Wilsons of Sharrow nuuska

Kaikki neniskeskustelut tänne.

Valvoja: Lasse

Wilsons of Sharrow nuuska

ViestiKirjoittaja woffe » Pe Tammi 28, 2011 9:12 am

Tervehdys

Pitääpä kysäistä muilta snuffaajilta seuraavaa:
Tilailin varastoon taannoin lempinuuskaani Queens extra strongia suoraan tuolta Sharrow Mills onlinesta...eli valmistajalta. Sieltäpä tuli parikin sähköpostia ( toinen markkinoinnista ja toinen joltain pomolta)...joissa tiedusteltiin, jotta "whats up, dude!!", missä mennään?

Eli pohtivat sitä, että ovat saaneet viimeisen viikon aikana poikkeuksellisen paljon yhteydenottoja /tilauksia(?) juuri Suomesta...että mistäköhän tämä johtunee?

No...vastailin vain omasta puolestani, että kotimaan tupakkilaki on sen verran julma, että juurikaan missään ei saa enää tuprutella ( olen itse siis piippumiehiä )...ja että ruotsalaista nuuskaa on pirun hankalaa hankkia, joten kärsällä imuroitava tupakki on kerrassaan mahtava vaihtoehto ( eikä sitä ole bannattu Suomessa suunuuskan tavoin).
Arvelin myös vastauksessani, että snuff taitaa olla piippu / sikari ihmisten juttu enempi...sillä he tahtovat olla persompia tupakan laadullisiin, aromaattisiin puoliin, kuin mitä ns. "kessu-kansa". Ja nenänuuskasta ( kuten myös piipputupakeista) sitä variaatiota löytyy pilvin pimein.

Oletteko te saaneet vastaavia kyselyitä snuffin toimittajilta??
woffe

Re: Wilsons of Sharrow nuuska

ViestiKirjoittaja Haiku » Ti Helmi 01, 2011 8:57 am

Mielenkiintoinen juttu, voihan se olla että tälläkin palstalla on osuutensa asiaan..
Käyttäjän avatar
Haiku

ViestiKirjoittaja Leopold » Ke Marras 09, 2011 12:17 am

Hiljaisen oloinen palsta tämä snuffipuoli. *Ahem*

Tein viikko sitten tilauksen suoraan Wilsonsin tehtaalle, kun oma suosimani http://www.snuffstore.co.uk/ on alkanut menettää tehoaan. Oli ensimmäinen kerta kun tilasin mitään suoraan valmistajalta, jonka myötä totesin etten enää mistään muualta kuin suoraan valmistajalta taida tilatakaan. Syynä lähinnä se, että saan haluamaani nuuskaa ihan niin paljon kuin itse tahdon tilata.

Kuva

Kuva

Kaikki purnukat ovat (käsittääkseni?) Wilsonsin Best SP -snuffia, mikä ainakin omaan nokkaani tuntuu olevan sitä parasta snortattavaa SP-puolelta. Pakettia markkinoidaan nimellä BEST SP SNUFF SILVER PACK, sisältää 12 kpl isoja nuuskapurkkeja. Riittänee ainakin helmikuuhun asti. Olen tullut siinä suhteessa ronkeliksi, etten enää muuta nuuskaa tahdo tilata McChrystal's:n mentolin ja SP:n lisäksi.

Muilla nuuskilla tuntuu olevan niin vahva happamuus, että pistävät nenäni aina kesimään ja täten hajoittavat ihoni moneksi viikoksi. Olo tulee kuin teini-ikäisellä, mikä ei ole kivaa! Näköjään kun kerran vetää humalapäissään nenänuuskalla nenänsä hajalle, se vaikutus jää ihoon loppuiäksi. Odotellaan vaan koska se toleranssi tulee vastaan näilläkin lempparisnuffeilla.

Harmi sinänsä, kun olen kuitenkin löytänyt nenänuuskalle ihan oman käyttötarkoituksensa tupakoimisessa. Tuntuu jotenkin tyhmältä pelata Xbox 360:a, jos ei vierellä ole Coca Cola Zeroa, Fisherman's Friend salmiakkipastilleja ja snortattavaa. Nuuskapulan takia mm. Dark Souls on EDELLEEN kesken. Ei hermot riitä ilman jatkuvaa nikotiinitarjontaa. :D

Saa nähdä tuleeko tulevaisuudessa sähköpostia Wilsoneilta! Mukavan oloinen puoti heillä oli ja tilauskin saapui ihan parin päivän sisään. Tai no saapui ja saapui; Korsossa postimiehet ovat jokseenkin retardeja! Pyörittelivät pakettiani torstaista lähtien (Tilauksen tein tiistaina, ovikellon pimputtelu alkoi torstaina.), vuorotellen kokeillen sopiiko paketti postilaatikosta sisään. Urpot lähtivät aina polkupöyrällä karkuun, ennen kuin sain unenpöpperössä avattua ulko-oveni. Vasta nyt tiistaina tuli lappu, että paketin voi noutaa postitoimipaikasta!

Vielä kun saisi sitä Harmaa tietäjä Thanquolin Warpstone-snuffia, niin vääntäisin sellaiset magiat että-että, kuole-kuole, petturi-liha! Maailma palaa! Minä kuningas!
"Die-die, man-things! Your doom has come!"
- Grey Seer Thanquol
Käyttäjän avatar
Leopold

ViestiKirjoittaja woffe » To Marras 24, 2011 11:26 am

Oli ensimmäinen kerta kun tilasin mitään suoraan valmistajalta, jonka myötä totesin etten enää mistään muualta kuin suoraan valmistajalta taida tilatakaan. Syynä lähinnä se, että saan haluamaani nuuskaa ihan niin paljon kuin itse tahdon tilata.

Ja ainakin minulla on sellainen tuntuma, että snuffi on "tuoreempaa"...aromikkaampaa, ellei muuta?

BEST SP SNUFF SILVER PACK, sisältää 12 kpl isoja nuuskapurkkeja. Riittänee ainakin helmikuuhun asti.
No ihan varmasti :D Itsellä menee bulletilla annostellen pienempi kiekko parissa viikossa. Riippuu tietty kärsän vetoisuudesta ja tottumuksesta, mutta todella riittoisia ovat!!

Hyvän nuuskan olet valinnut ja hyvältä valmistajalta!! :bisse:
woffe

ViestiKirjoittaja Piiputin » To Marras 24, 2011 12:33 pm

vääntäisin sellaiset magiat että-että, kuole-kuole, petturi-liha! Maailma palaa! Minä kuningas!
:lol: ...Red Bull antaa siiiiiivet... Kuva
perkele...älä selitä...
Piiputin

ViestiKirjoittaja Leopold » Pe Marras 25, 2011 4:20 pm

woffe kirjoitti:
Oli ensimmäinen kerta kun tilasin mitään suoraan valmistajalta, jonka myötä totesin etten enää mistään muualta kuin suoraan valmistajalta taida tilatakaan. Syynä lähinnä se, että saan haluamaani nuuskaa ihan niin paljon kuin itse tahdon tilata.

Ja ainakin minulla on sellainen tuntuma, että snuffi on "tuoreempaa"...aromikkaampaa, ellei muuta?

BEST SP SNUFF SILVER PACK, sisältää 12 kpl isoja nuuskapurkkeja. Riittänee ainakin helmikuuhun asti.
No ihan varmasti :D Itsellä menee bulletilla annostellen pienempi kiekko parissa viikossa. Riippuu tietty kärsän vetoisuudesta ja tottumuksesta, mutta todella riittoisia ovat!!

Hyvän nuuskan olet valinnut ja hyvältä valmistajalta!! :bisse:

Tuoreelta nämä purnukat ainakin tuntuivat. Ensimmäiset töräykset kun vedin, yllätyin ihan siitä sitruunan määrästä mitä tässä on. Hyvää nuuskaa, ei siitä pääse mihinkään.

Itselläni tuntuu menevän tuollainen isompi purkki noin viikossa, eli aika tiuhaan tahtiin vetelen. Tosin kun nuuskaa on, tuntuu kaikki piiputtelu ja sikareiden polttelu jäävän vähemmälle, ja tästä snorttailusta tulee se pääasiallinen tupakointimuoto. Tyhmää se on mennä tuonne ulos palelemaan, kun voi olla sisälläkin. :mrgreen:

Täytynee varmaan tehdä pian tilaus tuonne McChrystal'sille, että saa vähän variaatiota tähän nuuskaamiseen.

Piiputin kirjoitti:
vääntäisin sellaiset magiat että-että, kuole-kuole, petturi-liha! Maailma palaa! Minä kuningas!
:lol: ...Red Bull antaa siiiiiivet... Kuva

I shall name you... Boneripper! Yesh! That's a good, strong and intimidating name for a bodyguard!
"Die-die, man-things! Your doom has come!"
- Grey Seer Thanquol
Käyttäjän avatar
Leopold

ViestiKirjoittaja janne.k » Pe Maalis 09, 2012 9:50 pm

Tänään tuli Wilsoneilta nuuskalähetys, meni hieman yli kolme vuorokautta tilauksesta tavaran saapumiseen postilaatikkoon, ja sekin vain sen takia, että posti tuli hieman tavallista myöhemmin. Postitustapa oli halvin mahdollinen, Royal Mail ja lentoposti. Ei siis ollenkaan huonosti, joskus käy tuuri (ja miten sattuikin, kaksi muutakin pakettia tuli tänään, kaikki eri päivinä lähetettyjä, mutta niin oli kyllä eriävät lähtöpaikatkin).

Itse nuuskat ovat mainiota ainetta. Oma nuuskausurani on vasta alkutekijöissään, tämän vuoden puolella taisin vasta aloittaa, kokemukset rajoittuu lähinnä Pöschlin ja Swedish Matchin nuuskiin sekä yhteen Braniffin nuuskaan. Nämä Wilsonin nuuskat erottuvat hyvin selkeästi noista kuivuudellaan, hienojakoisuudellaan ja jollakin ominaislaatuisella "pohja"-aromilla, josta en oikein saa kiinni (em. merkeillä se "pohja" tuntuu olevan lähinnä mentoli). Jonnekin isovanhempien kodissa vietettyihin lapsuusaikoihin se ehkä viittaa, jokin maanläheinen, ehkä hieman tympeä (muttei epämiellyttävällä tavalla) tuoksu se on. Liekkö sitten peräisin lehdestä vai mausteista, mukana se on. Sitruunaa on myös mukana monissa Wilsonin nuuskissa.

No joo, eipä enempiä jaaritella, tarkoitus oli lähinnä suositella Wilsonien tekeleitä nuuskaajille. Ainakin itse näihin tykästyin heti, erityisesti varmaan siksi, että nuo mentolit ovat jo alkaneet kyllästyttää. Hintakaan ei paha ole, kun tuollainen iso purkki maksaa ~3 euroa (olen muuten nähnyt jossakin mainittavan näiden nuuskamääräksi 25 grammaa, mutta todellisuudessa lienee niin, että purkit vain tungetaan täyteen nuuskaa eikä grammamääriä sen kummemmin mietitä: voin vaikka vannoa Irish High Toastin olevan huomattavasti kevyemmän kuin muut purkit, ja täpötäynnä oli sekin. Tarkka vaaka olisi kätevä). Purkeista voi myös sanoa sen, että ensimmäisen (tai vaikka ensimmäiset kymmenen) avauskerran saa mieluusti tehdä paperin päällä, täpötäyteen pakatut purkit kun melkein väkisin varisuttavat monia annoksia nuuskaa ulos. Itse nuuska on hyvin herkkää aiheuttamaan yskänpuuskia, vaikka kuinka sievästi sniffaisi. :lol: Summauksena: hiton hyvää nuuskaa.

Paikan "assorted"-lahjapakkaukset ovat muuten käteviä nuuskavalikoimaan tutustumiseen, tai ainakin itselläni niissä oli jokainen purkki eri laatua.

Täytyy tutustua myös muihin valmistajiin, jos vaikka sattuisivat erottumaan yhtä selkeästi toisistaan kuin Wilsonit Pöschlistä.
janne.k

ViestiKirjoittaja dm_lasse » Pe Maalis 23, 2012 8:03 pm

janne.k kirjoitti:Tänään tuli Wilsoneilta nuuskalähetys, meni hieman yli kolme vuorokautta tilauksesta tavaran saapumiseen postilaatikkoon, ja sekin vain sen takia, että posti tuli hieman tavallista myöhemmin. Postitustapa oli halvin mahdollinen, Royal Mail ja lentoposti. Ei siis ollenkaan huonosti, joskus käy tuuri (ja miten sattuikin, kaksi muutakin pakettia tuli tänään, kaikki eri päivinä lähetettyjä, mutta niin oli kyllä eriävät lähtöpaikatkin).

Itse nuuskat ovat mainiota ainetta. Oma nuuskausurani on vasta alkutekijöissään, tämän vuoden puolella taisin vasta aloittaa, kokemukset rajoittuu lähinnä Pöschlin ja Swedish Matchin nuuskiin sekä yhteen Braniffin nuuskaan. Nämä Wilsonin nuuskat erottuvat hyvin selkeästi noista kuivuudellaan, hienojakoisuudellaan ja jollakin ominaislaatuisella "pohja"-aromilla, josta en oikein saa kiinni (em. merkeillä se "pohja" tuntuu olevan lähinnä mentoli). Jonnekin isovanhempien kodissa vietettyihin lapsuusaikoihin se ehkä viittaa, jokin maanläheinen, ehkä hieman tympeä (muttei epämiellyttävällä tavalla) tuoksu se on. Liekkö sitten peräisin lehdestä vai mausteista, mukana se on. Sitruunaa on myös mukana monissa Wilsonin nuuskissa.

No joo, eipä enempiä jaaritella, tarkoitus oli lähinnä suositella Wilsonien tekeleitä nuuskaajille. Ainakin itse näihin tykästyin heti, erityisesti varmaan siksi, että nuo mentolit ovat jo alkaneet kyllästyttää. Hintakaan ei paha ole, kun tuollainen iso purkki maksaa ~3 euroa (olen muuten nähnyt jossakin mainittavan näiden nuuskamääräksi 25 grammaa, mutta todellisuudessa lienee niin, että purkit vain tungetaan täyteen nuuskaa eikä grammamääriä sen kummemmin mietitä: voin vaikka vannoa Irish High Toastin olevan huomattavasti kevyemmän kuin muut purkit, ja täpötäynnä oli sekin. Tarkka vaaka olisi kätevä). Purkeista voi myös sanoa sen, että ensimmäisen (tai vaikka ensimmäiset kymmenen) avauskerran saa mieluusti tehdä paperin päällä, täpötäyteen pakatut purkit kun melkein väkisin varisuttavat monia annoksia nuuskaa ulos. Itse nuuska on hyvin herkkää aiheuttamaan yskänpuuskia, vaikka kuinka sievästi sniffaisi. :lol: Summauksena: hiton hyvää nuuskaa.

Paikan "assorted"-lahjapakkaukset ovat muuten käteviä nuuskavalikoimaan tutustumiseen, tai ainakin itselläni niissä oli jokainen purkki eri laatua.

Täytyy tutustua myös muihin valmistajiin, jos vaikka sattuisivat erottumaan yhtä selkeästi toisistaan kuin Wilsonit Pöschlistä.

WoS on kyllä yksi lempi merkeistäni ja valikoima on kyllä mukavan laaja. Voin suositella sinua testamaan näitä Samuel Gawithin tummia, kosteempia ja karkeampia nuuskia. erittäin helppo ottaa ja 25 gramman rasiat on vakuumipakattu niin tuoreus on taattu.
dm_lasse

ViestiKirjoittaja Reverend Godless » Ti Huhti 03, 2012 10:44 pm

Tähän asti olen pitänyt nenänuuskaa lähinnä hätäratkaisuna tilanteisiin joissa ei voi savutella. Pöschl Gletscherpriseä lähinnä imuroinut, ja sitäkin melko harvakseltaan.

Nyt olen tuota WoSsin tuotantoa nokitellut iltaisin The Sopranosin uusintakierrosta läpikäydessä ja todennut, että onpa tullut aivan suotta väheksyttyä tätä taiteenlajia. Jopa sellaiset epäilyttävältä kalskahtavat laadut kuten Chocolate Orange, Peach Melba ja Rasperry tuntuvat kärsässä oikein mukavalta. Eniten olen kuitenkin Wilsoneista tähän mennessä tykästynyt Best Darkiin. Tummanruskeaa, kosteaa ja karkeahkoa navetalle haisevaa jauhetta. Vaikka lantamainen tuoksu onkin aika voimakas, ei se ole missään nimessä epämiellyttävä. Kun painaa sierainten yläosaa pienemmälle ja vetää pitkän henkäyksen, löytyy mahtava määrä hyviä tupakan sävyjä. Olin ymmärtävinäni, että joidenkin lähteiden mukaan tässä olisi jotain sitrusta. Mitään sellaiseen viittaavaakaan en ole löytänyt. Lienenkö virheellisesti informoitu vaiko vain nuubi haistelija, oikeastaan yksi lysti.

[EDIT]Olen viikon mittaan imuroinut Best Darkia 1-2 kuonollista illassa, ja kyllä siellä todellakin on joku sitruuna-aromi heti alussa. Ei mitenkään raikkaan hedelmäinen, vaan enemmänkin tumma ja kompostoitunut.[/EDIT]

Muista merkeistä olen kovasti diggaillut Tucky snuffia, jossa on mukava lakritsiin vivahtava aromi. Olisko se sitä kamferia? Ilta pitää aina päättää mentholiin. Tähän Wilsonin Super Menthol on enemmän kuin hyvä. Kyllä avautuu röörit.
Olisin kirjoittanut enemmänkin, mutta mustepulloni katosi yhtäkkiä jonnekin.
Käyttäjän avatar
Reverend Godless

ViestiKirjoittaja dm_lasse » Ti Kesä 26, 2012 7:39 pm

Nyt on tainnut löytyä ne omat lempi WoS:t. Princes ja Grand Cairo kolahtaa todella lujaa. Onko kukaan täällä testaillut tuota Gold Labelia kun on kuulemma aika saman tyyppinen kuin GC?
dm_lasse

ViestiKirjoittaja Baskerville » Ke Heinä 04, 2012 9:43 am

Tänään posti toi Wilsons of Sharrow "assorted 12 small tins" pikkupaketin.
Kuva
Mitään mainintaa ei ollu mitä pakkaus sisältää, tuollaista settiä paketissa oli.
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja dm_lasse » Ke Heinä 04, 2012 4:59 pm

Itseäni onkin tuo Peach Melba jo hetken kiinnostanut mutten ole saanut aikaiseksi tilata. Onko mistään kotoisin?
dm_lasse

ViestiKirjoittaja Baskerville » Ke Heinä 04, 2012 8:57 pm

Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta nenänuuskasta tänään muutaman kerran ole kokeillut.
Peach Melba tuliki ensimmäiseksi avattua kyllä se sitä on mitä kannessa lukee, pehmeä persikan tuoksu tuntuu oliskohan mukana pikkasen vaniljaa. Ei nyt hirveesti säväyttänyt persikka ja vanilja varsinkaan ei kuulu mun parhaisiin mieltymyksiin.

Extra Mentholihan on aivan mahtavaa tavaraa, ittellä riesana jokakesäinen nuha mikään muu ei ole tukkoista nenää avannu yhtä vauhdikkaasti kuin tämä mentholinuuska, tätä pitää olla aina saatavilla "lääkekaapissa".
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja Baskerville » Pe Syys 14, 2012 11:18 am

Kuva
Noh eikähän noilla hetken nuuskutella, meni vähän hamstraamiseksi.
Otti senverta pattiin noi MySmokingShopin viimeksi lähettämät vanhat ruostuneet purnukat ja makunsa menettäneet nuuskat että pitäkööt tunkkinsa, tilasin suoraan valmistajalta kun siihen kerta on mahdollisuus.
4.9 olivat lähettäneet tänään vasta tuli perille, matka kesti vähän normaalia kauemmin pakkaukset onneksi ehjänä.
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja Jari T » Pe Syys 14, 2012 10:16 pm

Baskerville kirjoitti:Kuva
Noh eikähän noilla hetken nuuskutella, meni vähän hamstraamiseksi.
Otti senverta pattiin noi MySmokingShopin viimeksi lähettämät vanhat ruostuneet purnukat ja makunsa menettäneet nuuskat että pitäkööt tunkkinsa, tilasin suoraan valmistajalta kun siihen kerta on mahdollisuus.
4.9 olivat lähettäneet tänään vasta tuli perille, matka kesti vähän normaalia kauemmin pakkaukset onneksi ehjänä.

Jummaleidu, hyvä satsi stn!

Kaikki noista on omaan makuuni vielä. Vieläkin harmittaa kun WoS myi aikoinaan sivustonsa avajaistarjouksena kaiken puoleen hintaan, enkä saanut tilausta sisään, stn.
--
Jari T
Käyttäjän avatar
Jari T

Seuraava

Palaa alueelle Nenänuuska