Arkisikarilöytö - Bundles B

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Arkisikarilöytö - Bundles B

ViestiKirjoittaja Juke » Pe Huhti 06, 2007 11:11 am

Pitkään pidin arkisikareinani Rafael Gonzales Panatelas Extrasia, joita minulla vieläkin on toki iso tukku.

Mutta muutamana viime kuukautena olen tykästynyt Bundles B Coronaan ja erityisesti Robustoon. Maku on pehmeähkö, kuitenkin mukana on riittävästi ärhäkkyyttäkin. Ja mikä parasta, hinta suomesta ostettuna on erittäin kuluttaja-ystävällinen, näin tulee tuettua suomalaista sikarikauppaa eikä tarvitse tilailla ulkomailta huokean hinnan toivossa.

Kertakaikkiaan hieman yllättävä löytö minulle.

Mitäs mieltä muut ovat ko. sikareista?
Käyttäjän avatar
Juke

ViestiKirjoittaja Jakke-Setä » Pe Huhti 06, 2007 7:23 pm

Testasin yhden pöllin verran, muistaakseni. Ei vakuuttanut; kelpo tekele, mutta liian tasaharmaa. Parempi se oli kuin Villa Zamorano, vaan en B:tä tilanne toiste. Olen kyllä helkkarin nirso ja polttelen sen verran harvakseltaan, etten juuri kaipaa ns. arkipöllejä. Jos kaipaisin, olisi valintani Sikaritalon sortimentista Tanner.
-J-
Käyttäjän avatar
Jakke-Setä

ViestiKirjoittaja Juke » La Huhti 07, 2007 12:30 am

Voisihan Tannerillekin antaa maistivuoron.

Itse polttelen 1-2 sikaria päivässä, joten arkisikarille on käyttöä.
Käyttäjän avatar
Juke

ViestiKirjoittaja Arru » La Huhti 07, 2007 10:31 am

Mä tykkään hyvää bundles B robustosta. Hyvä hinta ja hyvä maku. Joskus sikarin pitä olla maltillisempi, koska pääpaino on muualla: matoonkiminen, turinaillat, hyvä leffa... Siihen loistava.
Käyttäjän avatar
Arru

ViestiKirjoittaja mto » La Huhti 07, 2007 3:11 pm

Quorum robustokin on ihan hyvä arkisikariksi. Suomen hinnoista en kyllä tiedä paljon maksavat kappaleelle mutta ulkomailta ainakin halpoja..
Käyttäjän avatar
mto

ViestiKirjoittaja TexasPK » Pe Loka 19, 2007 7:48 pm

Tutustuin itsekin Bundlesiin. Ensinnäkin kiitos Sikaritalolle nopeasta toimituksesta! Tilaus perjantaina (puntti B:tä ja leikkuri) maanantaina mukava kotiintulo postilaatikon kautta :D

Vajaa viikko humissa, sitten oli pakko maistaa ensimmäistä. Robusto on tyypiltään sellainen johon tunnen läheisyyttä - kun on itsekin robusto :) Vetoisuus hyvä, maku mieto.
Helppo tuttavuus, ehdottomasti hinta ja laatu kohdallaan. Mielellään näin helppoa polttelee "arkena" eli vaikkapa sauna & olutillassa, jossa ei muita sikariystäviä ole - tai muutoin olosuhteet eivät ole paraimmat aromikkaimmille ja tujummille savuille.
Vanhempi tuttavuuteni La Libertadin robusto on antanut samassa hintaluokassa (4 - 7 eur) hyvät savut, joskin Libertadissa on enemmän ytyä, mutta joskus myös kitkeryyttä - elleivät olosuhteet ole optimaaliset. Bundles tuntui tasaisen helpolta. Joskus sellaisellekin on käyttöä!
Why stop now, just when I'm hating it?
- Marvin the Paranoid Android
Käyttäjän avatar
TexasPK

Bundles B

ViestiKirjoittaja jyrkiboy » Pe Marras 30, 2007 11:29 pm

Tsekkasin ensimmäisen Bundles B Coronan enkä pettynyt. Tasaisen hyvä,
ei pahaa sanottavaa. Ei mikään juhlasikari mutta ei mielestäni pelkkä
arki-sellainenkaan. Varma valinta ellet etsi jotain tiettyä äärisuuntaa.
jyrkiboy

ViestiKirjoittaja jyrkiboy » La Tammi 05, 2008 11:54 pm

Kyllä, tämä on liian hyvä ollakseen pelkkä arkisikari, kuitenkaan juhlasikarin
glamouriakaan ei löydy, joten aivan kelpo välimalli. Kyllä tämänkaltaiselle
hyvin oma fiiliksensä ja paikkansa on.
jyrkiboy

ViestiKirjoittaja rottweiler » Su Tammi 06, 2008 12:18 am

bundles on mun humissa kans vakituinen vierailija ja nyt kun ensimmäinen erä on kohta polteltu niin toista laitan tilaukseen. Suosittelen muillekkin rohkeasti kokeilemaan.
rottweiler

Re: Arkisikarilöytö - Bundles B

ViestiKirjoittaja Ydin » Ke Maalis 05, 2008 10:11 am

Meikäläisenkin makuun tämä (siis coronaa olen testaillut) on melkoisen hyvä hintaluokassaan. Kuitenkin viidestä polttamastani yksi oli täysin tukossa ja toinen veti hieman huonosti (kosteus 65%). Onko muilla ollut veto-ongelmaisia näiden joukossa? Mietiskelen tässä juuri seuraavan tilauksen kokoonpanoa...
Ydin

ViestiKirjoittaja weird » Ke Maalis 05, 2008 10:30 am

Foorumia lukiessani minäkin päätin sitten monien suosituksesta kokeilla Bundlesin B Coronaa. Vajaa viikko säilytystä humissa ja sitten ensikosketus ko. sikariin. Ulkomuoto, tuoksu ja olemus vaikuttivat olevan kohdallaan, eikä makukaan tuonut pettymystä, joskaan ei liioin yltiöpositiivisiakaan kokemuksia. Hintansa väärti mielestäni! Olen aiemmin poltellut noita Quinteroja arkipölleinä, mutta viimekertainen erä oli kyllä hyvin epätasalaatuista.

Tällä perusteella uskonkin, että Bundelsin B corona tulee kilpailemaan vahvasti tilastaan meikäläisen humidorissa Quinteron kanssa. :roll:
Matka on päämäärää tärkeämpi...
weird

ViestiKirjoittaja Körssi » La Kesä 14, 2008 9:21 pm

Bunles B:tä tuli kokeiltua, ostin muutamia yksittäisiä miedohkoja sikareita Sikaritalon suosituksen mukaan.
Bundlesin olen nyt uutena tuttavuutena polttanut, eikä tökkinyt vastaan. :)
Todennäköisesti hankin näitä toistekin!
Körssi

ViestiKirjoittaja Poro- » La Kesä 21, 2008 5:03 pm

Itse olen sen verran nirso, että quorumit ja quinterot jätän suosiolla muille.
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja TexasPK » Ma Kesä 23, 2008 2:02 pm

Viime kesäksi tilaamastani Bundles B robusto -paketista oli vielä yksi jäljellä.
Tänään oli sen vuoro kadota savuna taivaalle. Ja pirskatti sentään! Mitkä savut! Talven aikana BBr oli kadottanut viimeisenkin häivähdyksen nikotiinitupakan mausta ja tilalla oli paksu savuinen maku. Ei nyt mitään ihme aromia ollut, mutta nimenomaan paksua savua, jota oli kiva puhaltaa pihalle. Melkein olisi voinut haikupilveä veitsellä leikata. Tällaisest tykkään.
Pitääkin syksymmällä tilata paketillinen talvehtimaan ensi kesää odotellen! Miellyttävä yllätys. Samoin kyllä käyttäytyi talven aikana aiemmassa viestissäni mainitsemani La Libertadin robusto. Näköjään useamman kuukauden lepuutus humissa tekee ihmeitä ainakin näille edullisen pään tuotteille.
Why stop now, just when I'm hating it?
- Marvin the Paranoid Android
Käyttäjän avatar
TexasPK

ViestiKirjoittaja T-man » Ke Heinä 23, 2008 11:19 pm

SEkä Corona, että robusto maistettu bundles b:tä. Näistä valitsen mieluummin robuston. savu pehmeämpää. voi polttaa aika loppuun asti eikä pahaa kitkeryyttä esiintynyt. Ei se Coronakaan paha ollut, mutta robusto oli parempi.
Käyttäjän avatar
T-man

Seuraava

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat