Mysteerikorona

Oliko hyvää? Suosittele täällä. Ei vai? Purnaa tähän.

Valvoja: Lasse

Mysteerikorona

ViestiKirjoittaja Omskakas » La Maalis 24, 2012 9:38 pm

Sain vyöttömän koronan Noviisilta muutama kuukausi sitten ja tänään se kutsui minua, kun aukaisin humin. Otin pari kuvaakin, mutta jostain syystä niitä ei löydy puhelimen muistista. Mystistä.

Rakenne: Wrapperi suoninen ja ruma kuin mikä. Saadessani tämän se oli hiukan pehmoinen, mutta nyt se on kiinteä tunnusteltaessa. Veto täydellinen. Palaminen lähes täydellistä.

Kylmäaromi: Makean tupakkainen, ei lainkaan karvautta. Lupaa hyvää.

Maku: Ensimmäisistä savuista aina viimeisiin herkullinen. Maussa on partagasmaista mausteisuutta, mutta ei terävänä. Muita makuja on hitunen suklaata ja kirsikkaa ja päämakuna pehmeä tupakka. Eniten tämä polttamistani muistuttaa Partyn SdC3:sta vuodelta 07. Mutta sikari on pehmeämpi ja maut pyöristyneemmät. Todennäköisesti sikari on siis viittä vuotta vanhempi.

Arvio: :piippu: :piippu: :piippu: :piippu: :piippu: /5

Päätelmä: Koska olen lukenut Noviisin arvosteluja, voin arvata koon ja makujen perusteella sikarin olevan Partyn Corona jostain vuosituhannen alusta. Ainoa asia, joka tätä johtopäätöstä vastaan sotii on se, että en ole varma olisiko Noviisi tuhlannut minuun yhtä korvaamattomista aarteistaan. :mrgreen: Kumminkin se on Super Partagas jostain parin vuoden takaa. ;)
Käyttäjän avatar
Omskakas

Re: Mysteerikorona

ViestiKirjoittaja Tomassino » La Maalis 24, 2012 9:56 pm

Äläpäs sano.. Parin vuoden vanhat Superit ovat tässä päässeet yllättämään varsin positiivisesti! :D
Kuva
*Vitolakritiikin lyyrinen Rocco*
Käyttäjän avatar
Tomassino

ViestiKirjoittaja noviisi » La Maalis 24, 2012 11:05 pm

Nonni! Sen pitikin maistua ja hyvä että niin kävi. Vähän kyllä sydäntä riipi, kun jäähyväisten hetki oli käsillä...
Noi rumemmat wrapperit ovat jostain syystä olleet parhaita yksilöitä, etenkin, kun niissä on ollut aurinkopilkku, kuten tuossakin oli. Et mennyt lankaan, arvaus oli erittäin osuva. Kyseessä oli siis Party Corona SUA SEP02, kabinettikamaa. Hiukan odottelin, että olisit kvanttimeeraa ehdotellut, mutta ei ollut tuohesta suu tehty... :lol:
Johdat mysteerikaksintaistelua, vaikka olisi kyllä pitänyt vuosi ja tehdaskin arvata. :roll:
Niin, ja vyötähän siinä ei koskaan ole ollutkaan...
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja Omskakas » Su Maalis 25, 2012 9:41 am

No, kun sikarin tunnisti Partagasiksi, oli se sen jälkeen aika helppo. Sikaria leikatessa mietin, että sikari on joko täysi pommi tai sitten jotain todella hyvää. Onneksi ei ollut kvanttanameera. 8) Vuoden ja tehtaan olisin varmaan "keksinyt", jos olisin jaksanut hakutoimintoa käyttää.

Tomassiino: Tuore Party on hyvää, mutta sitä ei mitenkään saa maistumaan 10 vuotta iätetyltä. Mutta jos sun super partyjen makuprofiili kuulostaa samalta kuin äsken kuvaamani koronan, täytyy minun päästä kokeilemaan niitä. :wink:
Käyttäjän avatar
Omskakas

ViestiKirjoittaja noviisi » Su Maalis 25, 2012 5:33 pm

Puhelimesta: Sulla on ilmeisesti uusi/uudehko nokialainen? NokiaSuiten avulla synkkaat gallerian, niin pääsee kuviin käsiksi. Mä olen kanssa kuvien sijaintia kummastellut, mutta en ole jaksanut sen enempää asiaa tutkia. Mun mielestä ennen Bellen asentamista oli kuvat nätisti löydettävissä, mutta ei enää.

SuperPartyt ovat oikein hyviä, mutta Corona vie kyllä kuus-nolla. Prinsessat ovat olleet mielestäni parhaita budjettiluokan Partyja Superin seuratessa heti perässä. Moni Prinsessa on ollut jopa SdC#3:a parempi, jota olen itsekseni hämmästellyt.
Käyttäjän avatar
noviisi

ViestiKirjoittaja Omskakas » Ma Maalis 26, 2012 5:51 pm

Katoppa joo. Eipä tullut mieleen, että Belle-päivitys olisi sotkenut kuvien hakemiston paikankin (sotki ihan kaiken muun, kiitos Nokia).

Partyn prinsessoja täytyy joskus kokeilla. Mitä olet halpiksista mieltä aristokraateista ja habaneroksista?

Poltin eilen referenssiksi SdC3:n ja maistan siinä hyvinkin Partyn coronan potentiaalin. Siinä on kaikkea samaa, mutta hienostuneisuus kirjavamman makupaletin muodossa vain puuttuu. Täytynee jättää yksi 07-boksi avattavaksi sinne 2017 tietämille.
Käyttäjän avatar
Omskakas

ViestiKirjoittaja noviisi » Ma Maalis 26, 2012 6:38 pm

^ Mun mielessä noi halpispartyt asettuu seuraavaan järjestykseen: Princess, Super, Habanero, Aristo, PCE, MF. (Ei muuten paljon puutu, että olisivat paksuusjärjestyksessä. :lol: ) Kaikissa on toki parempia ja huonompia yksilöitä joskus, esimerkiksi jokunen hetki taaksepäin poltin oikein mehevän PCE-yksilön. Vuosi sitten kirjoittelin noista samoista jonnekin toisaalle, eikä mieli ole siitä juurikaan muuttunut. Jos Prinsessoja tekee mieli, niin alkaa hankinnalla olemaan jo vähän kiire, tai sitten pitää siirtyä tuonne privaatin keskustelun puolelle.. :wink:

Joo, kyllä niissä on samaa meininkiä, omastakin mielestä. Koronaan on vaan taidettu laittaa hieman vahvempaa lehteä. Toisaalta paha sanoa, kun ei ole koskaan nuorta päässyt maistamaan, mutta silti veikkaan Shortsin pääsevän lähimmäksi koronaa aikuistuttuaan. Mulla kanssa odottelee muovitettuina vuoroaan yhdet kakkos ja kolmos konnössörilaatikot. Toivottavasti nukkuvat hyvin! EDIT: Eikun tuplanahan mulla on molemmat venaamassa... :D
Käyttäjän avatar
noviisi

Palaa alueelle Sikariarvostelut ja vastaavat