Cienfuegos Hot Shot Maduro?

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Cienfuegos Hot Shot Maduro?

ViestiKirjoittaja Tomassino » La Helmi 06, 2010 10:44 am

Bongasin tuollaisen sikaarimajan valikoimasta.

http://www.sikaritalo.fi/catalog/produc ... cts_id=871

Alkoi kiinnostamaan, mutta onko ostamisen väärtti? Mun makuun saisi aromia olla runsaasti, mutta potku mielellään siinä keskivaiheilla.

--EDIT--

No niin, nyt on neljän sikarin erä kyseistä tuotetta polteltu.
Ensimmäiset kaksi tuli poltettua helmikuulla saapumisensa jälkeen ja aikas tyrmäävä oli tuomio tuolloin. Oli kovin vaikea saada mitään hyvää sanottavaa mausta. Tuntui, että vaikka kuinka varovasti olisi poltellut, maku aina kitkeröityi ihanaksi pikaliiman aromiksi.

Päätin sitten antaa loppujen kahden olla rauhassa muutaman tiiman ja nyt tuli niiden aika poistua troposfääriin. Ja olipa muutama kuukausi tehnyt pötiköille hyvää. :D
Maku oli nyt samettinen ja pehmeä ja pippurin aromitkin pääsivät oikeuksiinsa. Palaminen oli suoraa ja virheetöntä ja kolme napakkaa tuhkaa irtosi tyylikkäästi. Käärintätyön laadusta mitään valittamista ei ollut alunperinkään.
Veto oli nyt aivan liian avoin, mutta osansa asiassa oli myös torpedopään rennossa katkaisussa 3/4-vahvuuteen halkaisijasta, mikä on yleensä ollut Kuubalaisissa taas vedon kannalta ainoastaan etu...

Eli näin humissa kypsyneenä luonnehtisin pötköä melkeinpä kelvolliseksi. Ainakin huomattava parannus muihin Reyesin tuoteperheen edustajiin. Suosittelen vähintään sen kolmen kuukauden kypsyttelyä humissa ja mielellään 70% kosteudessa, sillä tuo ylläpitämäni 65% edisti varmaankin myös tuota vetopuolta.

:sigge: :sigge: :sigge: +
Viimeksi muokannut Tomassino päivämäärä Ti Syys 21, 2010 8:34 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

Re: Cienfuego Hot Shot Maduro?

ViestiKirjoittaja Skiido » La Helmi 06, 2010 3:06 pm

Tomassino kirjoitti:Bongasin tuollaisen sikaarimajan valikoimasta.

http://www.sikaritalo.fi/catalog/produc ... cts_id=871

Alkoi kiinnostamaan, mutta onko ostamisen väärtti? Mun makuun saisi aromia olla runsaasti, mutta potku mielellään siinä keskivaiheilla.

Tuollaisen kommentin olen aikoinaan laittanut yhden poltetun jälkeen. "maku erinomainen ja täyteläinen alusta loppuun, hyvä veto, erinomainen" polttoaika noin 50min Polttamistani alle 10 Eur sikareista tuo on ainoana yltänyt luokkaan erinomainen, tosin ei minulla sikareista niin paljon kokemusta ole, että sillä retostelemaan kannattasi alkaa.
Tuo kommentti on sen takia hyvin lyhyt, koska minulla sikarit on (humin lisäksi :D ) Excel taulukossa ja kommenttisaraketta en halua venyttää kovin pitkäksi. Nikotiinia tuossa ei ilmeisesti ole ollut runsaasti, koska yleensä tästä olen laittanut kommentin.
Skiido

ViestiKirjoittaja Tomassino » La Helmi 06, 2010 4:11 pm

Kuulostaa kohtalokkaalta.. :sigge: Kiitos.
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja Skiido » La Helmi 06, 2010 4:38 pm

Tomassino kirjoitti:Kuulostaa kohtalokkaalta.. :sigge: Kiitos.

Älä nyt sentään tuon minun arvostelun perusteella, koko laatikkoa lähde ostamaan. Minulla pitäisi kirjanpidon mukaan olla vielä toinen sikari humissa, tuon toisen vielä varmistukseksi polttelen, ennen kuin itse tilaan noita lisää.
Skiido

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat