Nenänuuska

Kaikki neniskeskustelut tänne.

Valvoja: Lasse

Re: Nenänuuska

ViestiKirjoittaja Baskerville » Ke Heinä 18, 2012 10:54 am

Pieni satsi uusia makuja tulossa, Best SP on hyvää jota varmaan tulee eniten käytettyä.
Nopeata toimintaa MySmokingShopissa, tilaus sisään 10 minuutin kuluttua tulee ilmoitus että tilaus lähetetty.
2 x Best SP 25g
Uusia makuja
Tom Buck
Camphor & Mild
Lemon Grove
Tangerine
Höpöt pitää testata myös.
Lavender
Jasmine
Rose
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja Zade » Pe Heinä 20, 2012 4:03 pm

Miten mahtaa tuolla snuff storessa mennä maksun kanssa kun kaikki kehuvat mutta itse en ota selkoa koko paikasta :urpo2:

EDIT: Jäi mainitsematta tuosta tee-se-itse tavarasta kun joku pioneeri totesi sellaisenkin kokeilleensa. Kaapissa olisi pussillinen kuivahkoa kiltaa. Jos sen pistäisi jauheeksi ja maustaisi jollain niin mitäpäs tuumitte? Voisiko moinen uskalias koe onnistua vai saako siitä limakalvot riekaleiksi jo ensimmäisellä koettamalla?

Ei sillä että moinen minua estäisi :lol:
Zade

ViestiKirjoittaja Jari T » La Heinä 21, 2012 1:35 am

Baskerville kirjoitti:Pieni satsi uusia makuja tulossa, Best SP on hyvää jota varmaan tulee eniten käytettyä.
Nopeata toimintaa MySmokingShopissa, tilaus sisään 10 minuutin kuluttua tulee ilmoitus että tilaus lähetetty.
2 x Best SP 25g
Uusia makuja
Tom Buck
Camphor & Mild
Lemon Grove
Tangerine
Höpöt pitää testata myös.
Lavender
Jasmine
Rose

Hyvältä näyttää tilaus.

Camphor et Mild ja Lemon Grove on omia suasikkeja.

Noi floraalikukkajutut on yllättävän ookkoo myös. Vanhan uudeeelleensyntyneen hipin samettihihan pitsireunus heilahtaa raukeasti noita napatessa.

Menthol & Honey on ihan vastapuikea myös.

Sniiiiiiifff.
--
Jari T
Käyttäjän avatar
Jari T

ViestiKirjoittaja Jari T » La Heinä 21, 2012 1:42 am

Zade kirjoitti:Miten mahtaa tuolla snuff storessa mennä maksun kanssa kun kaikki kehuvat mutta itse en ota selkoa koko paikasta :urpo2:

EDIT: Jäi mainitsematta tuosta tee-se-itse tavarasta kun joku pioneeri totesi sellaisenkin kokeilleensa. Kaapissa olisi pussillinen kuivahkoa kiltaa. Jos sen pistäisi jauheeksi ja maustaisi jollain niin mitäpäs tuumitte? Voisiko moinen uskalias koe onnistua vai saako siitä limakalvot riekaleiksi jo ensimmäisellä koettamalla?

Ei sillä että moinen minua estäisi :lol:

Yritä selvittää jonkun kaverin kanssa vaikka se tilaus.

Itse voi toki yrittää tehdä, mutta halvemmalla saa parempaa kaupasta. OIkeasti. Kilta kuuluu pienen, valtaväyliltä sivuun jääneen huoltamon hyllylle kuivumaan.
--
Jari T
Käyttäjän avatar
Jari T

ViestiKirjoittaja Zade » La Heinä 21, 2012 9:21 am

Onko muilla tuo snuff-storen maksutapa onnistunut webissä?
Zade

ViestiKirjoittaja Baskerville » Ti Heinä 24, 2012 2:59 pm

Jari T kirjoitti:Camphor et Mild ja Lemon Grove on omia suasikkeja.

Yllätävän miedosti Camphorissa kamfärttin tipat maistuu mutta kyllä sieltä sen vanhankansan yskänlääkkeen tunnistaa, Sirkkusokurin pala 2-3 tippaa kamfärttiä, saattaa olla saamani purkki vähän iäkkäämpää tavaraa josta aromit osittain haihtuneet, hyvää siitä huolimatta.
Jari T kirjoitti:Noi floraalikukkajutut on yllättävän ookkoo myös. Vanhan uudeeelleensyntyneen hipin samettihihan pitsireunus heilahtaa raukeasti noita napatessa.
Sniiiiiiifff.

Jasmiini, tuoksuhan ei sitte tunnissa josko kahdessakaan kärsästä lähde ompahan melekosta dödöä.
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja Baskerville » Pe Heinä 27, 2012 9:18 pm

Hiton vanhaa makunsa menettänyttä tavaraa, Tom Buck, Lemon Grove, Tangerine, Lavender, Rose aivan sama mitä noista kärsään laittaa kaikki maistuu samalle, nämä meni viemäriin.
Best SP, Camphor & Mild, Jasmine maut jollaintapaa erottaa.
Käyttäjän avatar
Baskerville

ViestiKirjoittaja Zade » Su Elo 05, 2012 4:55 pm

Olen nyt viikon sniffaillut noita Gawithin nenänuuskia ja itselläni tuntuu lähinnä valuvan rään mukana kaikki nieluun muutaman minuutin kuluessa. Sinällään ihan toimivaa jos ei huomioi tätä pientä asiaa.

Tätä on nyt nuuskittu päivittäin useita kertoja eikä vielä ainakaan ole verta alkanut tulla nenästä. Tiedä sitten onko koko aineessa havaittavia haittoja vaikka itselläni nämä yleensä tulevat jo aika varhain.
Zade

ViestiKirjoittaja woolybully » Su Marras 02, 2014 7:38 pm

Nenä on tuon nokittelun jäljiltä kuin kuorma-auton pakoputki. Nenänhuuhtelukannua tulee käytettyä aina nokkainnon iskiessä, mutta ei silläkään ihan ultrapuhdasta jälkeä tule.

Ärsyttävää tuossa nenänuuskassa on se niistäminen.
Käyttäjän avatar
woolybully

Edellinen

Palaa alueelle Nenänuuska