Karmivimmat sikariyksilöt

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Re: Karmivimmat sikariyksilöt

ViestiKirjoittaja Markus » To Syys 02, 2010 2:17 pm

Hyyyyi helkkari mitä tulikin heräteostoksena ruokakaupasta hetken mielijohteesta ostettua, backwoodseja. Ajattelin että maistetaas nyt sitten mitä nämä on ja ei helvetti... Ei tuommoset oo ihmistä varten. Tai kai noista joku sitten tykkää kalareissulla tms. mutta ei herranen aika.
Käyttäjän avatar
Markus

ViestiKirjoittaja Baskerville » To Syys 02, 2010 2:56 pm

Backwoodsia muutaman kerran imasee suussa maistuu niiko joku syöny mun suulla kissanpaskaa.
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja lauritervo » Ti Syys 27, 2011 8:51 pm

Karmivimmat kokemukseni (poltettu vain yksi sikari/laatu joten isompi "Otanta" voisi muuttaa arvioita):

-Punch Petit Coronations
-Punch Royal Selection No. 12
-Punch Petit Coronas
-Arturo Fuente Hemingway Short Story
lauritervo

ViestiKirjoittaja jpvirtanen » Pe Marras 04, 2011 5:23 pm

Backwoods aika lailla sykäytti, kun joskus aikaa sitten sitä tuli hätäpäissään ostettua. Tosin se pussukkahan sopii hyvin farkkutakin taskuun taikka vaikka farkkujen perstaskuun...
"Kunnon patukoiden" kanssa ei juurikaan ole karstoja yksilöitä sattunut vastaan, itse olen varsin kaikkiruokainen ja kaiketi suht hyväonninen vielä toistaiseksi ainakin. Mauttomuutta tosin on esiintynyt, muttei sitä karmivuuteen oikein voi lokeroida. Maitokaupan valikoimista ja kioskeilta on tainnut tulla ostettua ne karmivimmat. Noista ei kyllä enää ole tullut minkään sortin pötkylöitä osteltua. Pianoja toki voisi, ei vain ole pikkuisia juuri tullut enää polteltua.
Kuva
Käyttäjän avatar
jpvirtanen

ViestiKirjoittaja Skiido » La Marras 05, 2011 1:30 am

jpvirtanen kirjoitti:Backwoods aika lailla sykäytti, kun joskus aikaa sitten sitä tuli hätäpäissään ostettua. Tosin se pussukkahan sopii hyvin farkkutakin taskuun taikka vaikka farkkujen perstaskuun...
"Kunnon patukoiden" kanssa ei juurikaan ole karstoja yksilöitä sattunut vastaan, itse olen varsin kaikkiruokainen ja kaiketi suht hyväonninen vielä toistaiseksi ainakin. Mauttomuutta tosin on esiintynyt, muttei sitä karmivuuteen oikein voi lokeroida. Maitokaupan valikoimista ja kioskeilta on tainnut tulla ostettua ne karmivimmat. Noista ei kyllä enää ole tullut minkään sortin pötkylöitä osteltua. Pianoja toki voisi, ei vain ole pikkuisia juuri tullut enää polteltua.

Kerran olen noita känniääliö sikareiksi ravintolan terassilla poltettavaksi ostanut. Joku jossain vaiheessa kysyi "mitä sikareita poltat", sanoin, että nää on näitä känniääliö sikareita. Ei pyytänyt hatseja tai tarjoamaan.

Pidän myös piiputtelijana tuon Kentycky tupakan mausta, joten minulle nuo sopii känniääliö sikareiksi kuten Toscanotkin. Toscano on liian kireää pakkasessa, tuota Blackwoodsia en ole pakkasessa kokeillut. Yleensä polttelen sikarit sisällä huoneen lämmössä. Toscano Antico on joissain tilanteissa jopa herkkua.
Skiido

ViestiKirjoittaja Savu-Arska » Ma Maalis 14, 2016 11:08 pm

Flor de Filipinas long filler corona

Kammottavaa tavaraa. Kuin heinää polttaisi. En pystynyt jatkamaan loppuun asti.
Savu-Arska

ViestiKirjoittaja Peitsi » To Syys 15, 2016 8:40 am

Macanudo 1968 Robusto ja Camacho Corojo Monarca eivät olleet yhtään oman suuni mukaisia, vaikka molemmista merkeistä löytyy muita oikein hyviä vitoloita. Nämä kaksi olivat melkeinpä vastenmielisiä ja poltin ne loppuun ainoastaan saituuttani.

Mainittu Macanudo oli epämääräisen pahanmakuinen ja Camacho liian stydi ja varmaan lähinnä siksi assosioin sen "pahanmakuiseksi". Aion kuitenkin vielä (ehkä) joskus antaa näille uuden tilaisuuden, vaikkakin tällä hetkellä saavat rauhassa olla humin pohjalla ja koen niiden olemassaolon jopa häiritsevänä, koska kyse on pölleistä, joista en pitänyt ja ne kuitenkin vievät tilaa ja roskiinkaan ei viitsisi heittää.
Peitsi

ViestiKirjoittaja ormo92 » Su Syys 25, 2016 8:21 pm

Flor de Filipinas Shortfiller Petit Robusto

Tämä on sikari jota pahempaa en ole ikinä polttanut. Tilasin näitä kerran puntin ja muistaakseni kaksi poltin osittain ja päätin heittää roskiin loput. Aivan järkyttävä sikari, jonka kauheutta en ikinä unohda. Suosittelen henkilölle, joka haluaa tietää kuinka paha sikari voikaan olla.
ormo92

Edellinen

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat