Villa Zamorano Robusto

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Villa Zamorano Robusto

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Syys 29, 2005 8:25 pm

Laitetaan nyt tännekin, kun on sen verran saanut kehuja muiltakin eli halpa, mutta moniulotteinen robusto Hondurasista. Sami ja Pertti voivat laittaa oman mielipiteensä ko. pötkylästä. Hinta 2,30 / kpl Saksanmaalla.

-Tomppa
Tomppa

ViestiKirjoittaja Sami » Pe Syys 30, 2005 8:05 pm

Juu, hyviä olivat. Kiitos pölleistä!
Tilailen varmaan lisää, jos tuohon hintaan saa ja vielä Saksata.
Suosittelen hinta/laatu suhtella.

Sami
Sami

Villa Zamorano

ViestiKirjoittaja pertti66 » Pe Syys 30, 2005 11:05 pm

Poltin 2 kpl näitä kyseisiä sikareja ja molemmat maistuivat hieman kermaan vivahtavilta toisesta tämä kermaisuus haihtui nopeammin. Hintaansa nähden tämä sikari on yllättävän laadukas.En tämän hintaista sikaria olisi uskonut näin hyvin tehdyksi,pala ja vetään erittäin hyvin ja tuhka oli kauniin vaaleaa sekä vahvaa.Jos miinuksia haetaan niin toisessa sikarissa lievä emäksisyys pudottaa pisteitä.Hinta laatusuhde on hyvä!
pertti66

ViestiKirjoittaja Tomppa » La Loka 01, 2005 10:47 am

Tuli (taas) vedettyä moinen ja tässä oli tosiaan tuota emäksisyyttä tjms. ja se "makeus" (juuri semmoinen kermatoffee :) ) puuttui lähes kokonaan. Toisaalta ei kai robustoa pitäisi aamupäivällä tyhjällä vatsalla edes vetää :lol:

-Tomppa
Tomppa

ViestiKirjoittaja Mojito » Su Loka 02, 2005 8:12 pm

Tomppa kirjoitti: Toisaalta ei kai robustoa pitäisi aamupäivällä tyhjällä vatsalla edes vetää :lol:

Hahah no harvemmin kyllä, mutta tuohan on puhtaasti tottumiskysymys :wink:
Itse en tähän kyseiseen sikariin ole vielä tutustunut, mutta sen verran paljon hyvää kuullut, että täytynee pistää hankintaan mahd. nopeasti, koska ei tuo hintakaan näytä päätä huimaavan.
Poltan
Mojito

ViestiKirjoittaja MM » Pe Marras 04, 2005 11:41 pm

Poltin yhden Tompalta saamani Villa Zamoranon, kiitos!

Sangen hyvä, rauhallinen sikari joka paloi ja veti erinomaisesti. Aromi oli tosiaan yllättävän tasapainoinen. Hinta/laatu oli tässä yksilössä paikallaan. "Your mileage may vary", tietenkin.
- MM
Käyttäjän avatar
MM

ViestiKirjoittaja Blindman » Ke Maalis 15, 2006 6:43 pm

Poltan juuri ensimmäistäni, näitä pitää tilata humiin vierasvaraksi, erinomainen tapaus. Kertakaikkiaan, olen sanaton :)
Menen aina sieltä mistä aita on matalalin, kestäisi siinä sitten kuinka kauan tahansa.
Käyttäjän avatar
Blindman

ViestiKirjoittaja Leon » Su Marras 26, 2006 6:35 pm

Kävin oman robustoni hakemassa helsingin reissulla(neitsytmatkani Töölön sikarikauppaan) ja sielä omistaja suositteli ko. sikaria. Jälkeen päin luettuani tämän viestiketjun, odotukset olivat korkealla. Alku oli lähes tympeää ja makuja ei suuremmin ollut, ei kermaista, ei mitään. Ainoa mitä sikari sai aikaan oli kurkkuun jäänyt karsastava tunne. Puolen välin jälkeen alkoi hieman tilanne jo parantua ja ko. yksilö alkoi tuoda pehmeitä makuja esille. Suoranaista kermaista aromia en kyllä löytänyt. Loppua kohden sikari parani ja hintaan nähden Villa Zamora on eittämättä yllästävän hyvä. Kun vielä saisi tuon kurkkua karhentava maun pois suusta. Pitää kai alkaa puhumaan itsekseen niin saa kurkun liikkeelle ja karheuden tunteen pois.
Käyttäjän avatar
Leon

ViestiKirjoittaja Blindman » Su Marras 26, 2006 9:07 pm

Olen poltellut noita kymmenkunta, muutama on ollut todella maukas ja loput vaan sikareita. Saattaa olla laadun tasaisuus verrannollinen hintaan. Useimmiten kyllä ihan kelpo sigge.
Menen aina sieltä mistä aita on matalalin, kestäisi siinä sitten kuinka kauan tahansa.
Käyttäjän avatar
Blindman

ViestiKirjoittaja Poika-78 » Ti Helmi 27, 2007 10:28 am

Blindman kirjoitti:Olen poltellut noita kymmenkunta, muutama on ollut todella maukas ja loput vaan sikareita. Saattaa olla laadun tasaisuus verrannollinen hintaan. Useimmiten kyllä ihan kelpo sigge.

Nimen omaan. Tilasin 5 kipaletta ja olen vasta yhden polttanut mutta luulen että ei ne loputkaan mitään uutta tuo omaan arviooni.

Eli minun makuuni mieto sikari, jossa hieman kanarialaisista tuttua märkää multaa. Ekan kolmanneksen jälkeen maku syveni hieman mutta todellista luonnetta pölliin ei tullut missään vaiheessa.

Mutta tosiaan vierasvarana mainio kevyt pötkylä :lol:
-Siggelt sigge maistuva-
Käyttäjän avatar
Poika-78

ViestiKirjoittaja Poro- » Ti Helmi 27, 2007 10:49 am

Jotenkin tuntuu, että laatu vaihtelee ko. pötkössä niin paljon ettei ole tosikaan... :D
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja rekola » Ke Maalis 07, 2007 3:37 pm

Poro- kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että laatu vaihtelee ko. pötkössä niin paljon ettei ole tosikaan... :D

No onhan se vähän niin juu, ettei tuo pölli aina yllätä iloisesti, mutta keskieuroopassa kyseistä sikaria pidetään täysin arkipöllinä. Sitä ostetaan sellofaani puntissa ja erittäin huokeaan hintaan.
Suomen markkinoilla monet sikarit hyppäävät hinnan takia ylempään luokkaan tuottaen pettymyksiä.
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja Poro- » Ke Maalis 07, 2007 4:02 pm

Näinhän se on... Täällä ei varsinaisia arkisikareita oikein ole, no ehkä Piedrat jne...
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja rekola » Ke Maalis 07, 2007 7:10 pm

Poro- kirjoitti:Näinhän se on... Täällä ei varsinaisia arkisikareita oikein ole, no ehkä Piedrat jne...

Hofnarit sanon minä :lol:
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja Uri » Su Joulu 30, 2007 7:04 pm

Yhden olen maistanut ja luulen, että toista en koskaan tule maistamaan. Toki saattoihan se olla viallinen, mutta karmea se oli joka tapauksessa. Mädätköön humissa seuraavat 5 vuotta ennen uutta yritystä :evil:
Uri

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat