Ohhoh..

Isi teki puusta. Tee-se-itse-piippumiesten ja piipun kunnossapitoaiheiden oma osio.

Valvoja: Lasse

Ohhoh..

ViestiKirjoittaja janski » Su Joulu 07, 2008 10:26 pm

Vetää oikein hiljaiseksi. Rupesin miettimään, että jos tätäkään foorumia ei olisi, olisimme tavallaan kaikki vähän köyhempiä. Minä en todennäköisesti olisi koskaan päättänyt testata piipun polttoa ilman Jari T:n ispiroivia jorinoita piipun hyveistä. Olisin missanut niin paljon.. Sikareilla on edelleen paikka sielussani, sitä ei vie mikään, mutta kumpikaan ei ole toiselta pois. Snaga ja pölli elävät sujuvassa symbioosissa, ainakin meillä.

Mieltä lämmittää lueskella äijien ahaa-elämyksistä ja mieltymyksistä. Tää on hieno laji, yhtä oikeaa tapaa ei ole. Ja nyt ne värkkäävät piippujakin omin pikku kätösin ihan ite, loistavaa! Mulla on kymmenen peukaloa ja kaikki on keskellä kämmentä, eli ei oo mun juttu piipun värkkääminen. Mutta suuri kunnioitus foorumin piippumaakareille. Hyviä savuja!
--
Janski
janski

Re: Ohhoh..

ViestiKirjoittaja Jaan Koppel » Pe Joulu 12, 2008 9:54 am

Jep !!!
Kyllä sitä ois paljon köyhempi ilman Jarin,männiksen,pappa å ja muiden konkareiden, mielipiteitä ja vinkkejä !!!
Minulta myös lämmin kiitos!!!
Olis joskus hauska tietää kaunkohan jarilla ym on piippu hengaillu mukana?
Käyttäjän avatar
Jaan Koppel

Re: Ohhoh..

ViestiKirjoittaja Pikku-MiCi » Ti Helmi 17, 2009 10:11 am

Jaan Koppel kirjoitti:Olis joskus hauska tietää kaunkohan jarilla ym on piippu hengaillu mukana?

Nii-in...siinäpä pulma. Itse aloitin viime syksynä tai siis tuli sitä joskus pojankoltiaisena jo piippua imeskeltyä, mutta oisko ollu elo-syyskuu 2008 kun oikein harrastuksena aloitin. Eli noviisi olen vielä tällä saralla.
Käyttäjän avatar
Pikku-MiCi

Palaa alueelle Piipun tekeminen