Kahvia?

Valvoja: Lasse

Kahvia?

ViestiKirjoittaja Warrior » Pe Tammi 04, 2008 6:21 pm

Milloin "Sikaritalon kahvivalikoimat täyttyvät uudelleen? Onko tulossa uutuuksia?
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Sami » Ke Tammi 09, 2008 8:32 pm

Saahan kahveja tilattua suoran http://www.mokkamestarit.fi
Ite oon tilannu sieltä ja hyvin on toiminu.
Sami
Sami

ViestiKirjoittaja Warrior » La Tammi 12, 2008 10:51 pm

sikaritalo kirjoitti:Verkkokaupassa asioi vuosittain yli tuhat (1 000) asiakasta. Vaikka rakastamme vähemmistöjä, kahvivaraston pitämien kahden promillen asiakastolle on liioittelua.

Häpeä närästää minua nyt kuin päivän vanha Mokkakatriina

Kai L

No, jos olisin kauppias, tekisin aivan samoin. Kysyntä määrää tarjonnan, eikä siinä ole mitään. Minusta on vähän harmi, etteivät useammat henkilöt ole ostaneet kahvia Verkkokaupan kautta. Itse kaipasin kahvia lähinnä siksi, että kaiken tai melkein kaiken olisi saanut kätevästi yhdestä ja samasta paikasta. Eri tuotteiden hankkiminen monesta paikasta tulee myös kuluttajalle kalliimmaksi.

Siksi toiseksi Töölön Sikarikaupassa käynti ei ole itselleni ylivoimaisen esteen takana. Kiitos myös Mokkamestarien nettiosoitteesta. Pitänee siirtyä hankkimaan laatukahvinsa näiden kahden paikan kautta. Muina päivinä voikin sitten tyytyä Braziliin ja Costa Ricaan, joista jälkimmäisessä on vissiin yhtä pehmeä maku kuin ennenkin.

Kiitos myös vastauksesta!
"Elämä on taidetta, taide elämää. Vain elämällä, joka on taidetta, on merkitystä." Warriorin motto.
Käyttäjän avatar
Warrior

ViestiKirjoittaja Sami » Su Tammi 13, 2008 9:42 am

Kannattaa kokeilla myös Pauligin Kolumbia, Kenia yms. kahveja. Unohtamatta Cafe Parisienne tai mikä se oli, erittäin tummapaahtoinen, löytyy ainakin Vantaalla melkein joka pikkukaupastakin.
Tai jos lähelläsi on Roberts Coffee. Kannattaa sielläkin piipahtaa kyselemässä kahveja.
Sami
Sami

ViestiKirjoittaja mr__night » Su Tammi 13, 2008 3:41 pm

Kun tässä nyt näemmä luetellaan muitakin hyviä kahvin ostopaikkoja, niin vaikka oma suosikkini on Mokkamestarit (niiltä kun saa ainakin silloin tällöin kuubalaista kahvia), mun mielestä mainitsemisen arvoinen on myös Helsingissä, Hakaniemen kauppahallissa sijaitseva Parhiala.
Käyttäjän avatar
mr__night

ViestiKirjoittaja mr__night » Su Tammi 13, 2008 3:44 pm

mr__night kirjoitti:Kun tässä nyt näemmä luetellaan muitakin hyviä kahvin ostopaikkoja, niin vaikka oma suosikkini on Mokkamestarit (niiltä kun saa ainakin silloin tällöin kuubalaista kahvia), mun mielestä mainitsemisen arvoinen on myös Helsingissä, Hakaniemen kauppahallissa sijaitseva Parhiala.
Tämä ei toki taida kauempana asuvia auttaa, koska tietääkseni heillä ei ole postimyyntiä.
Käyttäjän avatar
mr__night

ViestiKirjoittaja Warrior » Su Tammi 13, 2008 9:32 pm

Sami kirjoitti:Saahan kahveja tilattua suoran http://www.mokkamestarit.fi
Ite oon tilannu sieltä ja hyvin on toiminu.

sikaritalo kirjoitti:Niinpä, ajattelimme itsekin ehdottaa Tampereen suuntaa. Ymmärrän kyllä Warrioria ja Topia: samalla postituksella (ja postimaksulla) on saanut kätevästi tarvitsemansa kahvin.

Kai

mr__night kirjoitti:Kun tässä nyt näemmä luetellaan muitakin hyviä kahvin ostopaikkoja, niin vaikka oma suosikkini on Mokkamestarit (niiltä kun saa ainakin silloin tällöin kuubalaista kahvia), mun mielestä mainitsemisen arvoinen on myös Helsingissä, Hakaniemen kauppahallissa sijaitseva Parhiala.

Lämmin kiitokseni kaikille uusia ostopaikkoja ehdottaneille. Olen jo käynyt tutustumassa Mokkamestarit Oy:n nettisivuille. Tähän kun vielä lisätään Töölön Sikarikauppa ja Hakaniemen kauppahallin Parhiala, niin laatukahvin ostopaikat ovat turvatut.

Juon kahvia aika harvoin, mutta silloin kun juon, en halua turvautua tavallisten kauppojen ja markettien kahveihin, jos ei ole pakko. Myös sisareni on innostunut laatukahveista, ja sama koskee niitä ystäviäni, jotka ovat kiinnostuneita eri kahvilaatujen mauista. Lahjaideana kahvi on mielestäni mainio ihmisille, joilla on jo kaikkea. Elämyksiä ei ole koskaan liikaa.
Käyttäjän avatar
Warrior

Re: Kahvia?

ViestiKirjoittaja Jso » Su Huhti 20, 2008 5:52 pm

Jos saanen vielä lisätä, Briteissä sijaitsevasta verkkokaupasta http://www.hasbean.com löytyy aika hulppea ja edullinen tarjonta :) Mm. kahvi tulee muutamassa päivässä, pienien määrien tilaus ei ole ongelma (postikulut kulkevat suoraan painon mukaan), jauhatuksen saa päättää itse, sekä tietenkin asiantunteva palvelualtis henkilökunta. Laatupaikka kertakaikkiaan, taidanpa tästä laittaakin tulemaan 250 grammaa Toba Sulawesi espressoblendiä :P
Jso

ViestiKirjoittaja Sami » Su Huhti 20, 2008 7:20 pm

Jso kirjoitti:Jos saanen vielä lisätä, Briteissä sijaitsevasta verkkokaupasta http://www.hasbean.com löytyy aika hulppea ja edullinen tarjonta :) Mm. kahvi tulee muutamassa päivässä, pienien määrien tilaus ei ole ongelma (postikulut kulkevat suoraan painon mukaan), jauhatuksen saa päättää itse, sekä tietenkin asiantunteva palvelualtis henkilökunta. Laatupaikka kertakaikkiaan, taidanpa tästä laittaakin tulemaan 250 grammaa Toba Sulawesi espressoblendiä :P

Tosiaan voin suositella lämpimästi, vieläkin. Postikulut ovat olleet omalla kohdallani aikamoiset. Ehkä olen tilannut liikaa joka kerta :lol:
Täytyy lopettaa kimppatilaukset tuolta :twisted:
Sami
Sami

ViestiKirjoittaja Warrior » Su Huhti 20, 2008 9:17 pm

Juon vieläkin Samin lähettämiä kahvimaistiaisia. Jokainen sunnuntai-ilta on juhlahetki sikarin ja kahvin kera!
Kohta voisi kääntyä Mokkamestarien puoleen, kun tulee täyteen täydet vuosikymmenet ensi kuussa. En kuitenkaan aio ripustaa lakanaa parvekkeelle niin kuin se muutama henkilö, joka ilmoitti, että pannu on kuumana koko päivän. Lakanatarina on tosi, kun näin itse lakanan Oulussa nuorena opiskelijana.
Käyttäjän avatar
Warrior

Palaa alueelle Uutiset ja palaute ja parannusehdotukset