vesipiipun poltto ilman hiiliä ??

Pulputi pulputi, vesipiippuvihjeet ja keskustelu löytyy täältä.

Valvoja: Lasse

vesipiipun poltto ilman hiiliä ??

ViestiKirjoittaja nemopoe » Su Elo 08, 2010 7:40 pm

Ostin turkista vesipiipun ja myyjä sanoi etten tarvitse hiiliä siihen, mutta se ei kyllä toimi. Siinä on vaan se pesä mihin se tupakka tulee joten onko se myyjä huijannut mua vai miten sen pitäisi toimia? Se kyllä näytti että pitäs sytkärillä polttaa sitä pesää jotenkin, mutta en kyllä ymmärrä miten se märkä tupakka voisi palaa ilman hiiltä...?
nemopoe

Re: vesipiipun poltto ilman hiiliä ??

ViestiKirjoittaja Räyhäkäs » Ma Elo 09, 2010 8:27 am

Laitat orregaanoa siihen pesään ja tohotat bilteeman butaanijuotoskynällä liekkiä siihen. Ja eikun pajauttamaan!
"Kansanterveyskeskustelun nykylinja alkaa muistuttaa erään rotuopin ja alastonvoimistelun nimiin vannoneen valtion linjauksia."

http://ruokaa-ja-muutakin.blogspot.com
http://twitter.com/Rayhapetteri
Käyttäjän avatar
Räyhäkäs

Re: vesipiipun poltto ilman hiiliä ??

ViestiKirjoittaja Andy » Su Elo 22, 2010 1:25 pm

nemopoe kirjoitti:Ostin turkista vesipiipun ja myyjä sanoi etten tarvitse hiiliä siihen, mutta se ei kyllä toimi. Siinä on vaan se pesä mihin se tupakka tulee joten onko se myyjä huijannut mua vai miten sen pitäisi toimia? Se kyllä näytti että pitäs sytkärillä polttaa sitä pesää jotenkin, mutta en kyllä ymmärrä miten se märkä tupakka voisi palaa ilman hiiltä...?

Itse olen käsittänyt että "hiilettömät" on tarkoitettu muille tuotteille, kuin tupakkamolasseille. Oikea vesipiipputupakka ei edes pala kunnolla ilman hiiliä. Voi tosin myös olla, että vesipiippu on tarkoitettu tupakalle, mutta sinä tai myyjä on käsittänyt jotain väärin. :wink:
Andy

Palaa alueelle Vesipiippu