Kysymys Shisha Sultana Double II:sta

Pulputi pulputi, vesipiippuvihjeet ja keskustelu löytyy täältä.

Valvoja: Lasse

Kysymys Shisha Sultana Double II:sta

ViestiKirjoittaja Jiigeri » Su Elo 17, 2008 7:00 pm

Heippa pulputtelijat,

Tilasin tuossa aiemmin tänään sitten ensimmäisen vesipiippuni, sikaritalosta tuon Shisha Sultana Double II:n. Katsellessani hieman juttua vesipiipuista, törmäsin väittämään (joka suurella todennäköisyydellä varmaan pitääkin paikkaansa) että yleensä vesipiippujen mukana tulevat letkut (hoset?) on melko surkeita. No, muutamallakin foorumilla suositeltiin Nammorin hoseja, mutta olisiko kellään tietoa että käyvätkö moiset tuohon Sultana Double II:hin ja mistä niitä mahdollisesti saisi tilattua euroopasta? (Kertokaa itse suosimianne sivustoja).

Tässä vielä kyseiset nammorin hoset jotka joutuisi linkin takaa löytyvästä liikkeestä lähettämään rapakon takaa:
http://www.hookah-shisha.com/store/pc/c ... oduct=1574

Suositelkaa ihmeessä jotain muitakin hoseja, mielellään pesunkestäviä ettei tarvitse heti tilailla uusia (ei ole kokemusta niin en osaa edes arvata kuinka usein noita joutuisi vaihtamaan).

Kertokaapa samalla kokemuksianne siitä että kuinka pahasti alkaisi täysin valkoiset tapetit värjääntymään satunnaisella polttelulla vai värjäytyykö ollenkaan?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :-)
Jiigeri

Re: Kysymys Shisha Sultana Double II:sta

ViestiKirjoittaja noutti » Ma Elo 18, 2008 4:20 pm

itselläni on tuo sikaritalon 102cm pitkä letku ja olen siihen ollut enemmän kuin tyytyväinen. vanhasta letkusta lensi jotain palasia suuhun aina ja tilasin sitten tuon ja en ole katunut!

sisällä polttamisesta ei ole tietoa, koska en ole uskaltanut itse kokeilla sisällä :D polttaako moni yleensä edes sisällä ja jääkö hajuhaittoja? :D
http://tupakkatarha.blogspot.com Tupakinkasvatusbloginipistecom.
Käyttäjän avatar
noutti

ViestiKirjoittaja zipa » Ma Elo 18, 2008 6:53 pm

noutti kirjoitti:polttaako moni yleensä edes sisällä ja jääkö hajuhaittoja? :D

Mökillä poltan, mutta mökki on tervaköydellä tiivistettyä umpihirttä, joten ilmanvaihto on "melkoinen" ja koko torpan ominaistuoksu on niin voimakas että eipä siitä tervaisesta takanhajusta paljoa röökiä eroita...

Kotona meikäläisellä on tuollainen ylimääräinen takahuone, josta olen hieman haaveillut tekeväni kotiteatteri/sikari/korttihuoneen. Höyrysulkua seiniin ja kattoon, ilmanvaihtokanavaan sulkuluukku ja tuprutteluhetkiä varten oma ilmanvaihto kunnon imurilla ja tuloilman lämppärillä. Ilmanputsari siihen vielä kaveriksi, niin ei luulisi paljoa savu haisevan?
Käyttäjän avatar
zipa

ViestiKirjoittaja habibi » Ti Syys 09, 2008 12:58 pm

itse poltan olohuoneessani, josta on ovi suoraan rappukäytävään. polttelemisen aikana rappukäytävässä haisee makealta (ei siis lähelläkään tupakan ominaistuoksua) eikä kukaan ole tullut mitään sanomaan. kotona samalta haisee se muutama tunti tupruttelun jälkeenkin mutta hyvällä tuuletuksella siitä eroon pääsee. enemmän tuoksuu tuo hyllyllinen tupakkabokseja tossa :D
habibi

Palaa alueelle Vesipiippu