Guantanamera Decimos

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Re: Guantanamera Decimos

ViestiKirjoittaja Lasse » Pe Helmi 20, 2009 9:04 pm

JayH kirjoitti:
Lasse kirjoitti:
Lauri kirjoitti:
Näitä olisi mukava nähdä myös Sikaritalon valikoimassa?? Mielestäni hakkaa Bundlesin mennentullen.

Katsotaan jos keväällä hankitaan...mutta totuuden nimessä, Bundlesia ei voi mainita edes samassa virkkeessä :wink: .

Kumman eduksi mielestäsi tämä kääntyy? Eli kumpi parempi Bundles vai tämä?

Bundles, noi Guantanamerat on melkein markettikamaa. :sigge:
Käyttäjän avatar
Lasse
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Pikku-MiCi » Pe Helmi 20, 2009 9:26 pm

Lasse kirjoitti:Bundles, noi Guantanamerat on melkein markettikamaa. :sigge:

Siis NEHÄN ON, sillä jopa Nykäskylän SOKOS myy niitä 4€/kpl
Käyttäjän avatar
Pikku-MiCi

ViestiKirjoittaja JayH » Pe Helmi 20, 2009 9:52 pm

Kiitoksia selvennyksestä. Pitääpi muistaa pysyä erossa.

-Jay
Käyttäjän avatar
JayH

ViestiKirjoittaja Pikku-MiCi » Pe Helmi 20, 2009 9:55 pm

JayH kirjoitti:Kiitoksia selvennyksestä. Pitääpi muistaa pysyä erossa.

-Jay

Ei niistä kannata erossa pysyä, hyvänmakuisia kioski sikareitahan ne.
Käyttäjän avatar
Pikku-MiCi

ViestiKirjoittaja JayH » Pe Helmi 20, 2009 10:37 pm

Jos polttelee suurin piirtein, ainakin tällä hetkellä (koputtaa puuta), yhden tai kaksi sikaria kuukaudessa niin ei tarvi välttämättä olla niitä markettisikareita. Bundlessia on muutama ollu kun ei oo aikaa niin paljon tai tekee jotain muuta samalla.

Seuraavaan tilaukseen ajattelin laittaa vierasvaraksi (ja tulevaisuuden arkisikariksi :)) Bundlessia ja Balmoralia. Onko kokemuksia tuosta jälkimmäisestä ja jos on niin minkälaisia?

-Jay
Käyttäjän avatar
JayH

ViestiKirjoittaja TexasPK » La Helmi 21, 2009 10:08 am

JayH kirjoitti:Seuraavaan tilaukseen ajattelin laittaa vierasvaraksi (ja tulevaisuuden arkisikariksi :)) Bundlessia ja Balmoralia. Onko kokemuksia tuosta jälkimmäisestä ja jos on niin minkälaisia?

Seuraa vain ulkoisiin seikkoihin perustuva mielipiden:
Itse olen kokeillut isoa Balmoralia, en muista oliko corona vai churchill. Ihan ok tuote, mutta niin mitään sanomaton ettei jäänyt mitään erityistä mieleen. Paitsi se etten toista kokeile. Bundlesia olen tuprutellut enemmän ja jotenkin se on koruttomuudessaan oma arki/vierasvaihtoehtoni. Balmoral jotenkin yrittää (vyökoristelu) olla enemmän kuin onkaan.
Why stop now, just when I'm hating it?
- Marvin the Paranoid Android
Käyttäjän avatar
TexasPK

ViestiKirjoittaja Lasse » Su Helmi 22, 2009 10:04 am

Balmoralia on ollut meilläkin myynnissä joskus, pikkasen tuntuu että siinä maksettiin enemmän paketista kuin käsityöstä...
Käyttäjän avatar
Lasse
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Lauri » Ma Helmi 23, 2009 11:37 am

Niin no makuja on monia ja hyvä niin :)

Mutta eniten mua häiritsee Bundlesin koostumus : en ole eläissäni näin kivikovia sikareita polttanut. Jos näissä olisi 20cm lisää mittaa niin menisi melkein rumpukapulasta.. :) 10kpl:een puntista on muutama vielä jäljellä. Sen ymmärtäisi jos olisi 10:stä yksi tai kasi huonovetoisia ja kovia, mutta kun nämä kaikki on ollut melkein polttamattomia sikareita. Meinaa mulla loppua keuhkoista kapasiteetti, senverran kovaa niitä joutuu imemään että saisi edes jotain savua ulos...
Minulla ainakin loppuu kiinnostus sikaria kohtaan aika nopeasti jos siinä ei edes perusasiat ole kohdillaan. Maku on sinänsä ihan jees, kitkeröityy vaan aika nopeasti loppua kohden.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia Bundlesin kanssa? Vai sattuiko mulle vain huono erä?

Että sikäli, omasta mielestä, tai ainakin mulle Guantanamera on ihan kelpo arkisikari, niissä on ollut aina perusasiat kunnossa, vaikkakin on pliisun makuinen.

Tietenkin jos rahalla ei olisi merkitystä niin arkisikarina olisi heti oitis Hoyo De Monterreyn Corona. Tällä talous tilanteella noita ei oikein viitsi viittä enempää kuussa nauttia, vaikka mieli tekisikin, :D
Lauri

ViestiKirjoittaja TexasPK » Ma Helmi 23, 2009 3:15 pm

Olen pari punttia polttanut Bundlesia, eivätkä ne ole olleet yhtään kovia. Sellaisia olivat Fonsecan cosacosit, joita tilasin aikanaan viiden kappaleen rasian. Olisiko joku maanantaiaamun erä kyseessä tällaisessa tapauksessa?
Why stop now, just when I'm hating it?
- Marvin the Paranoid Android
Käyttäjän avatar
TexasPK

ViestiKirjoittaja Lauri » Ma Helmi 23, 2009 3:25 pm

Hyvinkin mahdollista että on vain sattunut huono satsi, pitäisi joskus käydä paikanpäältä katsomassa puntillinen. Mutta kumpaa mallia? Onko niillä paljonkin eroa, toi mun satsi oli Coronaa.

Eikä pitäisi humidorinkaan olosuhteissa olla mitään vikaa, muut sikarit pelittää niinkuin pitääkin, kosteus siinä hieman vajaa 70%. Mittari kalibroitu vajaa kuukasi sitten.
Lauri

ViestiKirjoittaja Andy » La Elo 21, 2010 5:39 pm

Lauri kirjoitti:Hyvinkin mahdollista että on vain sattunut huono satsi, pitäisi joskus käydä paikanpäältä katsomassa puntillinen. Mutta kumpaa mallia? Onko niillä paljonkin eroa, toi mun satsi oli Coronaa.

Eikä pitäisi humidorinkaan olosuhteissa olla mitään vikaa, muut sikarit pelittää niinkuin pitääkin, kosteus siinä hieman vajaa 70%. Mittari kalibroitu vajaa kuukasi sitten.

Sama täällä. Corona ja robusto on kokeiltu, molemmista suurin osa jäi kesken tuhkakuppiin kun veti niin luvattoman huonosti. Maku ihan hyvä, mutta huono veto pilasi koko nautinnon. En varmaan näitä enää jatkossa humidoriini hanki. :roll:
Andy

ViestiKirjoittaja seimi » Su Elo 22, 2010 9:29 am

Andy kirjoitti:
Lauri kirjoitti:Hyvinkin mahdollista että on vain sattunut huono satsi, pitäisi joskus käydä paikanpäältä katsomassa puntillinen. Mutta kumpaa mallia? Onko niillä paljonkin eroa, toi mun satsi oli Coronaa.

Sama täällä. Corona ja robusto on kokeiltu, molemmista suurin osa jäi kesken tuhkakuppiin kun veti niin luvattoman huonosti. Maku ihan hyvä, mutta huono veto pilasi koko nautinnon. En varmaan näitä enää jatkossa humidoriini hanki. :roll:

Eli tällä kahden ihmisen satunnaisotannalla näyttäisi, että aina puolentoista vuoden välein sattuu huonoja yksilöitä vastaan.
Käyttäjän avatar
seimi

ViestiKirjoittaja JukkaN » La Syys 04, 2010 11:42 am

Guantanamerat muuttuvat aika puuroksi sisältä jos ne säilyttää normihumidorissa. Eli ei välttämättä kannata ihmetellä niiden tukkoisuutta jos ne makaavat 70% kosteudessa.
Käyttäjän avatar
JukkaN

Edellinen

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat