Eri makuja etsimässä

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Re: Eri makuja etsimässä

ViestiKirjoittaja Omskakas » La Loka 29, 2011 10:46 am

Kaikki Hoyot, joita olen polttanut ovat olleet jossain määrin yrttisiä/ruohoisia. Koita vaikka epicure 1:stä.
Käyttäjän avatar
Omskakas

ViestiKirjoittaja lauritervo » La Loka 29, 2011 11:39 am

Ok, täytyypä testata Hoyota. Merkin pienempiä olen polttanutkin ja joskus taannoin Double Coronaa, mutta huonosti muistuu mieleen. Cohiboista olen kokeillut vasta Siglo I ja II:sta sekä Robustoa ja Esplendidosia. Tuota em. ruohon makua on mielestäni kaikissa muissa paitsi Siglo II:ssa, joka on melko peruspötkylä (poltin näitä boksillisen...en siis putkeen :mrgreen: )! Ja mielestäni yllättävän identtinen maku oli La Gloria Cubanan Inmensoksessa (mitenköhän muut La Gloriat?). Pakko löytää joku vastaava edullisempi tai sekoan :urpo: . Toinen vaihtoehto on tietysti kasvattaa kynnet siihen kuntoon että voisi polttaa päivittäin Cohiban.
lauritervo

ViestiKirjoittaja Omskakas » La Loka 29, 2011 11:59 am

LGC:stä kokemusta on vain medallie 1:stä. Maku on enimmäkseen paahtuneen leipäinen, ei oikeastaan lainkaan yrttinen.

Mulla on boksi Monten espe 2:ia, jotka maistuvat ruohon ja suklaan yhdistelmälle. Ei ole oikein erityisen mieleiseni. Voin toki myydä sen sulle, jos kiinnostaa. :D
Käyttäjän avatar
Omskakas

ViestiKirjoittaja avomeri » La Loka 29, 2011 10:23 pm

Meikäläisen vihreä pölli taitanee olla H.Upmann - Connoisseur No.1. Siitä löytyy mielestäni yrttisyyttä ja vihreää teetä, olen pitänyt ja toinen rasiallinen menossa. Kyseinen pölli muuttuu todella paljon kun sitä malttaa iäyttää. Eka boksi loppui noin 3v ikäisenä, maku parani koko ajan ja mieleen tulikin että tästä olisi pitänyt ostaa tupla slb jotta olisi nähnyt miten maku kehittyy 3v->.

Ruohosta ja Sigloista sen verran että omista Siglon III ja IV olen kyllä havainnut sitä grassiä. Lanceroista (vain 5 poltettu) olen myös löytänyt melkoista flooraa. Ja jos haluaa päästä siglomaiseen makuun halvalla niin ainakin sokkotestien mukaan PLPC sekoitetaan helposti Cohibaan.
Kuva
Käyttäjän avatar
avomeri

Edellinen

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat