Adorini humi syynissä

Sikarinpolttoon liittyvä välineurheilu tänne (humidorit, leikkurit, tupperdorit, jne... )

Valvoja: Lasse

ViestiKirjoittaja SmokingElvis » Ke Heinä 25, 2007 5:46 pm

Haluaisin muuten ihan mielenkiinnosta kysyä, että miksi päädyit juuri cigarworld.de:stä Adorinisi tilaamaan? Oliko syy mahdollisesti, että samalla tilasit myös sikareita, ja näin se 250 euron maksuttomaan lähetykseen vaadittava summa ylittyi helpommin? Tuskin ainakaan itse humi lähti yhtään sen halvemmalla kuin humidordiscountista?

Kysyn vaan, kun mielestäni kuitenkin tuota humidordiscount-paikkaa on käytetty ja kehuttu niin paljon, niin tuntuu kummalliselta jos joku muualta tilaa. Itsekin tilasin omani juurikin sieltä.
SmokingElvis

ViestiKirjoittaja jpop » Ke Heinä 25, 2007 7:21 pm

SmokingElvis kirjoitti:...on käytetty ja kehuttu niin paljon, niin tuntuu kummalliselta jos joku muualta tilaa...

Ööö - tähän on pakko heittää täysin kyseisiin paikkoihin tai humidoreihin liittymätön komentti...

Mikä siinä on kummallista, että ei tee kuten kaikki muut, vaan kuten itse katsoo parhaaksi?
jpop

ViestiKirjoittaja SmokingElvis » Ke Heinä 25, 2007 7:39 pm

jpop kirjoitti:Mikä siinä on kummallista, että ei tee kuten kaikki muut, vaan kuten itse katsoo parhaaksi?

Ei tietenkään mikään. :) Ihan mielenkiinnosta kysyin vaan asiaa -- kun en ollut tänne pitkään aikaan kirjoittanutkaan... Ja tietenkin muistaakseni tälläkin foorumilla ollaan nimenomaan noissa ketjuissa suositeltu humidordiscountia, niin ihan ohimennen kiinnostaisi tietää, että mikä motivoi asioimaan cw:ssä.

Mutta siis totta kai ihan vapaasti sitä saa tilata mistä haluaa. Sitähän varten nämä keskustelufoorumit ovat, että muut voivat sitten kysyä miksi kukin menetteli miten menetteli ja onko hän lopputulokseen tyytyväinen. :idea:
SmokingElvis

ViestiKirjoittaja harjuipa » To Heinä 26, 2007 7:51 am

SmokingElvis kirjoitti:Haluaisin muuten ihan mielenkiinnosta kysyä, että miksi päädyit juuri cigarworld.de:stä Adorinisi tilaamaan? Oliko syy mahdollisesti, että samalla tilasit myös sikareita, ja näin se 250 euron maksuttomaan lähetykseen vaadittava summa ylittyi helpommin? Tuskin ainakaan itse humi lähti yhtään sen halvemmalla kuin humidordiscountista?

Kysyn vaan, kun mielestäni kuitenkin tuota humidordiscount-paikkaa on käytetty ja kehuttu niin paljon, niin tuntuu kummalliselta jos joku muualta tilaa. Itsekin tilasin omani juurikin sieltä.

Toki aina saa kysyä. Eikä tässä nyt ole mistään ihmeellisyydestä kyse. Yksi syy oli mm. se, että hd.com:in saatavuus näytti ”out of stock”, kun taas cw.de:ssä varastotilanne näytti ”vihreää” –eli available. Totuus oli kuitenkin toinen, eli humia ei ollut kummallakaan varastossa. :(

Niin ja humihan maksoi 269e, joka meikäläisen laskuopin mukaan on jo enemmän kuin 250e… korjatkaa jos olen väärässä :lol: :lol: :lol:
harjuipa

ViestiKirjoittaja SmokingElvis » To Heinä 26, 2007 11:38 am

harjuipa kirjoitti:Niin ja humihan maksoi 269e, joka meikäläisen laskuopin mukaan on jo enemmän kuin 250e… korjatkaa jos olen väärässä :lol: :lol: :lol:

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. :lol:
SmokingElvis

ViestiKirjoittaja Poro- » Ke Syys 19, 2007 7:41 am

Ilmeisesti isoja kaappeja kohtaan kiinnostusta löytyy kun noin rivakasti viedään käsistä? Hienoa!
Käyttäjän avatar
Poro-

ViestiKirjoittaja mto » Ke Syys 19, 2007 8:09 am

harmi ettei oo taskurahaa nyt tuota vajaata tonnia, olisin muuten heti ostanut. noh toivottavasti tulee uusi tilaisuus..
Käyttäjän avatar
mto

Re: HUMIDORIKAAPPEJA TULEE

ViestiKirjoittaja jpop » Ke Syys 19, 2007 8:48 am

sikaritalo kirjoitti:...6 hyllyä, kaksi vetolaatikkoa, 6 erillistä laatikkoa, 6 kostutinta, analoginen mittari läpivientinä, mahdollisuus koneelliseen kostutukseen...

Mitä arvelette, olisiko mitenkään mahdollista saada ostettua erikseen noita laatikoita / vetolaatikoita? Saman kokoinen kaappi kun sattuu jo löytymään, mutta laatikoille olisi tarvetta.

Lisäksi kiinnostaa, että minkälaista koneellista kostutusta Sikaritalo tarjoaa tuohon kaappiin?
jpop

ViestiKirjoittaja Omni » Ke Loka 17, 2007 7:56 am

Itse tilasin Adorinin Sikaritalosta, ja tähän mennessä ollut ihan hyvä palvelu, humidori oli ehjä (vaikkakin kostutin oli kuljetuksessa avautunut) ja laadukkaalta ainakin näyttää ja vaikuttaa. Mukana tullut kosteusmittari tosin näyttäisi olevan rikki... :( Siitä enemmän täällä: http://amanita.fi/sikarifoorumi/viewtopic.php?t=823
Omni

Edellinen

Palaa alueelle Tarpeisto