pm

rekola kirjoitti: Kuitenkin tällä foorumilla hameväkeä ei kauheasti ramppaa. Mitä sikaritalosta tilanneisiin naisiin tulee, en usko heidän olevan foorumin kohderyhmää - - ja tällöin puhutaan erittäin pienestä marginaalista. Menkää kadulla kyselemään ihmisiltä, kuinka moni polttaa sikaria. Väitän, että vasta sadas hihasta nykäisy tuottaa myönteisen vastauksen. Ja hän on mies sanokaa minun sanoneen.

Se, mikseivät naiset ehkä tunnusta, että kirjoittavat tälle foorumille, ei johdu "Sikaritalosta". Minä ainakin olen saanut osakseni hyvää palvelua. Kysymyksessä on osa miesfoorumilaisten asenteista, josta otin näytteen ylle. Jos olisin halunnut olla ilkeä, olisin saanut kasattua näytteistä paljon näyttävämmänkin otoksen. Kun tällaista mutu-tietoa ja -kuvittelua sekä "akat pysyköön lestissään" -ajattelua (ei uskota naisten olevan foorumin kohderyhmää) esiintyy, niin saadaan halutunlainen tulos.
Käyttäjän avatar
Warrior

Re: Re:

ViestiKirjoittaja Aapo » Ke Touko 07, 2008 2:08 am

Warrior kirjoitti:Mielenkiintoisia ajatuksia ovat nämäkin.

Jos foorumia lukevat naarasihmiset hautovat vastauksiaan niin kauan kuin tässä, niin keskustelualueen äijät emme niitä koskaan pääse lukemaan. Nimittäin siinä vaiheessa kun niitä alkaa tippumaan on teräväpiirtolähetykset aloitettu maassamme jo hyvä tovi sitten, eikä rotumme uroksista ole enää muuhun kuin sohvalla lojumiseen. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

Ehkä siis oleellisempi kysymys onkin, mitä vikaa Matin uuniperunoissa oikein oli kun yhteiselämä ei ottanutkaan toimiakseen?
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Aapo » Ke Touko 07, 2008 2:21 am

sikaritalo kirjoitti:Ymmärrykseni mukaan tällä keskustelupalstalla toimii melko suppea harrastajajoukko, josta vain osa lienee Sikaritalon (nettikaupan) varsinaisia tai aktiivisia asiakkaita.

Haist itte! ...kele, kai se pittää sit se vesjpiippu tilata. Ehtiikö perjantaiksi, ennen kun mänen mökille? :wink:

sikaritalo kirjoitti:Aktiivisen asiakaskunnan määrä on nykyisin runsaat kaksituhatta.

No voihan isännän vartiset nahkajalkineet! Tuohan kuulostaa hyvältä. Kai se pittää se helkkarin piippu ostaa.

sikaritalo kirjoitti:Heistä lienee ruotsinkielisiä kymmenen prosenttia ja muukielisiä viitisen prosenttia.

85% on tehnyt vaitiololupauksen? :D
Käyttäjän avatar
Aapo

Re: Re:

ViestiKirjoittaja Aapo » Ke Touko 07, 2008 2:23 am

Warrior kirjoitti:Se, mikseivät naiset ehkä tunnusta, että kirjoittavat tälle foorumille, ei johdu "Sikaritalosta". Minä ainakin olen saanut osakseni hyvää palvelua. Kysymyksessä on osa miesfoorumilaisten asenteista, josta otin näytteen ylle. Jos olisin halunnut olla ilkeä, olisin saanut kasattua näytteistä paljon näyttävämmänkin otoksen. Kun tällaista mutu-tietoa ja -kuvittelua sekä "akat pysyköön lestissään" -ajattelua (ei uskota naisten olevan foorumin kohderyhmää) esiintyy, niin saadaan halutunlainen tulos.

Ainakin meikäläisen mielestä oikea lähestymistapa asiaan löytyy Studio Julmahuvin maalaisisännät studiokeskustelussa -sketsistä. :evil:
Käyttäjän avatar
Aapo

R

ViestiKirjoittaja Warrior » Ke Touko 07, 2008 4:39 pm

Aapo kirjoitti:Jos foorumia lukevat naarasihmiset hautovat vastauksiaan niin kauan kuin tässä, niin keskustelualueen äijät emme niitä koskaan pääse lukemaan. Nimittäin siinä vaiheessa kun niitä alkaa tippumaan on teräväpiirtolähetykset aloitettu maassamme jo hyvä tovi sitten, eikä rotumme uroksista ole enää muuhun kuin sohvalla lojumiseen. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

Ehkä siis oleellisempi kysymys onkin, mitä vikaa Matin uuniperunoissa oikein oli kun yhteiselämä ei ottanutkaan toimiakseen?

Ihan totta, varsinkin kun osan suista sulkee pelko vastaanotosta, luulisin. Palatakseni Matin uuniperunoihin totean, että tuskin kukaan fiksu nainen ottaa itselleen miestä, joka ei uskalla tunnustaa, että etsii seuraa netin deitti- eli seksipalstalta. Toisaalta tosimiehen ei olisi tarvinnut edes päätyä kyseiselle palstalle. Ehkä Matin uuniperunoiden suurin vika oli se, että ne olivat vanhentuneita, pilaantuneita, ajastaan jäljessä olevia ja epärehellisiä :roll: uuniperunoiksi. Ne saattoivat olla myös jääneet mukula-asteelle :lol:, joten niistä ei edes ollut uuniperunoiksi pitempää käyttöä ajatellen.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Aapo » To Touko 08, 2008 1:01 am

Uuniperunat á la alt.smokers.cigars:

Sisus mäkeen, kuori täyteen juustoa ja pekonia. Hukutetaan hapankermaan.

Verisuonia ruoskitaan kunnes hiljaisuus taas vallitsee.
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Warrior » To Touko 08, 2008 6:38 pm

Aapo kirjoitti:Uuniperunat á la alt.smokers.cigars:

Sisus mäkeen, kuori täyteen juustoa ja pekonia. Hukutetaan hapankermaan.

Verisuonia ruoskitaan kunnes hiljaisuus taas vallitsee.

Just. Matin uuniperunoista sisus olikin unohtunut mäkeen tai vastamäkeen :) . Verisuonien ruoskinta jatkuu käräjäoikeudesta hovioikeuteen asti. Onhan se ennenkuulumatonta, että vähävarainen yksinhuoltaja uskalsi sanoa julkisesti, että häntä oli kohdeltu huonosti ihan Ikeaa myöten.

Ehdotan uutta uuniperunaresepitä. Sisus säilytetään. Kuori täyteen juustoa ja sinihomejuustoa. Hukutetan valkosipuliin. Myös muut täytteet ovat sallittuja.
Käyttäjän avatar
Warrior

Edellinen

Palaa alueelle Uutiset ja palaute ja parannusehdotukset