Montecristo N.5

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Montecristo N.5

ViestiKirjoittaja Comandante » Ke Helmi 07, 2007 6:29 pm

Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista? Muualta olen lukenut, että ihan hyviä olisivat kokoisikseen/hintaisikseen? Vaikuttavat sen verran edukkailta, että mikäli eivät aivan kelvottomia ole, niin voisi laatikon ostoa harkita. Valaiskaa siis asiaan perehtymätöntä mieltäni, oi suuret aficionadot!

Kiitos jo etukäteen (mahdollisista) vastauksistanne. :)
"De gustibus non est disputandum"
Käyttäjän avatar
Comandante

ViestiKirjoittaja Poro- » Ke Helmi 07, 2007 6:59 pm

Pieniähän nuo... En ole kokeillut, mutta mielestäni hintaero nelosiin on melko pieni kuitenkin... :) Tietysti jos kaipaa kahvitaukosikaria, niin nuo varmaan ovat ihan sikari paikallaan. :roll:
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja Sami » Ke Helmi 07, 2007 7:10 pm

Mun makuuni parempi kuin #4, pieni ja pippurinen pakkaus. Toimii jotenkin kokonaisuutena paremmin.

Älä unohda myöskään monten #3 ,on loistava ja mun mielestä parempi kuin monten #4. #4 on jotenkin ylihypetetty.

Sami
Sami

monte5

ViestiKirjoittaja pertti66 » Ke Helmi 07, 2007 7:54 pm

Olen havainnut monte 5. kohtalaisen hyväksi kokoluokassaan.Maku vaihtelut ovat olleet huomattavia ,mutta niinhän ne ovat yleensä kaikissa sikarimalleissa.Mielestäni kokeilemisen arvoinen.
pertti66

ViestiKirjoittaja Comandante » La Helmi 10, 2007 5:42 pm

Kiitokset vastauksistanne. Täytyy kattoa jos vaikka niitä hommaisin. Ehkä saattaa vaan olla Trinin reyesit ensin hankintalistalla, kun suunnilleen saman kokoisia/hintaisiakin ovat. :)
Käyttäjän avatar
Comandante

ViestiKirjoittaja Mats-Petter » La Helmi 10, 2007 7:17 pm

Comandante kirjoitti:Kiitokset vastauksistanne. Täytyy kattoa jos vaikka niitä hommaisin. Ehkä saattaa vaan olla Trinin reyesit ensin hankintalistalla, kun suunnilleen saman kokoisia/hintaisiakin ovat. :)

Jos noita Monteja hankit ja et kaikkia halua pitää, niin voin sitten ostaa osan. :)
Käyttäjän avatar
Mats-Petter

ViestiKirjoittaja JSP » La Helmi 10, 2007 10:26 pm

Comandante kirjoitti:Kiitokset vastauksistanne. Täytyy kattoa jos vaikka niitä hommaisin. Ehkä saattaa vaan olla Trinin reyesit ensin hankintalistalla, kun suunnilleen saman kokoisia/hintaisiakin ovat. :)

Noi Trinit ei ole yhtään hullumpi vaihtoeehto.
JSP

ViestiKirjoittaja Comandante » La Helmi 10, 2007 11:17 pm

Mats-Petter kirjoitti:

Jos noita Monteja hankit ja et kaikkia halua pitää, niin voin sitten ostaa osan. :)

Tottahan toki! :) Kuinkas monta saisi olla? Voin vaikka pistää samassa lootassa tulemaan? :D
Käyttäjän avatar
Comandante

ViestiKirjoittaja Comandante » La Helmi 10, 2007 11:19 pm

Joo kyllä oon ainakin kuullut paljon hyvää reyeseistä, että olisi se kiva sellaisiakin omistaa :)
Niin paljon hyviä sikareita ja niin vähän rahaa! :evil:
Käyttäjän avatar
Comandante

Re: Montecristo N.5

ViestiKirjoittaja Poika-78 » Ti Helmi 13, 2007 12:19 pm

Comandante kirjoitti:Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista? Muualta olen lukenut, että ihan hyviä olisivat kokoisikseen/hintaisikseen? Vaikuttavat sen verran edukkailta, että mikäli eivät aivan kelvottomia ole, niin voisi laatikon ostoa harkita. Valaiskaa siis asiaan perehtymätöntä mieltäni, oi suuret aficionadot!

Kiitos jo etukäteen (mahdollisista) vastauksistanne. :)

Mun mielestä varsin kelpo sikari varsinkin aloittelevalle polttelijalle, joksi itseänikin kutsun. Sopivan kokoinen joten jaksaa ilman naaman vihertymistäkin polttaa loppuun asti ja maukas pötkö muutenkin.

Itseäni ihmetytti vain tuhkan väri (melkein mustaa)...

Itsekin mietin laatikon ostoa samoin kuin R&Y Cedros III:kin. Tällä hetkellä sopivan kokoisia mulle :piippu:
-Siggelt sigge maistuva-
Käyttäjän avatar
Poika-78

ViestiKirjoittaja rekola » Ma Touko 28, 2007 6:10 pm

Viimisen kuukauden aikana vitosia on mennyt laatikko :roll: Tuntuvat olevan vähän nro4 laadukkaampia. Laatikossa vain yksi sunnuntaiyksilö
Käyttäjän avatar
rekola

ViestiKirjoittaja Uri » Pe Marras 30, 2007 10:48 pm

Kai näitä vanhojakin saa nostaa ylös.

Toi kommentti pieni ja pippurinen ei ainankaan ton pippurisen osalta toiminut mun pöllissä. Ihan hyvä kuitenkin. Hinta-laatusuhde toimii.

Ite tykkään välillä poltella noita hiukan pienempiäkin. Aina ei ole aikaa puoltatoista tuntia sikarille...
Uri

ViestiKirjoittaja Uri » La Joulu 01, 2007 8:44 pm

Tänään taas Monten vitonen. Ei edelleenkään säväyttänyt. Juomana punaviini.. En siis hauku, mutta...
Uri

ViestiKirjoittaja mr__night » Pe Joulu 14, 2007 3:20 am

Tulipa tuolta Tallinkilta moisia Monte5:ia ostettua. Oli vaan pakko ostaa, jotta tietää, mistä täällä puhutaan ;)
En tosin vielä tiedä milloin nuo menee poltteluun. Humidorissa saavat levätä nyt jonkin aikaa raskaan edes-takas-edes-takas...-laivamatkan jälkeen. Myyjä oli laivalla ihan ystävällinen, muttei tiennyt mitään sikareista (sillä oli vaan avain humiin). Noh, saipahan "asiantuntijan" ottein valita hyvät yksilöt sieltä lootasta :)
Käyttäjän avatar
mr__night

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat