Mac Baren Navy Flake, paluu rikospaikalle

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Re: Mac Baren Navy Flake, paluu rikospaikalle

ViestiKirjoittaja Torchia » Pe Loka 07, 2011 7:25 pm

H8red kirjoitti:Pitää tilata pari laatikkoa varastoonkin.

Höm, taas kaivataan standardisointiviranomaista. Itse ainakin ymmärrän laatikon bulkkipakkauksena, ainakin neljänneskilo määrältään.

Ajattelemisen aihetta perjantai-iltaan.
Käyttäjän avatar
Torchia

ViestiKirjoittaja Sailor » La Loka 15, 2011 11:58 am

Eilen sitten hain paikallisesta tätä purkkihirmua testaukseen. Nyt parit pesälliset takana.
Aiemmat kommentoijat ovat jo toden sanoja tästä tuotteesta laukoneet. Purkkituoksu mut kuitenkin yllätti täydellisesti. Siitäpäs tulikin ihme assosisaatio johonkin nuoruuden tupangeihin (tais olla Krimin sodan aikaan). Eniveis, suoraan pötikästä piippuun ja tulille. Palaa kyllä helposti.
Mulle jäi vähän tylsähkö ja mitäänsanomaton vaikutelma tästä riiveestä, mutta missään tapauksessa tämä ei ole huonoa kessua lainkaan. Kohtalaisen mietoa, eikä toppaus häiritse niinkuin monen muun kohdalla. Nikotiinia kaipaisin lisää.
Tämän ottaminen paikallisen valikoimiin on kieltämättä paras kulttuuriteko, jota Turussa on kylttyyripääkaupunkivuotena tehty. Eipäs mennyt hukkaan tämäkään vuosi.
Pitääpi illalla testailla vielä kyytipojan kera.
Käyttäjän avatar
Sailor

ViestiKirjoittaja Sailor » La Loka 22, 2011 9:19 pm

Jatkoja, itsekullekin.
Oonkohan mä nyt taantunut, seestynyt tai jotain ihan muuta, mutta mä olen alkanut tykästymään tähän laivastolastuun. Painaisin tykkäänappia naamakirjassa vaan kun me ei siellä taideta kumpikaan olla, MacBaren ja minä.
Hyvää kessua jokatapauksessa. Edelleen pistää aprikoimaan tuo purkkituoksu kun en saa pieneen päähäni sen tupangin merkkiä jota vähäpoikana poltettiin ja tuoksui just samalta. Yöunet menee miettiessä.
Täältä tähän.
Käyttäjän avatar
Sailor

ViestiKirjoittaja Restless » La Huhti 14, 2012 6:41 pm

Tätä on nyt sitten maisteltu jo useampaan otteeseen, ja ei kyllä iske. Ei sitten millään. Kovin mitäänsanomattoman makuista, tylsää ja muuta sinne päin. En kyllä ole vielä koskaan maistanut yhtään Mac Barenin tupakkaa, niin että olisin siitä suuremmin pitänyt. Ja tämä menee samaa joukkoon... :|

No, sanotaan nyt silti että ei se nyt pahaa suoranaisesti ole, joten voi poltella purkin loppuun. Mutta uudestaan en siihen kajoa! On se niin tylsää että kesken piipunpolton torkahtaa. :D
Käyttäjän avatar
Restless

ViestiKirjoittaja Botn » La Huhti 14, 2012 6:48 pm

Aiemmassa viestissä touhotin uudelleen tilaamisesta... En ole enää samaa mieltä. Purkki lepuuttaa hyllyssä ja 100 grammasta jäljellä ~80g, jos jollekin vaihtoon kelpaisi...
Käyttäjän avatar
Botn

ViestiKirjoittaja _jussi_ » La Elo 25, 2012 4:53 pm

moikka,

noniin, tuli maisteltua mb navy flake. kiitokset Botn:lle vaihtareista. ekan piipullisen pakkasin niinkuin taitto
menetelmällä on opastettu, tais olla liian kuivaa siihen touhuun... sain kuitenkin poltettua piipullisen melkein loppuun asti. maku oli miltei mitäänsanomaton, tosin en ees tiedä mihin voisin verrata...

sen verta mietin tuota piipun latailua ja palasin perus täyttämiseen. eli kostutin tupakkia hiukan
ja hieroin sen hienommaks. latailin toisen piipullisen sitten ihan perus tyyliin, ehkä hiukan tiukemmaks
kuin normaalisti. ja katos perskules! maku oli pikkasen parempi, silti mitäänsanomaton... eli siis just
sitä mitä olen ettinyt. tätä voi poltella pitkin päivää.....

nikotiinin himoissani vahingossa imuttelin liian innokkaasti ja kas kummaa, puraseehan tämäkin...

toimii mulla ja tätä on pakko saada lisää :piippu:

edit: ja totta on notta suuta kuivattaa niinmaanperusteeeeellisesti.....
niin ja ei muuten voi poltella pitkin päivää. silti tää on hyvää...
_jussi_

ViestiKirjoittaja woolybully » Su Marras 13, 2016 12:05 pm

Purkkituoksu

Hunajaa ja mietoa tupakka-aromia.

Maku

Hunajainen, kevyt ja miellyttävä. Hunaja maistuu saamaan tapaan kuin keltaisessa Tobleronessa. Hyvinkin suu- ja kieliystävällinen tupakka.

Nikotiini

"Emmä tommosest oo mitää kuullu. Onks se jotain syötävää vai?"

Sivuaromi

Houkuttaa naaraita.

Palaminen

Täydellistä.

Saatavuus

Hyvä.

Muuta

Tunnistettava Barenin ominaisnuotti.
Käyttäjän avatar
woolybully