Peterson Irish oak

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Re: Peterson Irish oak

ViestiKirjoittaja HenkkaM » Ti Heinä 26, 2016 8:49 pm

Tuon tupakan kanssa sain parhaan tuloksen kun päästin oikein kuivaksi ja tosissaan hissukseen pienillä imaisuilla poltellen. Itse tykkäsin kyllä ja tarpeeksi kuivana paloi viileänä, joskin mausteisena pohjaan asti.

Ei siis niin että päivätolkulla seisottaa vaan tunti-pari ennen polttoa kuivumaan ja piippuun sitten kun vähän rasahtaa mutta ei murene. Melko tiukka pakkaus.
Käyttäjän avatar
HenkkaM

ViestiKirjoittaja woolybully » Ti Kesä 20, 2017 1:45 pm

Irish Oakiin olen tehnyt tuttavuutta tässä jo useamman päivän ja olen aivan myyty. Seisoo tukevasti palkintopallilla hyden ja irkkulastun kanssa. Tänä vuonna osui pehkujen muodossa kaksi tai oikeastaan kolme melkoista hutia, joten täydellinen hitti oli todella tervetullut.

Melkoisen vahva tämä on. Palaa täydellisesti ja on kuin tehty rauhallisiin vetoihin. Rauhallisestikin poltettuna palaa erittäin nopeasti. Maku on tosiaankin pippurinen ja aika hyökkäävä, mutta hyvällä tavalla. Tämän kanssa olen pitänyt vesilasia kaverina. Pureminen oli lievempää kuin osasin odottaa. Jättää suuhun hyvän ja täyteläisen maun pitkäksi aikaa. Sivusavutkin melko miellyttävät ja maanläheiset. Parhaaseen tuntumaan pääsin IO:sta systemillä. Yhdellä sytytyksellä paloi loppuun asti. Maku vain parani loppua kohden, joka on hyvinkin harvinainen ominaisuus piipputupakassa. Olen tästä harvinaisen samaa mieltä muiden kanssa. Soraääniä unohtamatta.

Petersonien saatavuus oli pitkän aikaa hyvä. Ei ole enää. Kaduttaa kun en tullut tätä haalittua aikaisemmin. Sen siitä saa, kun unohtaa elävänsä jatkuvan muutospaineen keskellä. Onneksi sain M-K:lta puliveivattua yhden ylimääräisen purkin ja suuret kiitokset siitä :piippu:
Käyttäjän avatar
woolybully

ViestiKirjoittaja Mörkö » Ti Kesä 27, 2017 11:21 am

woolybully kirjoitti:Petersonien saatavuus oli pitkän aikaa hyvä. Ei ole enää. Kaduttaa kun en tullut tätä haalittua aikaisemmin. Sen siitä saa, kun unohtaa elävänsä jatkuvan muutospaineen keskellä. Onneksi sain M-K:lta puliveivattua yhden ylimääräisen purkin ja suuret kiitokset siitä :piippu:

Lähikaupassani sanoivat, että vaikeudet Petersonien kanssa liittyivät uusien lakien vaatimiin kuolemanvaaramerkintöihin, joita P:n väki ei olisi jaksanut joka marginaalikielen kanssa väkertämään, tai jotain sellaista. Lupailivat, että nyt juhannuksen jälkeen jo voisi olla uutta satsia tarjolla.
Mörkö

ViestiKirjoittaja JukkaN » La Heinä 15, 2017 10:12 am

Saatavilla taas. Tosin aika rajallinen määrä tuli Suomeen, seuraava täydennys kuulemma arviolta kahden kuukauden kuluttua.
Käyttäjän avatar
JukkaN

Edellinen

Palaa alueelle Piipputupakka-arvostelut ja vastaavat