RAFAEL GONZALEZ MARQUEZ Panetelas Extras

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

RAFAEL GONZALEZ MARQUEZ Panetelas Extras

ViestiKirjoittaja Blindman » Ma Touko 15, 2006 7:59 pm

Tässä oiva kaveri halvan kuubalaisen ystäville. Rujo pikkusikari, leikkautuu silti nätisti, (ihme kyllä). Palo on tasaista, olen saatellut 4 ruipeloa tuhkaksi asti, enkä ole joutunut ainoaakaan ojentamaan lisäliekillä.
Aluksi melko mitätön ja ehkä jopa tukkoiseen viittaava, mutta viimeiset 2/3 hämmästyttävät laimean alkulaulun jälkeen. Ihan oikea habano pilkkahintaan :lol:
Alun tukkoisuudenkin voi laittaa koemaistajan ahneuden piikkiin, kun ei ole malttia, niin ei sitä ole :twisted:
Menen aina sieltä mistä aita on matalalin, kestäisi siinä sitten kuinka kauan tahansa.
Käyttäjän avatar
Blindman

ViestiKirjoittaja MM » To Touko 18, 2006 9:50 pm

Hitaasti polteltuina nämä tosiaan ovat hyviä, varsinkin hintaisikseen.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

ViestiKirjoittaja rekola » Pe Touko 19, 2006 3:10 pm

No ehkä kehutte nyt hitusen liikaa, mutta hintaansa nähden oiva pötkylä.
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja KaikkiMulleHetiNyt » Pe Touko 19, 2006 3:23 pm

Mä olen polttanut näitä 2, yksittäiskappaleina ostettuina.
Sen verran tapahtuneesta on jo aikaa, ettei muistikuvat ole lainkaan luotettavan tuntuisia enää, mutta jaanpa kumminkin... sama kun pätee loppupeleissä kaikkiin sikarikokemuksiin, sen verran hienovaraista ja henkilökohtaista tää touhu tuntuis olevan. :)

Eli.
Molemmat olivat muistaakseni hemmetin tiukkoja, just sillä rajalla, viitsiikö edes polttaa. Mutta ainakin toinen oli vähintäänkin toisiksi ylintä sikarikokemuskastia, jonka olen ristinyt "Sikari paikallaan"-kokemukseksi(vaikka tämä laatutaso toki riippuu varmaan vähintään yhtä paljon muistakin tekijöistä, kuin sikarista itsestään). Siis kokemukseksi, jossa ei ole moitteen sijaa sinänsä, mutta joka ei myöskään yllä aivan "Täydellinen Kokemus(tm)"-sikariksi.
Toisesta minun muistikuvani ovat edelleen astetta heikommat, mutta tästä huolimatta lienee parasta sanoa, että ainoaksi muistoksi jäi tiukkuus. Mikäli tämä siis on muisto, eikä vain joku random-luulo.

Lisäperehtyminen siis olisi paikallaan.
Ja hinta huomioon ottaen ei millään tapaa ylivoimainen tehtävä.

Tässäpä siis "Suositusketju paikallaan"-suositusketju, sanon!
KaikkiMulleHetiNyt

ViestiKirjoittaja Aapo » La Touko 20, 2006 12:10 pm

Omissa laatikoissani olen myös törmännyt valitettavan usein tällaiseen tiukkuuteen. Pöllit ovat myös kiven kovia. Tämä tuntuisi olevan jotain mystistä kovuutta ja tiukkuutta, joka katoaa sikarin vanhetessa. Tilanteen tarkkailu jatkuu...
Käyttäjän avatar
Aapo

ViestiKirjoittaja Blindman » La Touko 20, 2006 2:05 pm

Eilen iltasella polttelin viimeisen RGPE:n. Tämäkin oli tosi tiukka, no hidastelin tarkoituksella ja olin katsovinani elokuvaa samalla. Roikotin sikaria tulipää alaspäin, jolloin runko lämpisi nopeammin kuin edellisisssä, vetokin parani sikarin lämpenemisen myötä nopeammin? Testatkaapa teoria.
En usko ajan lentäneen, koska elokuvana laahusti Vamppi ja veteraani :cry:
Ja vieläkin sanon, että tässä sikarissa on sitä jotain, nimittäin aromia, nam! (halavalla)..
Menen aina sieltä mistä aita on matalalin, kestäisi siinä sitten kuinka kauan tahansa.
Käyttäjän avatar
Blindman

ViestiKirjoittaja MM » Su Touko 21, 2006 7:57 pm

Niin, omanikin ovat kärsineet tiukkuudesta, ja osa niistä sentään on vuodelta 2002. Dryboxing auttaa, ja hitaasti polttaminen. Maku on kohdallaan, eri juttu sitten pitääkö tästä makuprofiilista.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

ViestiKirjoittaja Blindman » Ke Syys 06, 2006 7:29 pm

Ostin laatikollisen RGPE sikareita, leimalla MAR 05. Olen tarjonnut näistä muutaman ja poltellut itse reilut kymmenen... veto täydellinen jokaisessa.
Jokainen koekaniini on tykännyt ja yllättynyt kun olen kertonut kyseisen sikarin olevan alle 5 euroa kipale. :D
Käyttäjän avatar
Blindman

ViestiKirjoittaja MM » Ke Syys 06, 2006 8:22 pm

Ajan myötä nämä ovat jatkuvasti parantuneet. Elokuussa polttamani RGPE oli myös vedon suhteen mainio. Ilmeisesti sikarini olivat hieman turhan kosteita ensi alkuun. Aika kärsivällinen näköjään on oltava, koska sain nämä sikarit marraskuussa 2005.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

ViestiKirjoittaja Mikael » Ma Syys 25, 2006 11:37 am

Ostin taannoin kymmenen eri valmistajan "halpiksia", näistä Fonsecan deliciakset olivat niitä armottoman tiukkoja joita ei aikakaan olisi parantanut, viimeisimmät annoin tutulle piipputupakaksi.. RGPE:t olivat toisaalta kaikki paloltaan virheettömiä eikä makua vaivannut tuoreuskaan. Näitä tulee nyt laatikko lisää.
Mikael

ViestiKirjoittaja Poro- » Pe Loka 27, 2006 11:40 am

Veto paranee kun jaksaa hieroa sikaria hetken aikaa käsissään =D

Se on tosin hieman rasittavaa... vie osan nautintoajasta kun joutuu hieromaan kovia kohtia vedon parantamiseksi. Oiva sikari hintaansa nähden silti
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Ekans » Pe Loka 27, 2006 1:30 pm

Blindman kirjoitti:Ostin laatikollisen RGPE sikareita, leimalla MAR 05. Olen tarjonnut näistä muutaman ja poltellut itse reilut kymmenen... veto täydellinen jokaisessa.
Jokainen koekaniini on tykännyt ja yllättynyt kun olen kertonut kyseisen sikarin olevan alle 5 euroa kipale. :D

Oho alle 5 euroa..meinaat varmaan alle 2 euroa kappale....
Käyttäjän avatar
Ekans

ViestiKirjoittaja rekola » Pe Loka 27, 2006 3:13 pm

Ekans kirjoitti:
Blindman kirjoitti:Ostin laatikollisen RGPE sikareita, leimalla MAR 05. Olen tarjonnut näistä muutaman ja poltellut itse reilut kymmenen... veto täydellinen jokaisessa.

Oho alle 5 euroa..meinaat varmaan alle 2 euroa kappale....

No, katsos jos suomesta ostaa :) ....
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja fotomik » Ke Tammi 10, 2007 10:17 am

Äsken Jyväskylän Sokoksen humista bongasin tämän "uutuuden" (no on se meille...), hintaan 4.60€/kpl. Oli otettu jonkin poistuneen tuotteen tilalle. Vihjasin samalla että seuraavan kerran kun uusia otetaan niin kannattanee kokeilla pienempiä Partagaksia...

Olenko siis käsittänyt oikein että kannattaa kokeilla tätä?
fotomik

ViestiKirjoittaja Poro- » Ke Tammi 10, 2007 12:56 pm

Kannattaa toki kokeilla, oiva halvemman sarjan sikari on kuitenkin kyseessä. :)
Käyttäjän avatar
Poro-

Seuraava

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat